Hoofdstuk 22

1.6K 86 2
                                    

"Ik snap het. Maar wat voor leuks zullen we dan doen?" Vraag ik Laura voor de tweede keer. "I don't know. Bij zwembad bijkleuren ofzo. Want jij moet echt een kleurtje krijgen. Je bent nog best wel wit. En misschien shoppen. Ik had via via gehoord dat mensen je het Vans meisje noemen dus we zouden wat spullen van Vans kunnen kopen."

"Goed idee." Stem ik met haar in. "Maar nu eerst slapen." Zeg ik met een overdreven haal. Zo moe ben ik niet, maar slapen is bae.

*skipt naar dag van vertrek*

Traag stap ik mijn bed uit. Na een paar heerlijke dagen met mijn zusje moet ik haar achterlaten. Voor iets leuks dat wel, maar toch voelt het raar. Ik heb mijn zus nooit gemist. Ik bedoel, ik kende haar geeneens. Maar nu ik haar wel ken, mis ik haar al als ik niet naast haar wakker word. Op mijn tenen loop ik naar mijn kledingkast. Laura slaapt nog en omdat ik gister ben vergeten in te pakken, moet ik dat nu doen.

Ze zeiden dat het niet uitmaakte hoeveel ik mee zou nemen. Maar ik heb geen zin om al mijn spullen mee te nemen. Dat is gewoon teveel van het goede en omdat ik waarschijnlijk grotendeels merch draag is het ook niet echt nodig.

Ik pak 2 koffers die ik alle twee onder verschillende kasten zet. Zo kan ik al mijn spullen erin laten vallen/glijden.

Beste uitvinding ooit. Heb nog nooit zo snel mijn tas ingepakt. In de koffer doe ik ook 7 paar Vans, 2 paar all stars, 2 paar sportschoenen en slippers. Schoenenverslaving? Nee hoor. Nog nooit van gehoord.

Van een stoel pak ik een zwarte legging en een licht blauwe trui. Omdat ik de hele dag toch in een vliegtuig zit en aankom in het Noorden zal het wel koud zijn. Ook trek ik mijn zwarte Vans aan. Op mijn krullende haar doe ik mijn zwarte Vans beanie. Gothic. Suf. En saai. Zo zullen mensen me waarschijnlijk zien met deze kleren. Maar guess what, I don't care.

----------------------------------------------------------------------------------------

Net watergevecht gehad 💪🏿, nu huiswerk maken en zodirect mijn moeder haar verjaardag vieren :)

XNienke

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu