4:57
Incep sa tremur și să inspir și să expir repede , gâtul și fruntea incep să mă ardă , gâtul mă ustura , lacrimi îmi alunecă pe fața mea plina de transpirație...și visul in care sunt băgată parca nu mă lăsa să deschid ochi. Nu din nou..
Reușesc să deschid ochii glonț..mă ridic repede în fund și îmi pun mâna pe piept sa îmi regulez respirația , dar nu reușesc. Deschid geamul larg de lângă patul meu și îmi scot capul pe geam , incep sa îmi calmez respirația și reușesc , iar am visat chestia pe care o visez in fiecare noapge , amintindu-mi că doar eu am fost de vina.
Oftez și mă așez mai bine tragandu-mi genunchi la piept și luandu-ma în brațe. Las lacrimile sa iasă..și încep să plâng în liniște..in pacea mea. Nimeni în viața nu o sa reușească să îmi scoată durerea asta din inima. Este acolo în fiecare noapte și nu mă lăsa în pace , nu mă lăsa să dorm , nu mă lăsa să respir.
Nu de prea mult timp..am aflat că am..probleme cu inima , acum 4 săptămâni. Nimeni nu știe , nici măcar Antonella. Doar eu și durerea mea. Am inceput sa am probleme cu inima din cauză că mă panichez foarte repede , plâng mai mereu , nu mănânc când mie foame ,am atacuri de panica cum am spus , plus durerile de inima care mă paralizează complet când mă apucă. Am inceput sa accept asta..și să mă tratez cu niste pastile , dar degeaba , inima mea este ruptă în două. Nu cred că am mai fost fericita la rand de mult timp , doar când sunt cu Antonella , doar ea mă poate face să fiu fericita. Sincer daca nu o aveam pe ea..unde eram acum? Sau...mai trăiam?
De multe ori am vrut sa fac greșeală de a mă stinge din viață , dar a fost langa mine și pentru asta îi mulțumesc din tot sufletul meu. Ea știe cât de mult tin eu la ea. Antonella a început să se îngrijoreze , pentru că mă panichez de orice.
Incep sa simt îmi simt ochii arzând , gâtul care mă ustura mai tare din cauza că nu beau apa și mâinile tremurând.
Oftez și mă dau jos din pat , mă duc spre ușă și ies din camera in drum spre bucătărie , deschid beculețul micuț de lângă canapea și merg spre bucătărie , îmi iau un pahar de pe tavă și îl umplu cu apa. Incep sa îl beau in liniște și în același timp încep să îmi amintesc de-abia acum cum am ajuns învelită până la gât...gândul îmi zboară la o singura persoana. Mattia .
Las paharul pe masa și mă pun pe scaun privind în gol.
Ce îmi amintesc , este că nu am mai rezistat până când am căzut pe umărul lui și am început să plâng , el mi-a spus sa îi spun din ce cauza plâng..dar nu am avut cuvinte. Am adormit prin lacrimi inundate pe obrajii mei. Apoi nu mai țin minte nimic pentru că am adormit. Sigur el a făcut asta pentru mine..și sincer mă simt prost că l-am lăsat acolo langa mine , văzând cum plâng. Trebuie sa îmi cer scuze.
Iau iar paharul in mână și îl duc la gura , dar când îl opresc in fața gurii mele reflexia unui om pe canapea se reflectă prin pahar , las paharul ușor în jos..și când văd cine este incep sa tremur prin toate încheieturile.
- De ce nu dormi? Spune pe un ton grijuliu.
Înghit in sec.
- Am..avut un atac de panica in vis.. și m-am trezit.
- Ești mai bine? Spune și se ridică de pe canapea in timp ce vine spre mine.
- Da , cred...spun și îl privesc în ochi , acum că îmi dau seama că sunt în fața lui , am ocazia sa îmi cer scuze , pentru ce sa întâmplat. Uite..scuze că te-am lăsat să mă privești cum plangeam , și scuze pentru că te-am luat în brațe și am adormit pe umărul t-
- Hey..nu trebuie să-ți ceri scuze pentru așa ceva , spune în timp ce se pune în fața mea. Am fost îngrijorat de starea ta , și nu-ți cere scuze pentru că nu mi-am spus , Înțeleg , nu are nimic.Spune zâmbind.
Eu doar dau din cap aprobator. Îmi las privirea în joc și oftez.
- Uneori când mă panichez prea mult..am nevoie sa beau multa apă..de asta m-ai și găsit aici , apropo..ce făceai pe canapea?
- Înțeleg.. pai in seara asta antonella a vrut să rămânem aici , ea in camera ei sus cu James și eu dorm in camera cealaltă.
- Adică camera de invitați?
- Da , cealaltă cameră nu a vrut pentru că după câte am înțeles , acolo aveți ,, puține "haine. Spune râzând.
- Oh..și ce puține.. spun la rândul meu tot râzând.
Se îndepărtează de mine si își scoate o țigară.
- Vrei? Mă întreabă.
- Chiar am nevoie de una. Spun in timp ce iau unul din pachetul pe care mi-l arată. Știu nu este bine , acum că am aflat că am probleme cu inima..dar este greu să mă pot oprii din fumat , dar macar am ajuns sa fumez puțin mai puțin.
Își aprinde țigară iar apoi îmi aruncă mie bricheta , o prind și mi-o aprind și eu la randul meu.
Începem sa fumam și să vorbim despre multe chestii random până ce ochii incep să mă doară.
- Cred că am să mă duc în camera sa dorm!...spun printre rasate ușoare.
- Da , cred că și eu! Spun la fel ca mine.
Ne liniștim apoi mai iau o gura de apă și mă ridic , el făce la fel.
- Noapte buna , tractorule! Spun râzând puternic.
- Hai că noapte bună daca e! Spune și el la randul lui râzând.
Urcăm amândoi sus in timp ce ne despărțim și ne ducem fiecare în ,, camera "lui.
Mi-a povestit chestii de ras pe când era el mic , și povestea care mi-a plăcut cel mai mult a fost că toată familia lui îi spuneau,, tractorasu-l " din cauza că era grăsuț. Dar după ce a slăbit nu știu din ce cauza nu iau mai spus așa. Și altcumva dar nu a vrut să-mi spună.
Sincer mă făcut puțin sa rad și să îmi revin puțin , și chiar mă bucur că a reușit.
••••••
Am văzut că ați votat! Asta înseamnă că nu mă las:)❤️
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...