side note:
if wanna be mutuals bolehlah dm sal dekat ig ehe im friendly je ^^
(link dekat bio)enjoy reading <33
________________________________
[ Untold Secret ]
"Yoongi"
Jejaka yang berada di sebelahnya sekadar menjungkitkan kening, menanti jawapan Suyeon yang baru memanggil namanya.
"ini bukan ke rumah Yeonju?"
Suyeon menghalakan jari telunjuk ke arah rumah Yeonju yang kini berada di hadapan mereka. Riak wajah tidak puas hati ditayangkan pada Yoongi.
"tak, ini rumah aku"
"kau tipu, ini rumah Yeonju kan?" Suyeon bercekak pinggang lalu berdecit geram. Yoongi masih tampak selamba, menyelukkan tangan ke dalam poket hoodie lalu berdehem kuat.
"jadi? Buat apa tanya soalan yang kau sendiri tahu jawapannya?"
Yoongi tersenyum sinis lalu loceng rumah Yeonju ditekan sebanyak dua kali.
"aku minta kau bawa aku pergi rumah kau? Bukannya rumah Yeonjulah!"
"tak sedar diri ke? Dah terdesak pun masih lagi nak memilih. Kalau kau nak tidur rumah aku, tidur dekat luar dengan anjing eomma aku, Holly. Kau nak ke?"
"gosh! Kau samakan aku dengan anjing ke sekarang ini? Aku mana boleh duduk dengan anjing!"
"if the shoe fits you, then wear it, Kim Suyeon"
Automatik Suyeon menghentak kakinya tanda protes, tangannya disilangkan lalu memutarkan anak mata.
Apabila pandangan mereka berlaga, Suyeon terus menjeling Yoongi manakala jejaka itu membalas jelingan Suyeon apabila gadis tersebut memandang ke arah lain.
Fikir Yoongi tak menyampah ke dengan Suyeon? Dah ditolong pun, masih banyak alasan pula. Kalau tak disebabkan rasa kesian, memang dah lama dia biar budak perempuan itu dekat stesen bas.
"hyung! Buat apa datang malam-malam?" figura Haechan terpacul di mula pintu sambil menyoal teruja. Sebelah selipar yang ingin disarung sudah terpelanting jauh, jadi dia cepat-cepat memakainya semula.
Budak lelaki itu berjalan pantas menghampiri pagar rumah lalu dibuka sedikit namun baru saja Haechan ingin menyuruh Yoongi masuk, anak matanya berlaga dengan Suyeon yang tak lepas menatap wajah kacaknya.
YOU ARE READING
[dibukukan] Library Ghost | Min Yoongi
Fiksi Penggemar[2021] + who says cute ghost doesn't exist? [ THE DIMENSION SERIES: TWO ] Min Yoongi, roh yang sudah lama mendiami Saebom High School akhirnya bertemu dengan seorang gadis, Lee Yeonju yang terdesak mahukan markah peperiksaan yang tinggi. Yoongi pe...