~The end~

6.3K 151 14
                                    

Și așa au trecut 3 luni din viața mea. Trei luni de când totul este perfect , trei luni in care omul pe care îl iubesc mă face fericita in fiecare zi , de fiecare data , în fiecare moment...mereu. Timpul asta petrecut cu el ma făcut să învăț multe, și este că , oricât ai vrea sa eviți iubirea , oricât te ferești de iubire , oricât încerci sa nu te îndrăgostești de cineva. Nu poți , nu poți să nu te îndrăgostești de cineva , cu iubirea nu se pune nimeni. Iubirea este cel mai frumos lucru care ți se poate întâmpla vreodată. Te învață să înveți multe. Pentru iubire faci orice , nu?

Înainte să îl cunosc pe mattia , mă feream de iubire , mă feream pentru că am spus că nu am sa mai iubesc in viața mea după ce am pățit..dar din fericire nu este așa. Pot sa spun că acum mă simt bine și că nu mai sunt aia care este tristă mereu , care plânge mereu , care nici macar nu mai zâmbea..acum totul este altfel. Mulțumită lui.

Ne aflam in drum spre ' Locul nostru ' special. Înainte era a lui iar acum a devenit al nostru.

Mașina incepe sa se oprească și îmi dau seama că am ajuns. Mă dau jos din mașină și îmi iau geanta cu care am venit , in dreapta mea apară mattia , îmi ia mână în a lui și mă sărută ușor , îi zâmbesc pentru că..in momentul de față m-am topit.

- Mergem?

Dau din cap că răspuns.

Mattia se așează primul pe bancă din fața noastră  iar apoi îmi face semn să mă așez langa el , eu fac cum îmi zice și mă pun acolo. Îi prind mână între a mea. Și zâmbesc.

- A fost o idee buna sa venim la ora asta? Îl întreb râzând.

Este ora 12 seara iar noi ne dorim amândoi să prindem apusul iar asta nu ne scapă dintre mâini.

- Dap. Îmi răspunde el.

Imi capul pe pieptul lui , iar apoi el mă ia în brațe. Ajungem amândoi să stăm mult prea bine că sa ne deranjeze ceva sau cineva.

Mă simt protejată când sunt în brațele lui.

- Te iubesc mattia. Vreau sa rămâi mereu lângă mine..nu vreau sa te pierd niciodată.

Spun și mă afund mai bine in brațele lui.

- Și eu te iubesc Lysandra. Mereu am sa rămân aici langa tine , iar tu langa mine. Vreau că tu sa fii femei pe care sa o vad in fiecare zi când mă trezesc..vreau că tu sa fii mama copiilor mei , înțelegi? Te iubesc cum nu am iubit pe nimeni niciodată.

Lacrimile își fac apariția și imediat el parca simte asta , îmi ridică bărbia cu o mână și mă privește blând.

- Esti a mea.

Îi zâmbesc și simt cum o lacrimă curge din ochiul meu.

- Iar tu ești al meu.

Iar în următoarea secundă buzele noastre se unesc.




••••••••••••

Buna!!!

Deci în sfârșit a venit momentul ăsta! Am terminat și cu aceasta carte , către sinceră să fiu mă făcut să trec prin multe stari:)

Aici se termina ( Iubire ilegală ) vă mulțumesc tuturor pentru că ați citit această carte! Va pup dulce! ❤️

Va aștept la ,,  BLACK AND WHITE STREETS. "


💋

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum