/Tom/
-Tom? Mikor ettél utoljára, nem vagy éhes?-szólalt meg hirtelen a lány.
-Hát... Úgy reggel 8 óra fele... Az igazat megvallva tudnék enni!
-Szuper! Akkor mindjárt kerítek neked valami finomságot, jó?-bontakozott ki ölelésemből és mosolyogva orrát az enyémhez dörgölte.
-Rendben, szívem!...-ezután eltelt kb. úgy 20 perc, majd egyszercsak Kate visszajött, kezében egy tálcával.
-Itt is vagyok! No, szereztem egy meleg szendvicset és egy adag spagettit! Melyiket kéred, Tomy?
-Nekem aztán édes mindegy, szerelmem!
-Mindegy? A bolondnak mindegy, művészúr! Na válasszál, mert különben azt eszed, amit hagyok!...
-Hehe, jólvan!... Ha nem haragszol, azt a spagettit szívesen megenném!
-Rendben, hercegem!.... Hmm, hogy ne kelljen felkelned és az asztalhoz ülnöd....majd én tartom neked a tányért! Én még úgysem vagyok annyira éhes!
-Ehehe, aranyos vagy, de megoldom egyedül is!....Katy..... nem vagyok kisgyerek!-a lány nevetve arrébb tette a saját kajáját, majd felszúrt egy falat tésztát a villára és a szám elé tartotta:
-Nem érdekel, most én foglak etetni! Naaa, légyszi! Itt repül a kismadár! Nyitsd ki szépen a szád!-alig bírtam ki nevetés nélkül, amikor belementem a dologba és eleget téve kérésének kinyitottam a számat.
-Hmm, ez finom!-mondtam, amikor lenyeltem a falatot, majd a lány egy újabb tészta csomót adott nekem.
-Mi ez a hirtelen anyáskodás? Nem szoktál te ilyen lenni!-vigyorogtam rá, amikor már megettem a kaját.
-Tudom.... Csak így rám jött! Sosem volt kistesóm, akiről gondoskodjak! Ja és egy ilyen cuki pasival sem találkoztam még eddig!-pöccintette meg az orromat, majd megette a saját ebédjét.
Étkezés után megnéztünk egy jó filmet... Nem is gondoltam volna, hogy találunk jó adást itt, a kórházi tévében... És a kaja...nos, nem tudom, honnan szedte ez a lány, de az tuti, hogy nem a büféből.
Miután vége lett a filmnek, észrevettem, hogy a lány elaludt a karjaimban. Nem volt szívem felébreszteni, ezért csak néztem, ahogy alszik... Gyönyörködésemből egy nővér betoppanása zökkentett ki.-Tudom, kisasszony! Lejárt a látogatási idő, de.... Nem maradhatna itt még egy kicsit? Nagyon mélyen alszik!-a nő szíve meglágyult kettőnket látva, ezért így szólt:
-Jólvan... Este 8-ig maradhat! További kellemes pihenést, uram!-miután elment, ráírtam Emmára:
-Szia, légyszi falaznál nekünk egy kicsit?
-Miért? Mit csináltok? Hol van Katy?
-Itt van nálam, a kórházban! Épp alszik...
-Ó, értem! De....hogy falazzak?
-Mondjuk hívd fel Christ és mondd meg neki, hogy nálad van és kb. majd csak este 8-ra tud hazamenni! Megtennéd ezt nekem? Kérlek...
-Hát persze! Ja és nagyon örülök, hogy végre egymásra találtatok! Cukik vagytok együtt, szerintem!
-Köszi...-ezután a chatelés abbamaradt....
/Emma/
Tom kérésére fel is hívtam Kate unokatestvérét:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem csak színjáték... {Befejezett}
FanficA történet főszereplője egy lány, aki fiatalon elvesztette a szüleit, autóbalesetben. Színészi pályáját alig egy éve kezdte, szinte csak gyermekműsorokban szerepelt mindaddig, míg egy szép napon meg nem kapja élete legnagyobb szerepét. Új munkahelyé...