Suntem deja de jumătate de oră în acest club și totul merge perfect. Băieții vorbesc unul cu altul iar eu cu anto dansam. Am băut un pahar de tequila și mă mir cum de nu mă luat amețeală.
- Cred că mă duc să stau jos că mă dor picioarele!
- Bună idee!
Îi zâmbesc iar apoi plecam amândouă înspre băieți , ajungem la locul unde erai ei și ne așezăm. Băieții aveau o conversație aprinsă. Erau amândoi băgați în aceea conversație. Mattia ținea în mână un pahar cu whisky așa că fără să îl întreb îl iau din mână lui și în dus la gura mea.
Văd că nu baga de seama ce fac așa că îl pun înapoi în mână lui. Îmi pun mâinile pe umerii lui și încep să masez ușor. De ce naiba nu mă bagă în seamă? Văd că nu răspunde și îmi iau mâinile așa că decid sa îl iau in brațe. Îi ridic mână iar apoi mă bag între el , îi las mână să cadă pe gâtul meu iar apoi cu cealaltă mână îl mângâi pe abdomenul ușor dezgolit. James cu Antonella au început sa vorbească , iar mattia sta și se uită în gol. Ce sa întâmplat de este așa? De ce nu mă bagă în seamă?Îmi ridic capul și îl privesc , îmi duc privirea unde se uită și el iar când văd că el se uita la aceea blonda de la acel restaurant zâmbetul îmi pierd de pe fața. De asta nu face nimic? De asta nu îmi spune nimic și sta și se uită la aia? Blonda ii zâmbește dar el nu schițează nimic pe față. Stă serios.
Mă enervez și mă ridic brusc de pe canapea de data asta câștigând atenția lui. Simt nevoie sa mă duc la baie.
Daca el vrea să rămână cu blonda aia. Sa rămână cu ea atunci.
Întru in baie iar totul mi se pare ciudat. Oftez zgomotos și mă îndrept spre chiuveta unde stau și mă analizez ușor în oglindă. Mă încrunt atunci când văd că ușa băii se deschide și pe ea intră nimeni altul de cât mattia. Nu o mai vrea pe blonda aia?
Gata să plictisit de ea?
Îmi închid ochii și îmi pun mâinile pe chiuvetă.
Îl simt. Îi simt prezența în spatele meu , îi simt privirea pe mine.
Vocea lui mă face să deschid ochii și să îl privesc prin oglinda.
- De ce ai plecat? Mă întreabă el.
Ce bou! Adică nu se vede?!
- Mai bine du-te și uită-te la blonda aia. Nu mă bagă în seamă. Spun și îmi dau ochii peste cap.
- Care blonda?
Pufnesc și mă întorc la el.
- Crezi că nu am văzut cum te uita i la ea?
- Cum mă uitam? Mă întreabă in timp ce își bagă mâinile în buzunar.
Înghit in sec.
- Atunci de ce nu m ai băgat în seamă? Ce ți-am făcut de nu m-ai băgat in seamă?
Își dă ochii peste cap iar apoi mă prinde de solduri și mă trage spre el.
- Am vrut sa vad ce faci , de ce ești în stare să faci. Și am văzut. Iar nu eu nu mă uitam la blonda aia. Nici nu știam că ea este aici , pur și simplu mă uitam in gol in direcția aia , mă abține am sa nu rad.
Mă încrunt.
- Adică vrei sa zici că ți-ai bătut joc de mine?
Spun și fac față de cățeluș. El îmi zâmbește și mă apropie de el.
- Într-un fel. Spune și rânjește la mine.
Sincer pentru o secunda am crezut că totul între noi o sa se rupă , dar din fericire nu este asa. El doar a vrut să vadă ce fac daca el nu mă bagă în seamă.
Îmi dau ochii peste cap iar el mă prinde cu o mână de față și mă sărută.
- Nu a-și putea sa te dau pentru nimeni în viața.. esti a mea.
Simt cum obrajii mi se înroșesc și căldură își face apariția în tot corpul meu. Zâmbesc in sărut. Îl aud cum mârâie iar apoi ma prinde de picioare și mă urca pe chiuvetă. Se desparte de mine și se duce spre ușă , o încuie iar apoi revine la mine. Îmi zâmbește pervers și sare pe gâtul meu. Incepe sa îmi sugă pielea gatului. Ceva în pântecul meu creste.
- Te doresc.. Reușesc sa spun.
Simt cum zâmbește , știu asta.
Își duce o mână spre picioarele mele , le desparte și își duce mâna spre feminitatea mea , mă atinge ușor și simt cum pielea mi se face de găină. Își introduce un deget in mine și scântesc. Degetul lui începe să se miște înăuntrul mele și îmi dau capul peste cap.
- La naiba nu mai pot. Îl aud iar apoi văd cum își dă jos pantalonii cu tot cu boxeri. Zâmbesc și mă dau jos de pe chiuvetă , el îmi ridică rochiță iar apoi mă întoarce cu spatele. Mă aplec de chiuveta și nu trece mult până când aud o punguță cum se deschide , îmi dau seama că este protecția.
Îl simt la intrarea mea , îl simt al naibii de bine , atunci când intră în mine scot un geamăt și asta îl face să îmi pună mâna la gură.
••••••
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...