Cap+22+

4.5K 132 1
                                    

- Acum îmi spui de ce tot încerci să mă dai la o parte? Întreb in timp ce închid portiera.

Mă așez mai bine pe scaun și mă întorc către el. El doar stă și se uită în fața. Parcă îi este frica despre ce o să scoată din gura.

Dar nu mă interesează. Am sa fiu langa el chair daca spune orice.

- După ce spun asta , sper ca ai sa fii încă langa mine.

Mă încrunt puțin și îmi așez mână pe mâna lui.

Îl aud cum oftează și își îndreaptă privirea spre mine.

- Tatăl meu a trimis oameni să îți facă rău.

Rămân nemișcată , paralizată. Nici măcar nu pot sa clipesc.

-C-cum?... Reușesc să spun.

- Știu că ți se pare ciudat Lysandra. Știu că-ți trec multe chestii prin cap dar vreau să mă asculți. L-am auzit pe afurisitul când a zis asta , fix in seara când am venit la tine acasă , deja venisem de la el. Am auzise numele tau scos prin gura lui și nu știam că ești tu...dar apoi când mi-a spus Antonella cum te numești..am vrut sa turbez. Nu mi-am imaginat vreodată asta. Ziua următoare am mers la tata și am zis că mă ocup eu cu asta , dar crede-mă că nu aveam de gând să îți fac ceva , și nici acum nu am gând. Vreau doar sa te protejez. Și de asta vreau sa stai departe. Am stat și te-am urmărit peste tot Lysandra sa văd daca cineva sa băgat cu tine in seama și din fericire nu sa băgat nimeni cu tine in seama.

El a avut grija de mine chiar și în momentul ăsta?...

- In seara aia când ți-am spus toate..toate căcaturile alea urâte , crede-mă că , când te-am văzut plângând mi-a venit să te strâng un brațe dar nu am putut.

Lacrimile își fac apariția din nou. Nu mai știu nici măcar ce sa zic..ce sa fac..dar știu că eu  vreau sa el sa fie langa mine.

Nu , nu sunt supărată pe el , până la urmă urmelor tatăl lui este devină...dar cine este tatăl lui?

- Știu , te înțeleg , poate acum mă urăști cu toată inima ta și te înțeleg.. spune și își lasă privirea în jos.

Îmi închid ochii peste câteva secunde , apoi îi deschid înapoi și mă sprijin de mattia.

- Nu sunt supărată pe tine..tu ai vrut să mă protestezi , tu ai vrut să ai grijă de mine și chiar ai reușit. Nu știu ce i-am făcut tatălui tău..de vrea asta.

Îmi bag capul în pieptul lui și îi miros parfumul.

- Tatăl meu era prieten bun cu tatăl tău , și înainte că tatăl tău să fie cu mama ta , mama ta era împreună cu tatăl meu , și atunci când ei doi se au despărțit și a aflat că mama ta este însărcinată cu tatăl tau , sa jurat că o să aibă de afacere cu tine.

Înghit in sec.

- Nu eu am fost devină că m-am născut..

Îl aud razand puțin apoi devine iar serios.

- Cum poți fii atât de calmă? Mă întreabă și mă sărută pe creștetul capului.

Îmi ridic privirea la el și îl privesc în ochi.

- Pentru că atunci când sunt cu tine mă simt calmă și protejată.

Și cu astea spuse nu aștept să răspundă sau sa reacționeze căci îmi lipesc buzele ușor de ale lui.

Nu știu de ce fac asta , doar pur și simplu simt nevoia sa o fac.

Eu vreau sa îl fac fericit.

Reacționează imediat la sărut , mână lui și-o așează pe șoldul meu și cu cealaltă mână mă apucă de bărbie și mă trage într-un sărut pasional. Mă musca puțin de buza de jos și imediat eu îmi deschid gura , limba lui o caută pe a mea și limba mea o caută pe a lui.

Ceva se trezește în mine atunci când cu mâna care mă ținea de bărbie și-o așează pe gâtul meu și mă face să îmi deschid ochii și să mii dau peste cap.

- Nu ai idee de ce îmi faci.

Spune și mă strânge de sold.

- Arată-mi. Spun și cred că regret imediat.

Își ia mână de la gâtul meu apoi mă apucă cu ambele mâini de solduri și mă așează pe poala lui. Mâinile mele intra in parul lui și mâinile lui mă strâng tare de fund.

Chicotesc atunci când îmi mișcă corpul până reușește că rochiță pe care o port sa se ridice puțin și că erecția din pantaloni lui a îmi atingă feminitatea.

Buzele lui încep să mă ating ușor pe gât.

- Deschide-ți! Mor de friggg!!!

Amândoi ne oprim și ne mutam privirea spre geam unde o vedem pe antonella și James murind de frig.

Rușinea mă cuprinde și imediat mă dau jos de pe mattia , el începe să râdă și deschuie ușile. Mă așez mai bine pe scaun și încerc să par normala.

- Okay , noi o sa ne prefacem că nu am văzut nimic. Acum putem pleca acasă?

Oh doamne..cine știe de cand sunt acolo afara.

- Imediat! Spune mattia și îmi rânjește când se uită la mine.

Inima mi se face cat un purice.

Tocmai ne-am sărutat. Și nu regret.

~•~

Ajungem in sfârșit în fața casei. Antonella nu James ies din mașină și se opresc in fața casei , apoi de acolo nu mai zic nimic.

Îmi întorc capul spre mattia și îl văd cu un zâmbet pe față.

- Intri? Spun și mă sprijin cu mâinile de scaunul meu.

- Nu cred că pot , mâine dimineață la 7 trebuie sa fiu în picioare că sa mă duc cu James să îl ajut cu ceva , după câte am înțeles a zis că trebuie să îl ajut cu niste cutii apoi sa facem ceva la mașină lui. Nu prea am înțeles.

- Oh , e okey atunci..spun și zâmbesc.

- Ne vedem mâine micuțo. Spune și își pune mâna pe bărbia mea.

Mă sărută de buze calm și frumos , apoi mă pupa pe frunte și nas.

- Pa mattia. Spun și ies din mașină.

Trec pe langa cei doi îndrăgostiți și spun:

- Las ușă deschisa îndrăgostit-o!

Îmi zâmbește.

Intru in casa și merg direct spre camera mea. Sunt prea obosita sa fac baie , așa că mă spăl pe față și pe maini , mă schimb in pijamale și mă bag in pat.

Ziua asta sa terminat..că o poveste de dragoste.

Simt că m-am îndrăgostit de el.

•••••••••

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum