16

617 113 96
                                    

im back ❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

im back ❤

konflik akan start next chapter and sal suka baca comment korang jadi commentlah banyak" tau 😭❤

ehe enjoy reading <33

____________________________

[ Evil Lion ]

[ Yeonju POV ]

Lapar.

Hanya disebabkan seorang adik paling minta dipukul berjemah bernama Haechan pagi tadi, aku tak sempat nak sarapan langsung.

Haechan gelabah sebab tak siapkan homework dan nak tiru kerja sekolah kawan dia jadi tak pasal-pasal aku pun kena pergi ke sekolah awal.

Tipulah kalau cakap aku tak pernah tiru homework orang lain. Tapi tak perlulah nak gelabah bagai. Pandai-pandailah kau jawab dengan cikgu nanti. Hidup kena confident tinggi!

"Yeon-ah"

"bwo? "

Aku menjeling sekilas ke arah Jungkook di belakang aku. Jung saem tengah mengajar dekat depan, takkanlah aku nak pandang Jungkook dekat belakang. Ada yang kena berdiri luar kelas kejap lagi.

"kau lapar ke? " Jungkook berbisik pelan.

"psst.. lapar weh, kau ada makanan ke? "aku menolehkan wajah secepat mungkin apabila Jung saem sedang menulis di papan putih.

"nah" aku menjungkitkan kaki kerusi ke belakang lalu dua keping biskut chocolate chips dan sekotak susu pisang diambil daripada huluran Jungkook.

"Lee Yeonju!! "

Mampus.

Aku segera menyorokkan makanan tadi dalam laci meja. Jung saem mula bergerak mendekati aku bersama pembaris panjang dalam genggaman.

"kamu buat apa dengan Jungkook tadi? " soal Jung saem dengan wajah menyinga. Rasa macam dia nak makan kunyah aku saja sekarang.

"er... erm.. oh tadi saya tanya Jungkook tentang soalan nombor dua.  Saya tak faham jadi saya tanyalah dia" aku menayangkan senyum seikhlas hati kepadanya.

"habistu apa jawapannya? " Jung saem sengaja menyoal lagi.

"er.. tak sempat Jungkook nak bagitahu tadi" aku menelan liur payah tatkala Jung saem merenung aku tajam.

[dibukukan] Library Ghost | Min YoongiWhere stories live. Discover now