Hoofdstuk 18

1.6K 88 4
                                    

Ik zit op het dak als Nash zijn videocamera pakt. Ik heb nog steeds Nash' joggingbroek aan maar zijn hoody heb ik veranderd voor een zwart hemdje, van Vans. 'Course. Anders zou het sowieso te heet worden hierboven. Mijn haar heb ik in een staart vastgebonden.

Ik check mijn twitter als Nash de videocamera klaar zet. #Nashly is trending. Nummer 1 wereldwijd. "Laten we beginnen." Zegt Nash die naast me neerploft. Ik pak mijn telefoon (alweer, had hem net even weggelegd) en klik op een random vragen.

"@Nashtyworld: klopt hey dat Ally nu bij Magcon hoort? En zo ja, komt ze ook naar LA? #Nashly."

Nash beantwoord deze vraag. "Ja, dat klopt. Ally hoort er nu ook bij. En vanaf volgende week zal ze ook mee toeren. Dus ja ze komt ook in LA."

Dit keer moet Nash een vraag uitkiezen.

"@harry_louis_larry: wie van jullie spreekt/kent de meeste talen?"

"Uhh ik kan Engels en Spaans. What about you Ally?" "Ik spreek Engels, Nederlands, Duits en Frans. Ook kan ik een beetje Latijn en Grieks lezen." Nash kijkt me met open mond aan. Ik haal mijn schouders op.

"@ohnahJack: Gaan jullie 2 ook eens een duet doen? #asknashly 444x"

"Het feit dat Nash niet kan zingen en we jullie oren niet willen beschadigen. Nee."

"@Johnsonsbae: hebben jullie al een selfie samen of een vine? #asknashly "

"Nee eigenlijk niet. Dat zouden we eigenlijk nu moeten doen he." Ik knik en pak mijn telefoon om een paar (20,40,50) selfies te maken. Nash doet het daarna met zijn eigen telefoon. De gekste plaats ik op twitter.

"@AllyJohnson1: Selfie met @NashGrier #askNashly. Imagine."

Een andere post ik op instagram.

"@Aaronsides: Zijn jullie nu een stelletje of niet? #askNashly 44x"

En ik moet antwoorden.

"Nee. We zijn geen stelletje. Ik ben nu sowieso met iemand anders. Daar horen jullie later meer over. Maar Nash en ik zijn gewoon hele goede vrienden."

"@sexxycarter: Nash wat is er gebeurt met je arm? #askNashly "

Nash lijkt even rood te worden. "Ik was van de trap gevallen." Antwoordt hij kort.

"@MinaReynolds: klopt het dat je slaande ruzie had met je zus? #askNashly "

"Ja, dat klopt inderdaad. Nadat zij mij had geslagen ben ik knock out gegaan en het is nog steeds niet oke tussen ons."

"@yougottacam: prank call Cam dat je al zijn spullen in het water hebt laten vallen."

Ik pak mijn telefoon en klik op Cameron zijn nummer. Hij neemt gelijk op. Ik gebaar naar Nash dat hij stil moet zijn. Dan zet ik Cam op de speaker.

{A-Ally, C-Cam}

A) Hey Cam

C) Hey Ally hoe is het? Heb je nog hoofdpijn?

A) nee, maar ik moet je wat opbiechten...

C) shit... Zeg maar

A) eh, ik was zo kwaad toen ik wakker werd dan ik Nash' spullen in het water heb gegooid...."

C) maar....

A) Het waren jou spullen

C) shit Ally wtf

A) Sorry

C) Zeg asjeblieft dat dit een prank is

A) Wish it was

C) f*ck

N) hahahahaha

C) Nash?

N) hahahahahah

C) een prank call dus. Bedankt he

A) haha sorry Cam. Maar ik had je wel he? Doei Cam

C) jaa haha doei Ally

"@JellyNash: wanneer komen jullie naar Europa?"

"Ik mag daar eigenlijk niks over zeggen, maar we willen met een klein groepje naar Europa toe na de zomer." Wow dit wist ik nog niet.

"@fishygilinskyy: wanneer ga je een single opnemen (met Shawn/Jacob of alleen) #askNashly."

"Jacob heb ik nog niet ontmoet, maar ik hoop binnenkort."

"@VansGirlAlly: Ally I love you #Vanslys #asknashly"

Voordat Nash iets kan zeggen zeg ik wat. "I love you tooooo. Je bent zeg maar mn enige fanaccount en daar wil ik je echt voor bedankten. Je hebt mijn follow trouwens!" Nu pas laat ik Nash praten. "Dit was de video van deze week!! Ik zie jullie volgende week weer." Nash en ik zwaaien naar de camer en Nash doet hem dan uit. Zo slecht was dat geeneens.

"Alleen nog even een Vine." Zegt Nash als hij zijn telefoon pakt."

------------------------------------------------------------------

Okey, wauw het nu dus zeg maar half 2 's nachts en ik heb net de rest van dit boek in mijn drafts gezet. Nog 10 hoofdstukken en dan... Tsja het einde. Ik zal alles posten deze week zodat ik ervan af ben als ik op vakantien ben, want daar heb ik namelijk geen wifi😕. Maarja ik zit erover na te denken om misschien een vervolg te schrijven maar dat moeten jullie maar zeggen als je het laatste hoofdstuk hebt gelezen.

Ik ga maar eens slapen want ga morgen shoppen 😎
XNienke

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu