Feromon bezim delindiğinden dolayı kokum bütün odayı sarmıştı. Boynumdan akan kan korkudan titrememe sebep oluyordu. Dişleri boynumu delmişti ve eğer feromonlarını boynuma aktarmaya başlarsa mühürlenecektik. Bunun geri dönüşü yoktu, eğer mühürlenirsek ölene kadar birbirimize ait olurduk. Ve olası bir ayrılıkta ikimiz de ölürdük.
'Dur lütfen...' dedim yalvarır bir ses tonuyla. 'Sen bu değilsin...Hyunjin sen böyle değilsin...' Benim tanıdığım Hyunjin böyle değildi, benden kaçan tataf oydu. Bana zarar vermemek için yaklaşmazdı bile. Biri bana zarar vercek olsa o kişiyi doğduğuna pişman ederdi. Asla bu kadar zalim olmamıştı. Ya da belki ben onu tanıyamamıştım. Belki de bugüne kadar olan bütün ilgisi, sevgisi, şefkati yalnızca beni elde etmek içindi. Yalnızca sigmasının açlığını doyurmak içindi...
Kanım öfke ve korkuyla kaynamaya başlarken ellerimi kollarına yerleştirdim. 'Dur.' Dedim kendimden emin bir sesle. O ses sanki bana ait değildi ama benden çıkmıştı. Ona ne sersem yapacakmış gibi bir his vardı içimde.
Durmuştu.
Dişleri boynumdan ayrılırken mühürlenmekten son dakika kurtulmuştum. Mor rengini almış gözlerimi alev rengi gözlerine diktim. Nefes dahi almıyor gibiydi. Az önce itmek için tüm gücümü kullanmama rağmen şimdi dokunmamla üzerimden kalkmıştı. Başım ağrıyordu ve gözlerim kararıyordu. Boynumda, dişlerini geçirdiği yer sızlıyordu. Bir kez daha ona baktığımda silueti uçup gitti.
Sanki bir maske vardı yüzünde ve ben ona bakınca maskesi toz olup havaya karışmıştı. Hyunjin'in yüzünü sadece fotoğraflarda gördüğüm Derek'in yüzü alınca şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım. Karşımda duran kişi Derek'ti. Donmuş bir vaziyette bana bakan Derek.
Evin kapısı aniden uçtuğunda ne olduğunu anlayamadan yıkıntı sesleri her yerde yankılanmaya başladı. Kontrolüm aniden kopmuş ve Derek kendine gelmişti. Kendinde olmayan biri varsa oda düşünmeden Derek'in üzerine atlayan Hyunjin'di.
Ev korumalarlz dolarken kimse bir şey yapamıyor birbiriyle öldüresiye dövüşen sigmaları izliyordu. Ev sanki yıkılacak gibi sallanıyordu.
'Dışarı çıkın! ' dedi Hyunjin sigma sesiyle. Ses tonu o kadar ürkütücüydü ki hepimiz onu dinleyip dışarı çıkmıştık. Hyunjin'in gözü beni görmüyordu. Boynumdan akan kanı görürse daha da çıldırırdı. Ve ben nasıl kontrol edeceğimi bilmediğim bu güçle onu kontrol edebileceğimi sanmıyordum.
Gökyüzü mor rengini almış, her yerde şimşekler çakıyordu. Delicesine esen rüzgar biraz daha sert olsa beni bir yaprak gibi ordan oraya savurabilirdi. Zaten her şey bu kadar berbat haldeyken bu hava da nerden çıkmıştı böyle?
Chan Hyung ve Minho Hyung koşarak yanımıza gelirken halimi gören Minho Hyung yerinde donup kalmıştı. Karanlık olmasına rağmen gözlerinin dolup, kırmızıya büründüğünü görebiliyordum. Mühürlendiğimi sanıyordu. Hızlı adımlarla yanıma yaklaşıp kollarını belime doladı. Kan akan yeri defalarca öperken sayıklamaya başlamıştı. 'Özür dilerim bebeğim...Çok çok özür dilerim... Seni yalnız bırakma-'
'Ben iyiyim, mühürlenmedim.' Dedim sözünü kesip. 'Kim yaptı bunu? O piçi...' Devrilme ve yıkılma sesleri gelen eve baktı. Ciddi anlamda Ev, hatta altımızdaki toprak bile sallanıyordu. Hiçbirimiz bu kavgaya müdahale edemezdik çünkü bizim gücümüzün çok çok üstündeydi. Çatlayan duvarlar ve çökmek üzere olan çatı hiç iyi şeylerin habercisi değildi. Gök gürültüsü ise sanki bu yıkıma soundtrack oluşturuyormuşçasına dinmek bilmiyordu. Kıyamet gibi bir ortamdı ve biz tam olarak o kıyametin ortasındaydık,
Ev gözümün önünde çökmeye başlayınca çığlık attım. 'Hyunjin!!!' Eve doğru adım attığımda Cba Hyung kolumdan yakalayıp beni durdurdu. 'Felix...Oraya giremezsin çok tehlikeli. '
'A-ama Hyun-' Aniden çöken ev ile tozlar her tarafa yayılmış, sarsıntıdan dolayı hepimiz yere yığılmıştık. Yakında olduğum için üzerime gelen küçük moloz parçaları vücudumun her yerini çizip canımı yaksa da şu an düşünebildiğim tek şey biraz önce yıkılan evin içinde Hyunjin'in de olduğuydu.
▪️▪️▪️
Evin böyle yıkıldığını hayal edin⬇️
Hava da böyle⬇️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse | Hyunlix
Fanfiction'Artık sözünü tutma zamanın geldi Felix.' Yan shipler: Minsung, Chanchang, Seungin 1#Straykids/170122 4#Felix/180122