22

571 121 87
                                    

i'm back hiks ada orang rindu ke? ceh padahal hiatus sekejap je ☁

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i'm back hiks ada orang rindu ke?
ceh padahal hiatus sekejap je

semua okay ke lepas tengok mv permission to dance? 😂

enjoy reading everyone

________________________

[ My Galaxy ]

Ting!

Pintu lif hospital terbuka lalu Bomi dan Jungkook segera melangkah keluar. Anak mata meliar cuba mencari wad yang menempatkan Yeonju dan Taehyung.

Dalam pegangannya, Bomi ada juga bawa snek makanan untuk mereka lagi-lagi si Yeonju yang kuat makan tu.

"sebab kau lah kita lewat tahu? Dah petang, langit pun makin gelap" Bomi menyenggol bahu Jungkook di sebelahnya membuatkan jejaka itu tersengih kekok.

"alah janganlah marah... aku ada hal dekat rumah jadi aku kena balik sekejap lagipun aku dah belanja kau makan tadi ehe kiranya okay lah kan?"

"eleh fikir aku percaya ke? Zaman sekarang lelaki suka tipu, jadi aku tak boleh percaya sangat lagi-lagi lelaki tu ialah kau" Bomi memutarkan anak mata.

"eo? kenapa aku pula? " Jungkook memegang dadanya acah tersakiti. Jangan kata Bomi nak reject dia buat kali ke seratus.

"sebab kau tu student yang famous jadi ada ramai peminat tak kira senior atau junior kita, eish itu pun tak faham ke? "

"kenapa kalau aku ada ramai peminat pun? Oh! Kau jealous eh~?" Jungkook menggeselkan bahunya pada bahu Bomi. Budak perempuan itu sudah menelan liur payah apabila Jungkook sengaja mencuit pipinya.

"jangan perasan"

"elelele dah kantoi pun nak tutup ke? Pergh! Aku rasa nak buat announcement dekat sekolah yang akhirnya aku menang dan Taehyung kalah ehe" Jungkook sengaja mengusik sambil tersenyum suka.

"diam kalau kau tak nak kena tendang keluar dari tingkap hospital sekarang" Bomi memberi ugutan bersama raut wajah ingin membunuh.

"okayyyyy " Jungkook sekadar menganggukkan kepala, akur dengan ugutan Bomi. Budak perempuan tu boleh jadi menakutkan kalau dia marah.

Bomi segera menolak pintu apabila akhirnya mereka dah jumpa nombor wad yang sepatutnya bersama senyuman meniti di bibir.

Tak sabar nak jumpa Yeonju!

"siapa tu? " Jungkook berbisik pelan lalu menghentikan langkah Bomi dengan menahan lengan gadis tersebut.

Ada satu figura yang hanya statik berdiri di hadapan curtain katil Yeonju. Taehyung tidak membuka curtainnya jadi katil lelaki itu terselindung.

[dibukukan] Library Ghost | Min YoongiWhere stories live. Discover now