Au trecut două afurisite zile de când nu l-am mai văzut pe mattia. Am auzit de la James nu mai lucruri urâte , in ultimele doua zile , a stat pe străzi , a băut , a condus..tras , sa jucat cu poliția , a fost la jocurile ilegale al orașului nostru și a făcut mult mai multe chestii oribile. Înțeleg că îi este greu , dar nu poate să își strice viața la anii ăștia. Nu când știu că deja l-am cunoscut.
Antonella este plecată de ieri la părinții ei și după câte cred eu vine mâine sau poimâine. Eu am rămas singură în toată casa , dar nu pot sa stau liniștită din cauza lui Mattia. Antonella mi-a spus ieri ce sa întâmplat cu mattia , apoi l-am sunat pe James și el mi-a spus ce a făcut. L-am întrebat dacă este cu el , dar a spus că nici el nu la mai văzut în aceste două zile. Deja turbez pentru că nu știu ce se întâmplă cu el.
Sara a fost o prietena din copilărie , era mereu la bunici mei și mă ajută cu chestiile de la școală , mă înțelegeam bine cu ea..și acum că am aflat că a cedat nici nu mi-a venit sa cred. Nu am mai auzisem nimic de ea din ziua în care am plecat de la bunicii mei.
Stau de jumătate de oră în cadă și toate amintirile astea se plimbă prin capul meu. Decid sa ies pentru că deja degetele mele sau făcut a de băbuță. Îmi înfășor corpul într-un prosop și părul mi-l prind într-un coc cat mai în jos că sa nu mă ud chiar toată.
Merge direct spre camera mea de unde îmi aleg un maieu roșu până la buric și niște pantaloni de trening negri , apoi îmi pun niste șosete pufoase de culoarea roșie și o geaca de trening tot neagra. Parul mi-l deschid și mi-l pieptăn apoi îl las pe spate , îmi iau ochelari cu telefonul și cobor jos.
Îmi fac un ceai de mentă și mă așez pe canapeaua de lângă televizor.
Gândul îmi zboară direct la mattia , doar faptul că mă gândesc că s-ar putea sa se întâmple ceva rău cu el mă dă peste cap. Deja mă apucă dracii.
Incep să mă uit prin telefon dar îl las imediat pe masa de lângă mine pentru că teamă mă cuprinde , îmi iau telefonul înapoi în mână și dau sa o sun pe Antonella..dar mă răzgândesc când îmi dau seama că ea este acum cu părinții ei , nu poate fii mereu langa mine. Oftez zgomotos și las telefonul înapoi unde era.
Vreau să mă aplec sa iau leptopul dar un ciocănit în ușă mă oprește. Mă uit speriată către ușă și mă ridic ușor , apoi aud încă de doua ori același ciocănit și decid să mă las de jocuri și să mă duc să deschid ușa.
Ajung la ușă și imediat cum o deschid ochii mi se măresc și inima începe să-mi bată tare.
- Mattia? Spun uimită.
- In carne și oase , pisicuțo! Răspunde acesta cu un ton răgușit.
- Ce..ce cauți aici? Ești bine? Spun și mă încrunt când simt mirosul de alcool intrând repede in narile mele. Ai băut? Spun și mă încrunt mai rare.
- Doar puțin! Spun acesta clatinăndu-se. Cam 4-5 sticle de whisky și 6 de Jb! Sar poate mai mult! Dar uite mă țin pe picioare!
Îmi dau ochii peste cap și îl apuc de mână să-l trag in casă. Nu cred că este în regulă sa meargă pe străzi la ora 12 noaptea. Sau daca chiar a făcut-o nu în momentul în care a apărut în fața casei mele.
- Intra odată!
Închid ușa în urma lui și îmi mut privirea spre el. Se duce direct spre canapea și se trăntește in ea , apoi își întoarce privirea spre mine și îmi face semn să vin la el. Îl ascult pentru nu vreau sa îl scot din sărite fix când este beat.
Mă duc la el și mă pun la capătul canapelei.
- Mattia...te rog oprește te din tot ce faci..nu este bine ce faci cu viața ta. Spun pe un ton trist.
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...