Cap+9+

5.1K 146 2
                                    


- Urcă. Aud mașină în dreapta mea , iar apoi vocea răgușită a lui Mattia.

- Nici gând.

- Urca sau te i-au iar pe sus , Lawrence!

De unde dracului îmi știe prenumele?!

Fără să mai spun ceva , vreau sa deschid ușa din spate dar este încuiată , mă uit la mattia urât și urc in fața.

-Hai odată , vreau sa ajung acasă!

Fără să mai spuna și el ceva , pleacă cu un fum negru pe spate.

~•~

- De ce ai oprit? Îl întreb.

- Pentru că îmi sună telefonul.

Îmi dau ochii peste cap și el devină iar serios , își scoate telefonul și răspunde:

- Hm?ce?cum naiba? Pai și ce legătura am eu?! Sa vezi ce-ți fac! Nu! Nu o să ți-o mai dau! Pa!

Mă încrunt i-ar apoi el spune.

- Pregătește-te pisicuțo! Poliția este pe drum!

- Ce?! De ce?!

- Se pare că prietenul meu , sam , nu îl cunoști , a fost cu mașina mea in ziua in care am făcut liniuță aia și a avut probleme , și polibita are marca mea de mașină! Spune în timp ce scoate frâna de mână și face dreapta.

- Oh doamne..

Incepe sa conducă liniștit , pentru că nu era nicio urmă de masina de poliție..dar parca am gura spurcată că fix când facem dreapta dam de o mașină se poliție care acesta nu durează mult și sirenele îi incepe sa sune.

- Aici erați! Spun Mattia.

- Fugi!

- Fug. Spune acesta băgând viteza și depășind mașină de poliție.

Simt că inima îmi stă în loc când văd în spate încă 2 mașini de poliție.

- 3 mașini!

- Rahat!

Spune acesta și simt cum o iau razna.

Acesta face dreapta de 3 ori , apoi mai face stânga de 2 ori și pe șosea libera baga și facem 800 la ora. Simt cum inima mi-o ia razna , nu zic că nu am mers cu 800 la ora..dar faptul că mă amețisem și îmi vindea sa vomit , plus că nu am mâncasem nimic toată ziua..nu prea îmi plăcea.

Îmi duc pâinile la tâmple și încep să masez.

- Hey , ești bine?

- Nu prea!

- Ce-ai pățit? Spune acesta îngrijorat dar atent la drum.

- Mie rău...azi nu am mâncat nimic și..

Acesta oftează.

- Poți să mergi mai ușor..te rog! Am sa vomit!

- Calmează-te Lysandra , nu ai sa mori.

- Omule mie rău!

- Ia asta! Spune și îmi aruncă un paracetamol și o apă.

- Nu pre-

- Ia-o!

Fac cum îmi spune acesta și bag pastila in gura iar apoi o înghit.

- Fata bună. Spune acesta iar eu mă încrunt.

- Bun , dar acum pe bune , mergi mai ușor! Am scăpat de poliție , nu vezi?

- Ești sigura? Spune acesta când apar 2 mașini de poliție în spatele nostru.

-Rahat!

Acesta parca isi face calculele in minte , face la stânga iar , și iar , și iar , și iar , apoi mergem drept și apoi face la strânga și intrăm într-un loc care pare a fii o pădure.

Asta mai trebuia!

- Pădure?! Pe bune?!

- Știu drumul asta pisicuțo!

- Da , da , fie că tine!

Nu după mult timp începem să sărim cate puțin cu mașina.

- Gropi!

- Da le dracu.

A făcut stânga ușor , dăndu-ne seama că am scăpat în sfârșit de poliție.

- Am scăpat?

- Am scăpat , nimeni de cât eu și James știm drumul asta.

- Bine..dar acum știi că poți merge mai ușor , nu? Mergi cu 300 la ora într-o pădure.

- Liniște-te , nu ai sa pățești nimic , doar ai încredere în mine.

- Hah! Ce gluma bună! Ai uitat ce mi-ai spus în locul tău ,, special '?!

- Mai contează?

- Normal! Infine! Macar oprește puțin să-mi iau aer.

- Daca opresc acum , o să ne localizeze Lysandra. Spune serios.

- Îmi bag ceva in localizarea lor! Am nevoie de aer!

Își dă ochii peste cap și următoarea chestie pe care o face este sa îmi deschisa geamul.

- Oh doamne! Pe bune?

- Macar așa! Așteaptă că ajungem acum. Zice și simt cu dintr-o dată mașină se lasă în jos , călcând pe o groapă foarte mare și apoi cum se ridică în sus facandu-ma să sar in sus , mă uit pe geam speriată și văd că pe lângă noi sunt șanțuri.

- La naiba cu tot! O să cădem!

- Nu o să cădem!

- Macar oprește puțin!

- Înțelege!

~
- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia!

- Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine.

~
Simt cum imediat , frica dispare , înghit in în sec când simt că mă strânge puțin de picioar , stau și sunt atenta mână lui , cum i se observă venele..și la inelele negre de pe degetele lui.

Să-mi bag!

••••

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum