Cap+21+

4.3K 144 3
                                    

Toată noaptea.

Toată noaptea sa uitat la mine , nu a luat nici măcar un ochi de pe mine , nu înțeleg ce vrea. Adică de ce se uită la mine așa de insistent? Daca vrea sa îmi spună ceva , sa vina sa îmi spună direct.

Uhg desigur că nu vrea! Ce stupida sunt!

A spus sa stau departe , nu? Așa am sa fac! Nu am sa mă duc eu la el! El trebuie să fie acela care sa vina la mine sa îmi de-a o explicație.

- Lys! Hai sa dansam! Spune antonella și nu îmi ia timp sa răspund căci mă prinde de mână și mă ridica.

Aproape că mă împiedic.

Ajungem într-un colț în care nu este nimeni și începem să dansam.

Încep să îmi mișc soldurile pe ritmul muzicii , corpul meu de controlează singur atunci când pe fundal începe muzica ,, Gasolina " antonella se lipește de fundul meu și începem amândouă sa dansam din fund că nebunele. Cine ne-ar vedea ar spune că am fost date afara de la spitalul de nebuni.

Am băut un pahar de ,, sex in the beach " și unul cu tequila. Sunt doar puțin amețită și desigur că dacă mai beau ceva mă fac apa chioară.

Mă dezlipesc de antonella și încep să râd rad când îmi scoate limba. Pe la spatele ei apare James , care o ia de solduri și începe să se miște cu ea in același ritm. Pentru un moment sunt geloasa de relația lor.

Oftez dar cu zâmbetul pe bune. Mă sprijin de metalul care face că partea de sus sa fie închisă. O alta melodie , dar de data asta mai  liniștită ,  se aude ,, Streets ". Incep sa îmi mișc corpul ușor , sau asta cred eu.

Privesc persoanele de jos , și îmi dau seama că sunt prea multe. Luminile roze și albastre se vad în tot clubul și desigur că și în partea de sus.

Brusc , simt o prezență în spatele meu care suflă aer in ceafă mea. Cred că m-am oprit din dansat la momentul in care am simțit un piept care mă atinge.

Parfumul lui..

Înghit in sec.

- Crede-mă micuțo , daca nu încetezi cu mișcările tale și din a-ți mișcă corpul in felul ala..o să reușești doar să mă provoci. Aud vocea cunoscuta din spatele meu.

Răgușită și atrăgătoare. Vocea lui mă face să zâmbesc diabolic și să îmi întorc capul puțin la el.

- In sfârșit te-ai găsit să vorbești cu mine? Dupa câte mi-ai spus? Wow. Spun ironic.

Îl aud cum oftează zgomotos , apoi simt mână lui rece și mare peste mana mea mica și caldă. Mă apucă și mă ține strâns apoi mă trace pe unde vrea el.

Cred că vrea să mă ducă afara.

Da , asta a vrut acum sa începea ,, distracția "

- Wow mă mai iei și de mână?

Își dă ochii peste cap și știe foarte bine cat de tare îmi place asta. Mă lipește de un perete apoi se pune în fața mea.

- Oh micuțo , ce am spus în seara aia chiar a fost adevărat , bine nu prea a fost adevărat. Știu că am greșit când ți-am spus..ca m-am saturat de tine , dar crede-mă că nu este adevărat.

Mă încrunt la vorbele lui.

- Da , da! Sigur! Ai fugit că o virgină care era să fie violata de un psihopat! Spun și încerc să nu îmi dau ochii peste cap , dar nu reușesc.

- Uite , eu doar am vrut sa te țin departe , dar crede-mă că nu pot! De câte ori am incercat sa mă abțin să nu îți dau mesaj , sau sa nu vin la tine acasă , mai dat peste cap lys , și chiar daca nu mi-ai făcut nimic , pur și simplu am inceput sa țin la tine extrem de mult. Tu nu ești că celelalte fete.

Oh..simt că mă topesc...

-Dar de ce să mă ții departe?...nu înțeleg..

Oftează și se apropie mai mult de mine.

- Pentru că eu , nu sunt ca ceilalți. Eu nu pot sa fiu o zii liniștit , eu nu pot fii fericit.

Cum nu poate fii fericit? El în viața lui o să găsească pe cineva care să îl facă fericit..

- Cum adică nu poți fii fericit?..orice persoana merita fericire in viața lui..

- Nu Lys. Nu orice persoana , eu nu merit să fiu fericit , tu doar stai și mă asculți , nu știi prin câte am trecut și cât de periculos poate fii sa stai cu un om că mine.

Spune și se întoarce să plece dar vocea mea îl oprește:

- Și daca eu reușesc să te fac fericit! Daca reușesc să trec prin toate rahaturile sa ajung la tine? Daca reușesc să..

- Lysandra deja ai reușit! De asta vreau sa stai departe! Daca ai sa stai cu mine o să se termine urât!

- Despre ce căcaturi vorbești?! Oprește te odată și nu mai incercat sa mă dai la o parte!

- Chiar vrei să știi? Spune și se întoarce cu tot corpul spre mine.

Lacrimile îmi dau buzna afara , nu știu dar nu am mai putut să rezist prea mult.

- Da! Da vreau să știu!

Îl aud înjurând apoi vine spre mine și mă ia de mână , apoi mă trage langa el și mă bagă în pieptul lui.

Chiar am avut nevoie de o îmbrățișare.

- Hai cu mine. Aici nu îți pot spune.

Oftez zgomotos și dau aprobator din cap.

•••••••••

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum