Ajungem in baie și el se aseaza pe o parte de cadă că sa fie la aproape același nivel de mine.
Eu mă sprijin puțin de rubinet sa ajung sa iau trusa de prim ajutor. Îl aud râzând de mine in spatele meu.
- Nu mai răde! Spun dar pe el îl apucă mai tare râsul.
Iau trusa și mă întorc la el.
- Ce? Spune în timp ce se oprește din ras , dar rămâne cu un rânjet pe față.
Îmi dau ochii peste cap , iar apoi scot din trusa o sticluță de spirt și puțină vată.
Pun puțin de spirt pe vată apoi mă întorc la mattia.
- Bun , acum întoarceți capul puțin într-o parte , okay?
Nu zice nimic ci da doar din cap.
Mă duc aproape de el și încep să îl ating cu vata pe rana.
- O să doară puțin.
- Crezi că pe mine o să mă doară o simplă rană? Spune pe un ton stins.
Oftez.
- Hai sa nu mai ajungem acolo..bine?..
- Bine.
După ce curăț rana , i-au un plasture și îl pun pe rană.
- Gata! Acum poți să te duci sa dormi! Am sa strâng aici și dispar jos.
Spun in timp ce iau spirtul in mână.
- Bine.
Mi se pare puțin ciudat , că după două zile , sa vina la mine acasă și să se arate așa..adică , nu mă așteptam să vina la mine , dar acum mă simt puțin mai bine că știu că este în regulă și că mă lăsa să am grijă de el.
Bag spirtul in trusa și îl aud pe mattia in spatele mele cum se ridică , ma sprijin puțin de rubinet sa pun înapoi a naibii trusă.
- Mulțumesc. Îl aud in spatele meu.
Mă întorc spre el.
- Pentru?
- Pentru că mă ajuți , Lysandra.
- Oh , nu trebuie să-mi spui mulțumesc , o fac de buna voie și pentru că simt sa o fac. Spun in timp ce zâmbesc.
Îi scapă un rânjet mic in dreptul gurii.
Mă întorc înapoi spre rubinet și încep să mă spăl pe mâini. Privirea îmi fuge spre oglinda , și apoi la el. Urc ușor cu privirea până în ochii lui și când ajung , văd că el avea privirea fixată pe mine deja.
Înghit in sec.
Închid rubinetul și mă șterg pe mâini în timp ce mă uit tot în ochii lui. Incepe sa se apropie ușor cate ușor , până îl simt in spatele meu , își mută privirea spre umărul și gâtul meu și începe să zâmbească puțin. Fără să îi fie rușine , pune o mână pe umărul meu și începe să de-a deoparte geaca de trening pe care o am pe mine , îi simt respirația fix pe umărul și gâtul meu dezgolit.
Incep sa respir puțin greu.
Faptul că este atât de aproape în cât îi simt... abdomenul in spatele meu..și că îi simt respirația calda pe mine..mă neliniștește.
Înghit in sec , când mă atinge ușor cu buzele pe umăr. Are buzele atât de fine.. încât mă gâdilă tot corpul când mă atinge. Nu știu de ce face asta..dar daca nu se oprește..
Incepe să îmi lase mici săruturi până ajunge la gât , incepe să mă sărute pe gat , și senzația pe care mă face să o simt , ajunge până în pântecul meu. Înghit iar in sec și știu că a văzut asta pentru că începe să îmi sugă piele de la gât.
Îmi închid ochii din cauza senzației.
Mână cealaltă și-o baga prin geaca mea până ajunge la pântecul meu. Incepe sa se joace cu degetele pe buricul meu in forma de cerculețe.
Și înghit iar in sec. Știu că am înghițit de multe ori in sec încât nu știu dacă mai am ce sa înghit.
- Îți place micuțo? Îi aud vocea răgușită și sexy în același timp.
Nu răspund , doar îmi dau capul pe spate și îl pun pe urmarul lui.
Mă sărută pe lobul urechii iar apoi eu îmi deschid ochii pentru că îmi sau seama că mă las dusă de val și nu vreau asta. Nu vreau sa se ajungă la mai mult. Sau poate da.
- Eu...nu apuc sa zic nimic din cauza că îmi închide gura cu o simplă mușcătura pe gat.
- Shh...
Piele mi se face de găină.
- O-oprește-te..te rog... Reușesc să spun. Dar realizez că vocea mi-a tremurat.
- Îți este frica că ai să te lași dusă de val , micuțo? Spun in timp ce ajunge cu cealaltă mână aproape de sânul meu.
Îmi pun mâinile pe chiuvetă și îmi iau capul de el.
Îmi închid ochii să mă relaxez.
- Doar.. du-te culcate..nu știi ce faci , ești beat.
- Ești sigura?
Îmi strâng ochii mai tare , nu este bine ce se întâmplă. Ne cunoaștem de doua săptămâni și nu este bine. Nu vreau sa interpreteze ceva despre mine , nu vreau sa creadă că sunt ușoară și că mă las in prada senzațiilor , nu vreau să mă consideră o curvă , nu , nu vreau asta.
Îmi deschid ochii când aud ușă de la baie închizându-se.
A plecat.
Îmi las respirația sa revină la normal. Îmi bag mâinile în apa rece și mă spăl pe față.
Nu știu cum am sa mai trec pe langa el după asta. Poate nu este cine știe ce , dar cred că orice fata ar face la fel că mine , nu?
Îmi sterg fața cu un prosop apoi îmi iau inima in dinți și ies din baie.
Privirea îmi fuge direct spre pat , și respir ușurată când îl văd pe pat. Este timpul să mă duc jos.
~*~
4 dimineață și eu nu pot sa dorm , cu siguranță nu este din cauza că canapeaua nu este confortabila , ba din contra , canapea chiar este mare și comodă , doar că nu pot sa dorm din cauza gândurilor.
Mă dau jos din canapea și merg spre bucătărie. Scot un ibric și bag puțină apa in el , aprind aragazul și pun ibricul pe aragaz. Scot un pahar și un pliculeț de ceai de mentă. Bag degetul în apa și este destul de cald că sa îl închid. Închid aragazul apoi iau ibricul in mână și torn apa in pahar , iau paharul in mână și bag câteva linguri de zahăr.
Mi-am făcut un ceai pentru ca știu că ceaiul mă ajută să adorm. Dar nu știu dacă în momentul de față o să-și facă efectul.
Mă duc înapoi pe canapea și încep să beau din ceai.
••••••••
CITEȘTI
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...