Hoofdstuk 5

3.2K 133 15
                                    

Ik ren langs Nash naar de wc. En geef over. Trillerig laat ik me zakken tegen de deur.

"Ally?" Hoor ik. "Wie is daar?" Probeer ik vermoeid uit. "Ik ben het, Mahogany. Gaat alles goed?" Voetstappen komen dichterbij. Ik leg mijn hoofd op de koude vloer en sluit mijn ogen.

"Ally...Ally! Word asjeblieft wakker." Ik doe mijn ogen open. Mijn hoofd ligt nog steeds op de koude vloer. Ik draai me om en kijk mijn zus recht in haar ogen aan. Achter staat mijn neef, Mahogany, Shawn, Cameron, Nash, Matt en nog een paar andere die ik niet ken. Ze kijken allemaal erg bezorgd.

Ik ril van de kou. Cam doet zijn trui en geeft hem aan mij. "Ik breng je anders wel naar huis nu." Zegt hij. "Ik ga mee." Zegt Nash. "Is goed, maar niet meer. Taylor til jij haar op even op naar mijn auto." Een gebruinde jongen pakt me bij mijn benen en onder mijn hoofd. Zoals in trouwfilms. Laura legt de trui over me heen. Ik doe mijn ogen dicht en laat me wegzakken in een diep zwart gat.

Ik open mijn ogen en kijk recht in een paar blauwe ogen. Ik merk dat ik in mijn bed lig. Nash zit in een grote stoel naast mijn bed. De trui van Cameron heb ik nog steeds aan.

"Goedemorgen prinsesje." Zegt Nash glimlachend. "Wat doe je in mijn kamer." Zeg ik soort van bot. Hij lijkt niet te schrikken. "Wat is er gebeurt?" Vraag ik.

"Nadat je gister knock out was gegaan in Taylors armen heeft Cam je naar huis gereden en je in bed getild. Hij is terug gereden naar het event en ik ben hier een nachtje gebleven om zeker te weten dat alles oke met je was." "Heb je wel geslapen?" "Uhh...Nee." Hij bloost een beetje. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik veel sms'jes heb.

"Misschien zou je je twitter moeten zien." Begint Nash. Ik antwoord niet en open mijn twitterr. Er is een hashtag trending. #WieIsAlly en #BeterschapAlly.

"@MahoganyLOX: @AllyJohnson beterschap!"

"@CameronDallas: @AllyJohnson hoop je snel beter word #BeterschapAlly"

"@TaylorCanif: @AllyJohnson je hebt ons erg laten schrikken! Laat ons aub wat van je horen #BeterschapAlly"

"@AaronCarpenter: @AllyJohnson kom snel weer zingen bij ons x"

"@TheMattEspinosa: @AllyJohnson babe wat er gebeurd?!!"

"@CarterReynolds: word snel beter babe @AllyJohnson #BeterschapAlly"

Wow, niet verwacht. Al die mensen die bezorgd zijn.

"@AllyJohnson: Ik ben okay! Bedankt voor alle beterschap berichtjes. Love you all!"

De sms'jes besluit ik later te beantwoorden. "Wat nu.." Begin ik tegen Nash. "Weet ik niet. Heb je trek?" "Nee, Netflix?" Stel ik voor. "Altijd. Mag ik..." Hij wijst naar mijn bed. "Haha ja is goed. Pak jij even mijn MacBook met je mee."Ik ga op het hoekje van mijn bed liggen om ruimte te maken. Hij komt naast me liggen. Onder de dekens. En doet de computer aan.

"Dus...Wat wil je kijken?" "Ehh, the fault in our stars? Heb je die al gezien?" Ik type de film in. Gelukkig heeft netflix de film. "Nee eigenlijk nog niet." Ik klik de film aan en rol iets meer naar Nash toe. Ik kan er niks aan doen! De zwaarte van Nash laat me naar hem toe glijden. Een arm voel ik om me heen. Ik besluit dicht tegen hem aan te kruipen. Hij is toch lekker warm. Dan richt ik mijn aandacht op de film.

Halverwege de film zet Nash hem op pauze. "Dus daar woonde jij vroeger." Met daar bedoelt hij Amsterdam. "Uh, ja. Hoe weet jij dat?" Hij lijkt even te blozen. "Ik heb je een beetje gegoogled." Hij start de film weer. Wat een gekke jongen.

Tranen rollen over mijn wangen als de film is afgelopen. Waarom? Wat heeft de mensheid gedaan om een film zo af te laten lopen. Het is niet eerlijk. Zonder wat te zeggen kruip ik los van Nash en stap mijn bed uit.

"Wat ga je doen?" Vraagt hij verbaasd. "Ik ga even douchen. Kijk desnoods wat YouTube ofzo." Antwoord ik kort, als ik de badkamer inloop. Ik trek al mijn kleren uit en stap onder de douche.

Ik doe de douche uit en pak een handdoek van het rekje. Een handdoek dus. Shit.

"Nash! Nash! Ik ben een handdoek vergeten!" Dit is toppunt van Awkwardness. "Kom hem zelf maar halen." "Nash dit is niet grappig." "Eigenlijk wel." "Nahash please. Dan mag je hier eten vanavond." Een zachte klop op mijn deur. Ik doe de deur op een kier en steek mijn hoofd er tussen.

Nash staat voor me. Hij zet een stap naar me toe. Met een zachte kus kust hij mijn lippen. Als zijn tong om toestemming vraagt hou ik hem tegen.

"Nash ik ben naakt." Hij grijnst even maar geeft dat toch een handdoek. Ik de deur op een kier en doe snel de handdoek om me heen. Ik open de deur helemaal en loop langs Nash naar mijn inloopkast. Waar ik een hemdje en een joggingbroek pak. Iemand voel ik zacht in kont vastpakken.

"Nash, niet nu. Jeeeezzz." Hij grinnikt maar laat me toch los. Ik sluit mezelf op in de inloopkast en kleed me snel om. Als ik mijn kamer inloop zie ik Nash grinnikend achter mijn computer. Zachtjes loop ik naar hem toe.

"Omg! Nash, zit je nu op mijn twitter?" Geschrokken kijkt hij me aan. "Sowwwwwwryyy." Met puppyoogjes kijkt hij me aan. En ik kan het niet laten om in lachen uit te barsten. Ik pak mijn telefoon en kruip tegen Nash aan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

heeeey,

nieuw hoofdstuk... Ik keek net Ways To Live Forever en jeetje wat een zielige film. Zeker een aanrader! Maarja, doei.

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu