Cap+13+

4.9K 151 1
                                    


Înainte să citiți , nu da-ti încă drumul la muzica!:) Va anunț eu.

1:30

Mă ridic din pat că un fulger când îmi dau seama cât am dormit. Merg repede spre baie și îmi fac un duș că sa îmi revin puțin.

Revin in camera și mă îmbrac cu ce prind. Ies din camera și merg direct jos unde o găsesc pe Antonella , James și desigur mattia.

- Oo! Se pare că cineva a dormit azi că un pui! Ce faci dormeo? O aud pe Antonella și încep sa rad.

- Ugh , știu că m-am trezit acum..dar eram obosită! Spun cu un zâmbet pe față și privirea îmi fuge direct spre mattia.

Îmi zâmbește și eu îi răspund cu un zâmbet mai larg.

- De ce? Întrebată ea ruptănd privirea mea vizuală cu el.

Înghit in sec , pentru că vreau sa îi amintesc prin priviri , nici de gând prin cuvinte.

- Așa. Spun și mă uit la ea , apoi îmi fac puțin ochii mari și încep să văd pe față ei că și-a dat seama despre ce vorbeam.

Îmi dau ochii peste cap.

- Infine , vrei ceva de mâncat?

- Mneh , o să îmi fac o cafea și am sa mânanc un măr.

Dar din mâini un semn că a înțeles.

Mă duc spre frigider și scot laptele , îmi iau un pahar de sticlă și îl pun pe machina de cafea , apăs pe buton și începe să se prepara. La final bag doua linguri de 3 linguri de zahăr și lapte de alune.

Îmi iau un măr și mă așez pe canapea , îmi iau leptol in mână și încep să îmi fac treabă prin leptop.

O ora mai târziu.

Tot aici sunt și pot sa jur , că mattia nu și-a luat niciun ochi de pe mine de când sunt aici. Ne-am întâlnit privirile de multe ori dar nu am scos niciun cuvânt.

Îmi mut privirea la el , sa fac din curiozitate daca se uită la mine , dar fix când mi-o mut spre el , el face la fel.

Mă prins.

Înghit in sec.

Îmi mut privirea repede in leptop. Un telefon incepe sa sune , și îmi dau seama că este a lui Mattia , din cauza că răspunde.

- Mm? Ce sa întâmplat? Ce?! Cum dracu?! Vin imediat!! Tine-o în viața cat poți! Vorbește cu ea! Pa!

Mă încrunt , la cel că și antonella și James.

- Ce sa întâmplat? Spune James îngrijorat.

Mă ridic de pe canapea și mă duc la ei 3.

- Mattia? Sa întâmplat ceva? Spune antonella.

- Sara! Sara este la spital! Au împușcat-o!

Și eu cunosc o fată pe nume Sara...nu am mai vorbit cu ea de când am plecat de la bunicii mei , Ugh ce tot spun. 

Cine este Sara?

- Ce?! Spune James. Hai odată la spital!

Mattia nu mai spune nimic , își ia geaca telefonul și cheile , iese pe ușă , și din câte am văzut în ochii lui , am văzut furie , tristețe și ură.. multa ură.

- Veniti cu noi? Spune James.

Antonella da din cap și fără să mă aștepte să răspund , mă prinde de braț și da sa meargă , din drum îmi iau geaca și telefonul și ieșim din casă.

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum