Een stilte overvalt me. Zijn ze wel in deze kamer? Nieuwsgierig open ik een oog. Nash zit alleen in een hoek. Zijn arm zit in het gips. Hij lijkt gehuild te hebben, of op het punt staan om te huilen. Plotseling voel ik me ontzettend schuldig, waarom weet ik niet. Er is iets wat ik over het hoofd heb gezien en het is niet de rest van de groep die op de grond zit en ligt. Ik kom er wel achter. Hopelijk.
"Hey." Probeer ik zelfverzekerd. Monden vallen open. Heb ik wat van ze aan? Snel check ik mijn kleren. Dan merk ik het, ik heb inderdaad wat van ze aan, Cameron's hoody draag ik. Maar kom op, zo gek is dat toch niet? Ik heb het gekregen dus... "Hey. Kom erbij zitten." Begint Cameron. Ik haal mijn schouders op en ga tussen Cam en Matt zitten. "Dus.." gaat hij verder. "Je doet mee?" even snap ik er niks van.
"Waarb.... O.. Magcon, touren" "Ja.. wil je dat? We zouden het erg leuk vinden?" hoopvol kijken ze me allemaal aan. Wil ik eigenlijk wel?
"Waarom ook niet?" Shawn en Taylor springen gelijk op en springen weer op mij. Lachend duw ik ze van me af. Mijn ogen kruizen zich met Nash."Wat is er met je arm gebeurt?" vraag ik hem wijzend naar zijn arm. Hij pakt zijn telefoon weer en reageert niet. Dan toch niet.
"Maar, Matt. Zijn Ally en jij nu een stel of zo?" vraagt Mahogany. Ik kijk naar Matt. Gaat hij de waarheid zeggen of gaat hij het nog verborgen houden? "Ja we zijn een stel." Zegt hij meteen een grote glimlach en pakt mijn hand vast. Na wat awh's en schattigs onderbreek ik ze.
"Maar, betekent dit ook dat ik in de show moet. En wat moet ik dan in godsnaam doen. Talent heb ik niet. En oja fans ook niet. En me twitter, tja iedereen heeft me geblokkeerd..." "Ally?" onderbreekt Carter mij. "Ja.." "Je twitteraccount bestaat niet meer." "O." Carter gaat snel verder. "Je kan heel goed zingen! Samen met Shawn kan je wel duets doen en later kan je misschien wel alleen zingen. Als je er klaar voor bent.. Fans komen wel na een tijdje, en over twitter... daar verzinnen we later wel wat op."
Aaron gaat verder. "Merch krijg je ook wel. Bart was er volgens mij al mee begonnen en over 2 uur kunnen we bij het event zeggen dat je erbij bent. Het is een avondshow aka inhaalshow van 's middags." Mijn mond valt open. "Over 2 uur al." Ze knikken allemaal.
"Ik ga niet mee." Zegt een zachte stem uit de hoek van de kamer. "Nash... we hebben het hier al eerder over gehad." Cameron zucht en loopt dan naar Nash toe. Ze hebben een kort gesprek dat ik niet kan verstaan. Ik ben nieuwsgierig waar ze het over hebben.
"Wat moet ik aan?" fluister ik tegen Mahogany. "Haha, ik help je wel. Laten we naar jou kamer gaan. Jongens we laten jullie achter, ik zie jullie over 3 kwartier in de zaal." En ze loopt de kamer uit. Ik geef Matt een kus en loop achter haar aan. Alles gaat zo snel. Amper 3 weken geleden kwam ik deze groep voor het eerst tegen. Er is zoveel gebeurt. Alles gaat zo snel dat het inderdaad wel op een fanfictie lijkt.
Als ik mijn hotelkamer inloop, merk ik gelijk dat Laura er niet is. "Weet jij waar Laura is? Ik heb haar niet meer gezien sinds ik gister naar het dak ben gevlucht." Mahogany loopt zwijgend naar mijn koffer. "Ze is de laatste tijd veel met Madison en Andrea." "Wie?" van die meiden heb ik nooit gehoord. "Oh ze liepen even mee met de jongens maar Nash heeft ze eruit gekickt.. na iets. Maar ze willen niet weg... jammer genoeg, liever zie ik ze niet graag terug. Het was ook dat Bart het toelaat anders..." ze pakt een witte broek uit mijn koffer. "Dit moet je aandoen." "En Laura gaat dus met ze om?" "Jammer genoeg wel. Doe nou eens aan."
Ik trek mijn sportshortje uit en doe de broek aan. "Is Laura verandert door ze? Qua gedrag of zo?" "Ja, maar in negatieve manier. Die broek moet je echt aandoen. Draai eens een rondje." Ik draag kort een rondje. "Omg, jou ass. Jaloers. Uhm, wat moet je erboven?" ze kijkt weer door mijn koffer. "Weet jij waarom Laura me niet kwam opzoeken?" Mahogany stopt even. Ze kijkt me met een trieste blik aan. "Sorry.. Dat weet ik niet." Ze liegt. Snel kijkt ze weg. Waarom zou ze niet gewoon eerlijk zijn over het feit dat Laura niet langskwam.
JE LEEST
The Boys ||Magcon #1
FanfictionAlly heeft nog nooit van Magcon gehoord, maar na een belangrijke brief veranderd alles en ze besluit om naar Amerika te gaan om bij haar tweelingzusje Laura te gaan wonen. Laura blijkt een groot fan van Magcon te zijn en doet er alles aan om ook haa...