05

695 132 71
                                    

“ Wrong Decision II ”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wrong Decision II

" eh kejap! Aku boleh percaya ke dekat kau? Entah-entah kau nak rasuk aku lepastu kau tak nak keluar balik kan? "

Yeonju menghalang pergerakan Yoongi apabila jejaka itu cuba mengambil alih tubuhnya. Tangan didepakan bersama sengihan kekok yang wujud pada bibir gadis tersebut.

Yoongi bercekak pinggang, malas ingin menjawab lagi soalan Yeonju. Pukul saja lah si Yoongi yang dah hampir fed up dengan soalan gadis di hadapannya.

Tadi bukan main berjanji bagai tapi bila Yoongi nak masuk saja dalam tubuh Yeonju, gadis itu pula fikir bukan-bukan. Haih!

Pandangan setajam helang Yoongi hadiahkan membuatkan Yeonju menelan liur payah.

"ehe! A..aku main-main saja, janganlah marah ha masuk masuk" Yeonju memejamkan matanya, sekadar menunggu masa untuk Yoongi mengambil alih tubuh gadis kecil itu.

Tanpa sedar, Yoongi mengukirkan senyuman kecil apabila melihat gelagat Yeonju yang cepat gelabah.

"hana.. dul.. set.. " Yoongi berbisik lalu perlahan-lahan dia mengambil alih badan Yeonju. Gadis itu memejamkan mata bersama bibir yang terherot-herot mengatakan yang dia akan baik-baik saja.

"pergh! Rasa macam hidup balik! " Yoongi yang sudah masuk ke dalam badan Yeonju segera membetulkan kolar bajunya. Tangan diseluk ke dalam poket lalu dapat dia rasakan ada cermin kecil di dalamnya.

Yoongi pantas mengeluarkan cermin tersebut lalau wajahnya ditilik lama.

"tapi kenapa aku rasa lain.. eh perempuan patutlah " Yoongi berdecit pelan lalu pintu bilik stor dibuka semula dan terpacul lah figura Bomi di hadapan Yoongi.



[ Yoongi POV - dalam tubuh Yeonju ]

"dia bukan kawan perempuan senget ni ke? " aku tersenyum kekok tatkala seorang gadis dengan wajah yang berkerut jelas menunjukkan dia sedang marah, berdiri tepat di depan pintu.

"uhuk hurm kau.. kau kenapa? " aku cuba berlakon menjadi Yeonju sekejap lalu terus berjalan melintasi budak perempuan itu.

Tak nak aku lama-lama, nanti banyak kena soal. Takut kantoi!

"suara aku perempuan gais! Hilang swag macam ni" aku menggumam sendiri apabila sedar kini aku mengeluarkan suara Yeonju.

Bukan apa, aku ini jenis menjaga imej seorang lelaki tapi terpaksa jugalah nak kena hadap. Haih!

"Yeon-ah, kau pergi macam tu saja? "

[dibukukan] Library Ghost | Min YoongiWhere stories live. Discover now