Au trecut 5 zile de când eu și mattia am tot vorbit și am stat împreună , ora noastră de ieșire era la 11 și ne întorceam la 2-3 dimineață , dar sigur , nu am fost singuri , am fost cu Antonella și James , nici de gând singuri , nu va faceți iluzii , antonella a aflat că noi doi în seara aia am ieșit așa că mattia ia spus ziua următoare daca vrea sa mergem și iatane aici. De 5 zile incontinuu venin aici. Deja nu îl mai pot suport! Mă enervează!Bine..nu zic că nu m-am învățat cu prezența lui...îmi plac-...nu nu-mi place prezenta lui.
El mi-a spus cu gura lui sa stau departe , nu? Așa că asta am sa fac!
- Lyss!!! Răspunde! Spune antonella in timp ce mă scoate din gânduri.
- Ce? A..ăm..nu joc , nu mă simt prea bine. Mint.
- Ești sigura?
- Da. Șoptesc.
Face ochii mari și își pune mâna ei mica și slăbuță pe fruntea mea , apoi pe obraji.
- Arzi! Fac ochii mari la spusele ei. Nu credeam că o minciună vreodată o să se îndeplinească , căci a început să mă doară capul.
- Vrei sa te duc acasă? Spune cineva aproape de urechea mea.Mattia.
- Oh! Te rog , da! Spune antonella , nici măcar nu mă lăsat să răspund.
Mă uit la ea și îmi dau ochii peste cap.
- Hai.Oftez. După ce că mă doare capul , mai trebuie sa merg și cu el...băiatul nu mi-a făcut nimic..dar nu vreau sa fiu langa el..parca ceva din el îmi spune că am să fac ceva foarte rău.
Se ridică și își îndreaptă mâna spre a mea sa mă ridic și eu. Mă uit la mana lui și înghit in sec.
- Cred că pot și singură. Spun și mă ridic , apoi mă duc direct spre mașină , unde mattia o deschide fix când ajung lângă ea. Mă bag in spate , căci chiar nu am niciun chef să vorbesc.
Nu după mult timp intra și el în mașină. Fără să spună ceva , baga cheile in contact și plecăm.
~•~
Drumul până acasă a fost liniștit , mă mir , niciunul dintre noi nu a scos vreun cuvânt. Doar că el îmi mai trăgea câteva priviri prin oglinduța din fața lui , și eu la fel. De vreo 3 ori ne-am întâlnit privirile , dar am făcut amândoi că nimic nu sa întâmplat.
Ajungem in fața casei , apoi îmi mut privirea spre el , și să nu fiu nesimțită spun:
- Mulțumesc că m-ai adus... Spun și mă uit la el , el își îndreaptă privirea și mă măsură din priviri.
- Te-ai gândit să-mi vorbești? Spune într-un ton rece și dur.
Înghit in sec.
- Am spus doar că nu mă simt bine.
- Și vrei sa te cred? Faptul că încerci să scapi de mine , nu-mi place pisicuțo. Îmi mut privirea în altă parte. Atunci îmi amintesc de cuvintele pe care mi le-a spus în seara aia.
- Tu și cu gura ta ai spus sa stau departe de tine , mattia. Eliberez ce am în gând. Când îmi dau seama ce am spus , fac ochii mari și înghit in sec.
Pot sa citesc pe privirea lui...un mattia nervos.
- Corect. Acum pleacă. Spune cât de serios poate , și chiar reușește.
- Nu știu de ce îți mai bați capul! Îmi spui sa stau departe și apoi vii la mine iar apoi te schimbi la 880 de grade!
- Stai liniștită că nu am sa o mai fac! Acum pleacă!
Mă încrunt la el și spun ceva înainte să plec.
- Suge-o! Nenorocitule! Îi arăt degetul din mijloc și ies din mașină.
Nu credeam că vreodată cineva o să ajungă să mă enervez într-un 1 minut! Mă îndepărtez de mașină lui. Nu durează mult până când aud cum portiera se închide trântită iad apoi cum mă strigă pe la spatele mele.
- Lasă-mă! Spun și mă îndepărtez mai tare.
Îl aud înjurat , și în 20 de secunde îl văd în fața mea. Pupilele lui sunt dilatate , al naibii de dilatate. Semn că este nervos.
- Ce dracu mai vrei?!
- Mai pisicuțo..nu ți se pare că ai prea multe figuri in curul ăla mare? Spun și fac ochii mari.
- Atunci scoate-mii! Spun , dar nu îmi dau seama ce am spus din cauza de la nervi , dar îmi dau seama atunci când el rămână fixat în ochii mei și își linge buza de jos.
Încremenesc.
Îngheț.
Înghit in sec.
- Asta îți dorești , pisicuțo? Spune pe un ton al naibii de provocator.
Oh doamne..in ce m-am băgat?!
- Nu! Nu asta îmi doresc , nu am vrut sa spun asta..
- Atunci , ce ai vrut să spui , hm?
Spune pe același ton.
Îmi vine să-l bat.
- Am vrut să spun altceva dar mi-a scăpat altceva! Ok?!
Ridică mâinile în semn de predare.
- Acum , mă lași să plec? Spun pe un ton calm.Cred.
- Da.Spune rece.
Îmi dau ochii peste cap și-l ocolesc intrând în casă.
•••••
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...