Trei două mai târziu...Pe zii ce trece incep sa mă gândesc mult mai mult cu ce am greșit față de el. Știu că , până acum ar trebuii sa uit de el , și de ce mi-a zis in seara aia dar crede-mă că este greu. Ușor cu ușor incep să îmi dau seama de o simplă chestie..și nu prea îmi place.
Chestia pe care o țin mine , și de ce mi-am dat seama doar în câteva zile..
El este altfel de persoana..este felul ăla de persoana care te face sa te aranjezi de el atât de repede in cat nu îți dai seama. Sinceră să fiu..daca nu iasi și cere să mă lase să intru în viața lui..poate până acum el era aici..langa mine.
Faptul asta mă dă peste cap..pe zii ce trece simt că înnebunesc din cauza că încerc să îmi dau seama cu ce am greșit sau daca am zis ceva urât care l-ar fii făcut să se supere pe mine. Dar nu găsesc nicio explicație.Îmi este dor de el. Chiar daca ne cunoaștem de câteva săptămâni.
Îmi pun capul pe geam și oftez zgomotos. Mă uit la ceas și îmi dau seama că trebuie să iau pastila.
Am aflat de la doctorul care mă tratează că inima îmi este pe zii ce trece mai bine. Și sincer nu cred că din cauza că sunt fericita sau ceva de genul. Este din cauza la pastile , și mă mulțumesc cu asta.
Îmi sprijin înapoi capul de geam.
- Am terminat! Vocea antonellei mă face să îmi amintesc că ea este cu mine in camera.
Am și uitat că ea era aici... chiar că m-am deconectat de realitate câteva minute bune. Ea este pe jos , pe preș , acolo stă ea când nu vrea sa stea singura și are de făcut ceva pe leptop. Îi place să fiu cu ea.
- Mă bucur. Spun și zâmbesc.
Ea îmi zâmbește înapoi apoi se ridică de pe jos și vine langa mine pe pat.
- Hai in club.
Fac ochii mari și mă dau puțin în spate.
Mă luat prin surprindere.
- In club? Nu mai de club aveam eu nevoie acum anto. Spun râzând.
- Haideee!!! Mai ieșim și noi din casă , mergem în club ne distram bem cât vrem! Mâine este sâmbătă și putem sa ne îmbatam cât vrem.
- Mai ții minte ultima oară când ne-am îmbătat amândouă și nu am mai știut să venim acasă? Spun râzând mai tare.
Ea îmi face ochi de cățeluș.
Ahhh! Arțăgoasa! Știe că poate să obțină ce vrea când vrea asta și mă enervează.
- Anto..nu...
- Te roggg!!! Te rooogggg!!! Oricum nu o sa fim singure! O sa vina și James cu noi si câțiva prieteni de ai lui! Hai te rog!!
James? Asta înseamnă că o să fie și mattia?
Ar putea fii momentul exact că sa vorbesc cu el..
Dar , daca mă ignora?
- Du-te tu și distrează-te!
Îmi face ochi de cățeluși și începe să mă pupe pe un obraz și pe altul.
Nu am de ales.
- Bine , bine! Mergem! Dar mă ajuți să îmi caut cu ce să mă îmbrac!
- Daaa!!!!!!!
~•~
- Unde este? Spun cu privirea fixată pe lumea care trece pe lângă noi.
- Mi-a spus că ar trebuii sa fie pe aici..a mai spus că este la sala VIP.
Îmi dau ochii peste cap.
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...