{M=Matt, A=Ally}
A) Hey x, ik maak het uit. Niet omdat ik je niet leuk vind maar een vriendin van me (van thuis) heeft een ernstig ongeluk gehad en ik ben daardoor in de war. Ik zeg wel wanneer ik alles op een rijtje heb.
M) Awh, jammer. Maar ik snap het. Ik ben nog welkom op je verjaardag, toch?
A) haha natuurlijk x
{N=Nash, A=Ally}
A) Hey x, mijn pleegmoeder ligt in het ziekenhuis en omdat ik erg in de war ben is het beter als ik het uitmaak, ik zeg wel wanneer het weer oke gaat. X
N) Ik snap het, en veel sterkte x
{T=Tim, A=Ally}
A) Hey Tim, nu ik zo verweg woon is het misschien beter als ik het uitmaak. Sorry. Blijven we wel vrienden?
T) Ik snap het, en natuurlijk blijven we vrienden
{S=Shawn, A=Ally}
A) Ik weet dat we pas net hebben maar er is wat gebeurd waardoor ik helemaal in de war ben. Ik moet even alles op een rijtje zetten. Dus ik wil even wat afstand.
S) L sterkte x
Ik check mijn twitter en zie dat alle jongens zielige gezichten hebben getweet. Shit. Dat was niet de bedoeling. Als niemand maar iets met mij verbind.
Ik draai me om en kijk mijn zus recht in de ogen aan. Ze slaapt al de hele week bij mij in bed. En we zijn zussen, tweelingzussen dus het is totaal niet vreemd. We lijken ontzettend veel op elkaar. 1eiig. Zij heeft alleen lichter haar omdat zij in de ‘sunstate’ is opgegroeid waar de zon altijd schijnt, en ik niet.
Laura is ook altijd eerder op. Echt veel eerder. “Morgen is onze verjaardag. Dat weet je he!” begint ze. Ik knik. Ook al was ik het vergeten. Dan weet ik het weer. Morgen komen de jongen ook… ik heb veel zin om ze weer te zien, maar ook weer niet. Wat nou als ze erover gaan beginnen. Als ze dat niet gaan doen zal het zeker mijn beste verjaardag ooit worden. Met mijn zus, moeder en beste nieuwe vrienden.
Met een big smile rol ik mijn bed uit en loop naar mijn kast. Ik kies voor een zwarte skatersskirt en een witte croptop met een print. Ik stap in mijn witte converse en loop mijn kamer weer in. Mijn zus is al aangekleed in een wit zomerjurkje. Het staat haar erg goed. “Laten we naar de IHOP gaan en dan naar de Macy’s.” omdat ik nog nooit van deze winkels/restaurants heb gehoort knik ik maar met mijn hoofd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okey dit hoorde nog bij het vorige hoofdstuk.
JE LEEST
The Boys ||Magcon #1
FanfictieAlly heeft nog nooit van Magcon gehoord, maar na een belangrijke brief veranderd alles en ze besluit om naar Amerika te gaan om bij haar tweelingzusje Laura te gaan wonen. Laura blijkt een groot fan van Magcon te zijn en doet er alles aan om ook haa...