Cap+4+

7.3K 175 0
                                    

Am ajuns la locul nostru , unde ne strângem noi și ne ,, jucăm " cu mașinile , de dată asta nu am venit cu mașina mea ci cu a antonellei.

- Unde?

- Cred că pe aici unde...zice anto și se uită prin jur...a uitel!

Mă prinde de mână și fugim spre James.

- Buna!!

- Oh , buna! Va așteptam.

Eu dau mână cu el și antonella îl îmbrățișează.

- Sunteți pregătite?

- Pentru? Întreb curioasă.

- Jocul nostru.

- Și care este ăla?.. Spun și dintr-o dată simt o prezență în spatele meu , mă întorc ușor și sau de..mattia.

- Jocul nostru este un pic mai mult greu și.. dificil..nu cred că o să poți să mă câștigi. Zice cu niste aeree de ,, divă ".

Mă încrunt la el și deschid gura sa vorbesc:

- Cine zice că pentru mine sunt? Spun și își dă ochii peste cap.

- Eu. Spune fixăndu-și ochii pe mine.

- Și cine ești tu să-mi spui mie că nu o sa pot sa te ,, câștig "? Regina Maria?

Anto și James incep sa râdă așa cum o fac și eu dar lui mattia nu i se pare nimic de ras , macar i-am închis gura...sau așa cred eu.

- Vedem?

- Vedem! Antonella dă-mi cheile de la mașină , promit că ți-o aduc cum era. Spun și mă întorc către Antonella.

- Gata bossule , poftim! Zice și îmi aruncă cheile de la mașină. Eu o prind și îi zâmbesc.

- Fetele primele. Spune mattia.

Eu îi zâmbesc iar apoi îmi dau ochii peste cap când văd că este prea serios.

Mă duc spre mașină și o deschid , mă bag in ea iar apoi închid portiera , bag cheile in contact și aștept să intre și mattia in a lui.

- Ar trebuii sa zâmbești și tu puțin , omule! Ești prea serios!

Își îndreaptă privirea către mine și simt cum nervii nu mai au răbdare și apar când văd că mi-o ia înainte.

- Rahat! Spun nervoasa.

Întorc cheile , scot frâna și pun accelerație făcând să plec cu un scârțâit nu prea plăcut pentru alții și fum negru.

De la nervii pe care îi am strâng tare din volan. Fac dreapta lăsând alt scârțâit și aproape că ajung la mattia și îl lovesc dar el calca mai tare accelerația și pleacă în fața. Incerc să mă camlez că să îl ajung și îmi dau seama ca eu îmi știu drumul meu , pe care nimeni nu îl știe. Să ajung mai repede.

O iau la dreapta și apăs mai tare pe accelerația , o țin tot în fața apoi fac înc-o dată la dreapta până ajung într-un colț pe care îl țin minte de când mă știu și fac stânga de doua ori , apoi ajung într-o pădure care dă semn că aproape am ajuns , o țin tot drept și repede , până aud o mașină în spatele meu , dar la nervii pe care îi am apăs mai tare de accelerație și io i-au mult mai mult înainte.

- Asta pentru că te dai mare! Rahat cu ochi!

Ajung  iar în oraș și încep să văd câte puțin de unde am plecat. Incep sa bag mai tare piciorul în accelerație până simt că mașina incepe sa se oprească câte puțin.

- Nu acum!

Ce nu îmi plăcea la mașină lui antonella era că , când mergeai cu o viteza mare începea să se oprească. Dar asta nu înseamnă că nu puteam sa câștig.

Incep sa o opresc eu puțin până văd că mattia este in spatele meu , aproape de mine , calc iar pe accelerație și o iau la fugă.

Văd că merg cu 300 la ora și asta mă făcut să zâmbesc dar nu până când îl văd pe mattia in dreapta mea.

- Când naibii!

Mă uit la el și apăs mai tare făcând să merg in fața lui.

Văd niste lumini , albe și roșii semn că am ajuns de unde am plecat , apăs pe claxon sa atrag privirile la toată lumea și pășesc pe cele două cutii mari semn că am ajuns prima , parchez mașină cu un fum negru iar apoi ajunge și mattia.

Scot cheile și mă dau jos , antonella mă privește , vine la mine și mă ia în brațe.

- Ai reușit!

- Normal! Spun zâmbind.

Văd că toate privirile sunt pe mine , omeni incep sa claxoneze din mașinile lor și sa tipe ,, bravo " sau sa fluiere.

Văd cum mattia se da jos din mașină lui și vine înspre mine.

- Ai făcut-o. Spune cu un glas de scârbă.

- Eu ți-am spus , iar tu nu mai crezut.

- Ce zici de 2-a rundă?

- Poate altă dată , nu vreau sa îi stric mașină antonellei. Spun zâmbind.

- Lys eu mă duc în mașină cu James , daca e ceva vii. Spune antonella.

Eu dau din cap aprobator și ea pleacă , îmi întorc capul înapoi la mattia și ochii îmi sar pe buzele lui.

- Niciodată nu mă făcut o fată.

- E uite , știi vorba aia? ,, Niciodată să nu spui niciodată ".

- Niciodată. Spune sa îmi facă în ciudă.

- Infine , pa. Zic si îmi dau ochii peste cap , dar când vreau sa plec simt o mână rece pe mâna mea.

- Sa știi că dacă mai făcut , asta nu înseamnă că ești mai bună decât mine , domnișoara Lysandra. Spune cu un aer de superioritate. Eu mă încrunt la el și îl privesc urât.

- Stai liniștit! Nu sunt ca toate! Cu astea spuse plec.

- Mâine la 12:30 sa fii aici.

Cuvintele lui mă fac să mă opresc.

- Pentru?!

- A 2-a rundă! Și nu mă interesează dacă nu vrei.

Îi arăt degetul de ,, iubire " și plec. 

•~•

1:20

Ajungem acasă și prima chestie pe care o fac este să merg direct in baie și să mă schimb in pijamale , apoi să mă demachiez și să cad imediat în lumea viselor , unde nimeni nu mă poate deranja.

•••••••

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum