[ Love Trouble ]
min yoongi
edit contact information?
Yeonju meghela nafas berat. Nombor telefon Yoongi yang disimpan ditatap lama. Bibir diketap rapat sambil otak ligat berfikir. Nak tukar nama atau tak?
Kalau kantoi dengan Jungkook dan Bomi, agak-agaknya apa reaksi mereka bila dapat tahu yang Yeonju dah bercinta dengan hantu? Pft! Nak tukar nama dekat contact information pun susah, fikir lama-lama macam kena jawab peperiksaan pula.
"betul ke apa yang aku buat sekarang?"
Yeonju berguling dari hujung katilnya ke hujung lagi satu. Keluhan dihela sebelum kakinya diangkat menendang angin. Bila difikirkan semula, tindakannya luahkan perasaan pada Yoongi memang tak patut. Tapi... bukan salah dia juga sebab Yoongi pun tak reject.
Buntu.
Lebih tepatnya, dia tak tahu apa yang perlu dia lakukan sekarang. Kenapa dia boleh jatuh hati pada Yoongi di saat lelaki itu sudah lama mati?
right person, wrong timing.
Yeonju segera mematikan telefon bimbitnya semula sebelum dicampak ke sisinya di atas katil. Mata dipejam sejenak setelah menyelesakan diri di atas katil biliknya.
Park Jimin, entah kenapa rasa sukanya pada jejaka itu hilang tanpa jejak begitu saja.
Kim Suyeon, ada yang tidak kena dengan gadis itu. Yeonju pasti, Suyeon ada menyimpan sesuatu daripada mereka semua.
Kim Taehyung, ini lagi satu masalah. Tiba-tiba saja jadi baik sampai sanggup selamatkan dia daripada kena langgar tempoh hari. Tambah pula, dia juga selamatkan Yeonju sewaktu insiden memalukan di hadapan tandas sekolah.
Jeon Jungkook, budak lelaki itu juga ada beritahu dirinya tentang Seokjin yang berkelakuan aneh. Mungkin firasat Jungkook semata-mata namun hal itu tak boleh dipandang sepi tanpa reaksi daripada Yeonju.
Ada kena mengena dengan mendiang Miyeon ke?
Dan...
lelaki misteri atau ayah Suyeon, Jang Junwoo.
Yeonju pasang telinga dari tingkat atas sewaktu perbualan Suyeon, Yoongi dan puan Lee. Kenapa eomma nya tak izinkan Suyeon tumpang rumah selepas terdengar nama Jang Junwoo. Ada yang dia terlepas pandang ke? Atau dia tak tahu tentang keluarga sendiri?
YOU ARE READING
[dibukukan] Library Ghost | Min Yoongi
Fiksi Penggemar[2021] + who says cute ghost doesn't exist? [ THE DIMENSION SERIES: TWO ] Min Yoongi, roh yang sudah lama mendiami Saebom High School akhirnya bertemu dengan seorang gadis, Lee Yeonju yang terdesak mahukan markah peperiksaan yang tinggi. Yoongi pe...