Ik doe mijn telefoon uit en draai me om naar Laura. "Wat." Zet ik bot. "Zeg aub dat we niet naar magcon gaan." Ze kijkt me nerveus aan. "Over dat... we vertrekken vandaag." "You have to be kidding me." Ze schud haar hoofd. "Laura ik mag je heel erg maar-" ze kijkt me met puppyoogjes aan. "Oke dan. Ik ga alleen voor jou." Zeg ik met tegenzin.
Ik drop wat spullen in een tas, neem nog snel een douche en loop naar beneden waar mijn zusje al op me staat te wachten. Het liefst ren ik terug naar mijn bed. Ren. Ren terug. Naar je veilige kamer. In plaats daarvan loop ik achter mijn zusje aan de deur uit. Een taxi staat al te wachten. Ik kon nog terug!
Ik kan nog terug. Maar dat doe ik niet. Omdat ik een goede zus wil zijn. In stap in de taxi en staar als een zombie voor me uit. Laat deze taxi zich aub in een ravijn rijden. Of vallen. Laura komt zwijgend naast me zitten en pakt haar telefoon. Ik doe hetzelfde.
349 sms'jes en 9 gemiste oproepen.
"Stalkers." Mompel ik voor me uit. Ik klik op twitter en zie gelijk wat is trending. #NewVideoNally. Oja..dat filmpje. Uch. Verschillende mensen vragen naar me.
"@NashGrier: @AllyJohnson laat asjeblieft iets van je horen, zeg asjeblieft dat je nog leeft."
Mijn zusje kijk ik niet aan. Haar blije gezicht... daar kan ik nu niet tegen. Er is tenminste iemand die er zin in heeft.. ik pak mijn telefoon en doe mijn turqouise beats oortjes in. Ik kijk wat door mijn twitter zie dat mensen echt denken dat ik zelfmoord heb gepleegd. Oeps.. ik los het later wel op. Misschien.
Mijn sms'jes staan inmiddels al op 500. Stalkers. Spammers. Doen alsof ze om me geven. Als ik zie mijn vriendin van thuis me heeft gewhatsappt schrik ik. Waarom heb ik niks van me laten horen tegen mijn vriendinnen? Zometeen denken ze nog dat ik echt zelfmoord heb gepleegd!
{A=Ally, L=Lisa}
L) Ally!
Laat me aub weten of je nog leeft.
A) Sorry, sorry! Het werd me even te veel! Ik zou nooit zelfmoord plegen en dat weet je!
L) Je had thuis moeten blijven
A) Uhr, dat wil ik ook
L) Maar wat is er gebeurd?
A) Ehh, lang verhaal
L) Ik heb alle tijd
A) Nou ken je Magcon?
L) Ja!! Duh... wie kent ze nou niet!
A) Nou ik kende ze niet
L) Wuttt... maar vertel verder
A) Ik werd dus heel close met ze (opgetreden, gezoend)
L) Met wie heb je allemaal gezoend?A) Nash en Shawn en bijna met Matt, ik had dus met alle 3
L) Ben je een fanfictie aan het oplezen ofso?
A) Maar ik vond het zielig dus heb ik met alle 3 uitgemaakt
L) WRM
A) Laat me gewoon verder vertellen!A) naja, toen had ik dus uitgemaakt maar alles ging goed. Nash had ik later gezien en we hadden... gezoend
L) Uch, jaloers
A) Hij beloofde dat hij en de groep zouden komen op mijn verjaardag, zeg maar echt beloven
L) maar...
A) ze hebben me totaal geskipt mijn verjaardag en Nash stuurde ook nog een heel stom berichtje. Ik bedoel de dag daarvoor kuste we nog!
L) omg, genaaid! Wat stuurde hij?
JE LEEST
The Boys ||Magcon #1
FanfictionAlly heeft nog nooit van Magcon gehoord, maar na een belangrijke brief veranderd alles en ze besluit om naar Amerika te gaan om bij haar tweelingzusje Laura te gaan wonen. Laura blijkt een groot fan van Magcon te zijn en doet er alles aan om ook haa...