Incep sa fug prin casă după antonella până o găsesc langa James ascunsă.
- Te văd antonella. Spun și încep să râd în același timp.
- Uh bine!
- Totuși îți mulțumesc că le-ai ascuns.
Îmi scoate limba și apoi zâmbește.
Aud pași în spatele meu și îmediat îmi dau seama că este Mattia.
- Totul este ok? Spune mirat.
- Da! Din fericire da! Exclam eu și mă duc langa el.
Ma pun pe vârfuri și ajung la urechea lui.
- Știa din prima zii.
Mattia incepe să râdă.
Își întoarce capul spre mine și nu îmi ia mult sa realizez că fețele noastre sunt atât de aproape..încât dacă el se înclină spre mine sau eu spre el..buzele noastre ar putea să se atingă.
Îi pot simți respirația pe buzele mele.
Inghit in sec și mă uit în ochii lui.
El nu face nimic altceva de cât să se uite în ai mei.
- Lys! E 6 gumate du-te ia-ți pastila!
Oh la naiba antonella!
Tresar la spusele ei și îmi mut privirea la ea , ma las pe picioarele mele și îi scot limba apoi fac drum spre camera mea.
Ajung in camera mea și scot pastila din cutiuță , apoi o înghit cu putina apă.
Mâine încep din nou munca , pot spune că am luat o mica pauza dar acum am revenit înapoi.
Oftez și apoi mă duc la baie cu gândul de a face un duș lung.
~•~
Când am zis lung , nu am mințit , am stat aproape o oră în cadă și acum mă simt atât de bine încât zâmbesc degeaba.
Am uitat sa îmi iau haine așa că ies din camera cu un singur prosop pe mine.
Închid ușa la baie in urma mea și mă duc direct spre dulap din care scot un tricou alb cu baby Joda și niște pantaloni scurți verzi. Îi îmbrac și apoi îmi pun o pereche de șosete lungi verzi până peste genunchi.
Parul mi-l usuc și mi-l strâng într-un coc dezordonat , iau o carte , ce-a pe care o citesc acum este ,, Trei metrii asupra cerului " este și un film , ci am văzut și filmul dar parca într-o carte se vede altfel după părerea mea.
Mă arunc pe pat și mă pun pe burtă.
~•~
Nici nu îmi dau seama când sa făcut nouă seara și deja foame isi face apariția. Din cauza lui Mattia am inceput sa mânanc cum mâncăm înainte dar întrebare e..unde este el acum? Ar trebuii sa fie la mine in camera , mă miră faptul că nu a venit aici.
Mă dau jos din pat și îmi iau halatul roșu pe mine.
Ies din camera și cobor jos unde îl găsesc pe mattia pe canapea atent in telefon , este singur asta însemna că anto și James sunt in camera ei.
Mă duc ușor spre el fără să fac niciun zgomot vrând să îl speriu dar , o voce mă oprește și mă face să mă speriu eu in loc de el.
- Mirosul tău de acadea te-a dat de gol.
Miros de ce? Acadea?
OH DOAMNE
- Cum naiba..
- Te simt Lys.
Îmi dau ochii peste cap și mă duc spre frigider.
- Nu ție foame??
- Nu. Am mâncat înainte , vezi că ți-a păstrat antonella într-o farfurie mâncare.
Zâmbesc la spusele lui.
Iau farfuria de care mi-a zis mattia și înăuntru găsesc o salata de castraveți cu ton și salata verde.
Ador aceasta salata și ea știe asta.
Iau o furculiță și o bag in castron. Apoi îmi iau o sticla de apa și mă duc langa mattia pe canapea.
Acesta îmi simte prezenta pentru că îmi pune gluga de la halat pe cap.
- Acum da , arați că un Baby Joda.
Incep sa rad și el la fel.
Incep sa mănânc.
- Cum te simți?
- Mă simt foarte bine , am o stare buna.
- Mă bucur.
- Dar tu? Te simt puțin... obosit?
Oftează.
Ceva se întâmplă. Și nu știu ce.
- Da , sunt obosit , sunt obosit din cauza că... Se oprește și își mută privirea la mine. Că m-am saturat sa mai stau prin preajma ta. M-am săturat să mai am grija de tine si sa vin la tine in fiecare zi.
Simt un pumn inima.
- Dar...
- Nu spune nimic Lysandra. Eu ți-am spus sa stai departe de mine , și tu.. te-ai băgat în viața mea.
- Tu...
- Doar nu spune nimic! Nu are rost! Te-ai băgat în viața mea că și cum ar fii a ta!
Astea sunt ultimele cunvinte pe care le spune nu înainte să iasă pe ușă.
Castronul din mână mea cade pe masa iar lacrimi dau buzna pe față mea.
Tot ce sa întâmplat nu este un vis.
Nu înțeleg nimic..de ce?
Am crezut că totul o sa fie bine intre noi..dar am crezut prost.
•••••••••••
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...