Cap+28+

4.2K 113 3
                                    

După o baie cu mici atingeri și câteva săruturi pasionale ieșim amândoi din baie și ne pregătim să ieșim sa ne plimbăm cu Antonella și James. Coboram jos la parter unde îi găsim pe ăștia doi îndrăgostiți sărutăndu-se.

Mattia își reglează vocea iar eu tușesc.

- Fix acum v-ați găsit să veniți? Întreabă James supărat dar imediat începe să râdă.

- Scuze frate! Spune mattia și îl bate ușor pe spate.

Eu îi zâmbesc călduros lui antonella apoi o i-au in brațe. Băieții incep sa tușească zgomotos până ne despărțim din îmbrățișare.

- Mergem doamnelor? Întreabă amândoi în timp ce fac cu mâna înaintea noastră.

Dam amândouă din cap , apoi intrăm în mașină care era parcată în fața noastră. Aceasta fiind mașină lui James.

~

Ajungem la un restaurant destul de drăguț. Coboram toți din mașină și intrăm înăuntru , ne așezăm la prima masa care lasă vede la marea albastră din fața noastră. Totul este așa de frumos aici..

Mă așez față în față cu Antonella iar mattia față în față cu James.

- Wow , cât de frumos este totul! Spune antonella.

Aprobăm toți.

- Ce ziceți sa mergem diseară într-un club? Întreabă James.

- Mai întrebi? Spune mattia râzând.

- Venim și noi!

Mattia își îndreaptă privirea spre mine.

- Normal , fără tine nu mergeam nicăieri. Spune și îmi face cu ochiul.

O fata blonda și înaltă vine.

- Buna ziua! Am venit să vă iau comandele. Spune blonda.

In momentul in care îl zărește pe mattia , ochii ei strălucesc. El nu se uită la ea... încă.

Antonella și James își spun comanda apoi eu și mattia rămâne ultimul.

- Tu frumosule , ce dorești? Întreabă târfă din fața mea. Nu e ca și cum îmi vine să o iau de par și să o dau cu capul de masă.

Mattia își îndreaptă privirea spre ea , iar apoi se încruntă.

- Ce a comandat și iubita mea vreau și eu. Spune mattia și în secunda a doua incep sa zâmbesc.

Blonda face o față de scârbă și se uită la mine , apoi zâmbește și pleacă. Îmi dau ochii peste cap și îmi iau telefonul in mână.
Ceilalți incep sa vorbească despre..ceva nu sunt eu atentă la ce vorbesc ei acum.

Simt o căldură ce îmi înconjoară corpul și îmi dau seama că mattia este cu gura fix langa urechea mea.

- Doar nu ești geloasa , nu? Întreabă și Imediat corpul îmi ia razna.

Înghit in sec și îmi întorc capul la el , lăsând doar câțiva centimetri între buzele noastre.

- Acum nu mai sunt.

Zâmbește scurt și mă sărută fara sa mai gândească. Îi răspund la sărut și îmi pun mâna pe obrajul lui.

- Luați-vă o cameră! Țipă James.

Începem să râdem amândoi și ne despărțim din sărut. Imediat cum ne despărțim comanda ne vine și blonda îmi trimite o privire ucigătoare.

Ne primim comenzile și blonda in loc sa plece sta în fața mesei și se uită la noi. Deja mă enervează destul de mult prezența ei!

- Poți să pleci , nu mai avem nevoie de nimic!

Blonda îmi zâmbește iar apoi pleacă.

Ceilalți se la masa incep sa râdă.

- Geloasa mica. Îl aud pe mattia.

Mă las pe el și îl spun.

- Pentru tine mereu.

*#*

Azi toată ziua am stat și ne-am plimbat , am cunoscut multe locuri frumoase. Cu ajutorul lui Mattia. Sincer nu știu cum să îi mai mulțumesc că mă adus in locul ăsta.

Pe seara am decis toți patru sa mergem jntrunt club și a rămas așa. Acum suntem în ,, apartamentul " nostru și ne căutăm haine cu sa ne îmbrăcăm.

- Mai ai mult iubito? Mă întreabă mattia din baie.

- Mă dau cu parfum și sunt gata! Spun in timp ce mă dau cu parfum.

Nu îmi mai răspunde și iese din baie. Este îmbrăcat cu niște pantaloni de blugi negrii și o cămașă albastru marin , primele 3 butoane sunt deschise. Este atât de perfect..

Nici nu îmi dau seama când rămân cu ochii pe el.

- Salivezi pisicuțo! Mă scoate el din gândurile mele.

Înghit in sec.

- Ba nu! Spun și mă ridic de pe scaun , mă ridic la el și îmi pun mâinile la gâtul lui apoi îl sărut. El mă cuprinde de talie și mă strânge puțin.

Telefonul lui ne scoate amândoi din sărutul nostru , scoate telefonul din buzunar și răspunde.

- Hm? Hai că venim acum. Pa.

Spune și închide.

- Mergem?

- Hai! Spun și în următoarea secunda mână lui se strânge cu a mea.

Pentru noaptea asta eu am decis sa port o rochiță de culoarea cămășii a lui Mattia. O rochiță care are mânece și este dezgolit la umeri , îmi ajunge până aproape de genunchi doar că puțin mai scurta. Este perfecta. Parul mi l-am lăsat deschis în bucle iar apoi am aplicat un machiaj natural.


•••••••



~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum