3.rész: Előkészületek

566 34 16
                                    

Pár órával később...

/Kate/

Hazamentem és nyomban nekiláttam a szövegkönyv olvasásának:

A történet egy Cara nevű lányról szól, aki az univerzum egy ismeretlen bolygójáról egy űrvihar miatt a Földre zuhan hajójával. Megtalálja őt egy FBI osztag, melynek vezetője John Black. Az ügynök felajánlja, hogy nem adják át a tudósoknak, egy feltétellel, ha csatlakozik a szervezethez, ujjoncként. Cara beleegyezik, de csak akkor, ha valahogy hazajuttatják őt...

-Oké.... Szóval ez egy fantasy-sci-fi, ami romantikus.... De ki lesz az a John Black? Talán Robert? Vagy Tom?....

/Tom/

A szállásomon elolvastam a szövegkönyvet. Meg kell mondjam, igencsak érdekfeszítő, izgalmas filmnek ígérkezik ez az alkotás!...

-Mi is a címe?-megfordítottam a könyvet, és felolvastam magamnak a címet:

-Bizalom..... Hmm, ez érdekes! Valami fantasysabbra számítottam!....Na mindegy!...

Másnap....

/Tom/

Ma reggel elég korán kezdtünk, hisz most van a "jelmez válogatás" és a kozmetikai cuccok. Hajfestés, nyírás, stb... Szerencsémre a hajamat nem piszkálták, így maradt a szőkésbarna, rövid frizurám. A ruhám egy fekete, FBI feliratos dzsekiből, és szintén fekete, katonai felszerelésből állt. Még egy igazolvány kinézetű kártyát, egy betöltetlen stukkert és egy menő napszemüveget is kaptam....

/Kate/

A női jelmezeseknél én voltam az első. Nagyon örültek, hogy eredetileg is vörös a hajam, így nem kellett befesteni. A sminkesek kitettek magukért, a jelmezfelelősök pedig olyan ruhát adtak rám, mint amilyenben Gamora volt A Galaxis Őrzői című filmben. Egy lézerfegyvernek nevezett pisztolyt és egy különleges kesztyűt adtak, amelyeket majd a CGI *(ejtsd: szídzsíáj)* kelt életre a képernyőn.

-Szóval ezekkel tudok majd épületeket összezúzni? Király!-húztam fel a kesztyűt, amivel a történet szerint a karakterem akár egy bolygót is össze tud roppantani pusztán azzal, ha ökölbe szorítja a kezét...

Egy órával később...

/Kate/

Végre készen lettünk az előkészületekkel.

-Wow! Nézzenek csak oda! Itt a mi űrlénycsajszink!-mondta Robert, amikor meglátott.

-Te pedig bizonyára John leszel!

-Mi? Nem! Én az FBI bázis feje leszek! Mr. Price!-válaszolta, homlokát összeráncolva.

-De....akkor ki lesz John?

-Hát én!-szólalt meg valaki a hátam mögül, mire odafordultam:

-Tom? Tényleg te leszel az az ügynök?

-Igen! Nagyon úgy néz ki! És ha jól tudom, a kutyád is jön az FBI-hoz, veled együtt!-nevette el magát, amikor meglátta, hogy Árnyék fejére felraktak egy ufócsápot.

-Igen! Így van! Árnyék árnyékként fog kísérni!

-Ez a neve? Illik rá!-mosolygott, majd megsimogatta a kutyus fejét.

-Amúgy....ha szabad kérdeznem, nincs hova tenned őt, vagy ennyire hozzád nőtt? Hogyhogy ide is magaddal hoztad?

-Hát...igazság szerint az előbbiről van szó! Hisz egy szűkös hotelszobában szálltam meg és egy ekkora kutya bedilizne ott, ha be lenne zárva! Első nap is majdnem szétkaparta az ajtót!-muszáj volt kamuznom, mert úgy voltam vele elég ciki, hogy felnőtt létemre kutyaterápián vagyok...

-Hehe, értem!....Na gyere, szerintem mindjárt kezdünk!...

Ezután a rendező tartott egy fél órás tájékoztatót, miszerint a film első felének forgatásakor itt maradunk Hollywoodban, aztán elmegyünk New Yorkba, Ausztráliába, majd az Északi sarkra. Mondhatom, elég mozgalmas lesz ez az év! A szünet idejét még nem tudják, de lesz majd egy-két hónap, amikor pihenhetünk....

Pár hónappal később...

/Kate/

Mivel már a legelső rész forgatásához rengeteg szöveget kellett megtanulni, így kaptunk 3 hónap tanulási időt. Ezalatt az idő alatt nem nagyon találkoztam a stáb tagjaival, csak Emmával. Több csajos, ottalvós "bulit" is csináltunk. Jobban megismertük egymást és nagyon jó barátnők lettünk. Persze jó öreg barátnőmet, Emilyt se hagytuk ki a bulikból, minden hétvégén elhívtuk New Yorkból. Filmeztünk, társasoztunk és jókat nevettünk együtt...

/Tom/

A szöveg tanulás idejére hazarepültem édesanyámhoz, Londonba. Bobby, a kutyám nagyon megörült, amikor megérkeztem:

-Hehehe, hékás! Jólvan, jólvan! Te is nagyon hiányoztál!-a kutyus ugrándozott és állandóan hol a kezemet, hol az arcomat akarta megnyalni.

-Tom! Drága kisfiam, mi szél hozott haza?-jött elém anya, majd szorosan megölelt.

-Szia anya! Hát...még nem kezdtük el a forgatást, mert rengeteg szöveget kell tanulnunk! Ezért gondoltam, itthon tanulok!

-Jólvan, drágám! Örülök!...

Egyik nap, amikor épp a szövegkönyvet bújtam, csörögni kezdett a telefonom. Egy olyan személy hívott, akivel már legalább 1 éve nem beszéltünk:

-Á, Chris! Hát szia! Rég beszéltünk!

-Helló Tom! Ugye nem zavarlak?-régi jó barátom és munkatársam, Chris Hemsworth volt az.

-Ó, dehogy! Hogy zavarna a fogadott bátyám? -Hát igen! A Thor filmek óta szinte olyanok vagyunk, mint az igazi testvérek. Hehe, sokszor a filmbéli nevünkön szólítjuk egymást!...

-Biztos kíváncsi vagy, miért hívtalak fel! Igaz, Loki?

-Hehehe, eltaláltad! Na ki vele, testvér!-viccelődtem én is.

-Rendben! Szóval!....Szeretnék kérni egy szívességet!

-Csak nyugodtan! Hallgatlak!

-Megtennéd, hogy megvéded Kate-et a feszült helyzetektől? És ha nincs ott Árnyék, segítesz rajta?-nem igazán értettem, miről van szó, ezért értetlen hangnemmel válaszoltam:

-Há-hát persze! De nem értem. Miért kéne megvédenem? Nem úgy néz ki, mint aki nem tud magára vigyázni!

-Ó, szóval nem tudod!-sóhajtott egy nagyot.

-Mit?

-Egy olyan dolgot, amit nem árulhat el más, csak ő! De kérlek ne faggatsd erről, nem szereti!....Neked mindössze csak annyi a dolgod, hogy vigyázz rá, rendben? Bízhatok benned, Tom?-Chris hangjában tisztán lehetett hallani, hogy valami komoly dologról van szó, ami mégis érzékeny téma...

-Igen! Bízhatsz bennem!

-Köszönöm, Tom! Jövök neked eggyel!....Na most mennem kell, szia!

-Szia!-letettem a telefont, majd nagy gondolkodásba kezdtem:

Vajon mire célozhatott azzal, hogy nem szereti, ha arról faggatják? Miért van akkora szüksége védelemre? Talán beteg? Mi? Nem! Akkor Chris nem engedte volna el!....Várjunk egy percet!: Chrisnek meg mi köze van Kate-hez? Talán rokonok? Vagy barátok? Hmm, ez nagyon nagyon jó kérdés! Mi is Kate vezetékneve?....Ahhj, nem emlékszem! Asszem nekem még nem mondta!...

Nem csak színjáték... {Befejezett}Onde histórias criam vida. Descubra agora