/Robert/
Jó pár óra gyaloglás után végre felértünk a hegy tetejére. Mindenki, aki nem helikopterrel utazott, nagyon kimerült volt, ahogy én is. Szuper!: Hogy fogok én így sitty-sutty elrejteni egy nyomorult sátrat?!?
-Jó napot! Segíthetek?-mentem oda az egyik kellékes lányhoz, aki épp egy sátrat próbált felállítani.
-Óh, milyen kedves! Hát persze, uram!-egy idő után észrevettem, a leányzó elég ügyetlen volt...
-Öhmm, mit szólna hozzá, ha rám hagyná az építkezést? Ráfér a pihenés!-bevetettem híres-nemes férfi bájamat, így a lány elvörösödve rám mosolygott, majd el is ment.
Eljött a pillanat! Most senki sem figyel ide! Irány az erdő!:
Gyorsan szétszedtem a félkész sátrat, majd rohantam is a fák közé, hogy valahová elrejtsem azt...
A művelet elvégzése után úgy csináltam, mintha ártatlan lennék és elcsortam egy másik kellékestől a sátrát, majd odahurcoltam, ahol én "építkeztem"....
Ezután leforgattunk egy rövidebb jelenetet, majd mivel már sötétedett, beosztottuk a sátrakat:
Emma, én, a kamerások és a rendező a hegycsúcs keleti részén elhelyezett sátrakba lettünk beosztva. A kellékesek, a sminkesek és négy másik színész a nyugati, a többiek pedig az északi részre kerültek éjszakára.-Ez az! Pont ott van eggyel kevesebb sátor!-ujjongtam magamban, majd bazsajogva elmentem a sátramhoz...
/Kate/
Engem, Tomot, néhány kaszkadőrt és az operatőrt északra küldtek. Amikor odaértünk a "szállasainkhoz", Tomot és engem leszámítva mindenki rögtön elvonult a maga helyére...
-Stipi-stop! Ez itt az enyém!-futott oda egy egyedül ácsorgó sátorhoz Tom, mire én körülnéztem:
Az elfoglalt alvóhelyeken kívül egyetlen szabad sátor sem volt...
-Ne már! Eggyel kevesebb sátor van!-morogtam az orrom alatt, majd egyszercsak Tom megszólított:
-Kate? Te nem rendezkedsz be egy sátorba?
-De... Csak itt nincs már szabad hely!.... Szerinted rosszul mondták a beosztást, vagy direkt raktak ide eggyel kevesebbet?!?
-E-ezt meg hogy érted?-jött oda hozzám, majd felmérte a terepet....
/Tom/
-Úgy, ahogy mondtam! Nincs számomra sátor...-hajtotta le fejét, s közben egy kicsit lebiggyesztette ajkait.
-Dehogynincs! É-én szívesen átadom az enyémet! Majd keresek magamnak egy másikat!-tettem a vállára kezemet, majd indultam volna nyugat felé, de a lány megragadta a csuklómat:
-Tom, várj!....Köszönöm!-szembe fordultam vele, ő pedig megölelt.
-Nincs mit...-ezután útnak indultam...
/Kate/
Miután a férfi elment, Árnyék ugatni kezdett, mert az ég dörgött, ami egy vihar jöttét jelezte. Gyorsan felvettem az esőkabátomat, majd kirohantam a tisztásra, Tom után. Mivel a sötét felhők teljesen beborították az eget és az esőcseppek egyre hevesebben estek, alig láttam el az orrom hegyéig.
-Tom! Gyere vissza, mert megázol!!!-kiáltoztam, de senki sem válaszolt, a vihar pedig már javában tombolt.
Árnyék ugatással hívott a sátorba, de én valamiért úgy éreztem, addig nem mehetek fedél alá, míg meg nem találom őt...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem csak színjáték... {Befejezett}
FanficA történet főszereplője egy lány, aki fiatalon elvesztette a szüleit, autóbalesetben. Színészi pályáját alig egy éve kezdte, szinte csak gyermekműsorokban szerepelt mindaddig, míg egy szép napon meg nem kapja élete legnagyobb szerepét. Új munkahelyé...