Hoofdstuk 19.1

1.6K 84 2
                                    

Ik doe mijn computer in mijn rugzak en doe hem dan op mijn rug. Cam staat al in de deuropening op me te wachten. Mijn tas zit al in de auto. Van de andere heb ik al afscheid genomen. Nash' hoody heb ik alweer aan. Nu heb ik 2/12 van de hoodies. Op e-bay kan ik hier aardig wat geld voor krijgen. Hahahah, nee dat ga ik niet doen.

"Zullen we gaan?" Vraagt Cam. Ik stop mijn telefoon in de zakken van Nash' joggingbroek. Ja die heb ik ook aan. Ik knik kort en loop dan achter Cam aan.

In de auto is het grappen en grollen met Cameron. 1000 vines later val ik in slaap.

"Ally.. Pssst.... We zijn er word je wakker?" Ik kijk recht in de ogen van Cam. Hij is wel heel dichtbij. "Wilde je me wakker kussen ofzo?" zelfs in het donker zie ik hem blozen. "Grapje, maar geef me nu even wat ruimte." "Uh, ik, uh ja." Ik stap uit en pak mijn rugtas. Cam heeft mijn tas al gepakt.

Mijn moeder staat al in de deuropening en pakt de tas van Cam aan. "Moet ik nog naar binnen of...?" "Ga maar terug. Ik moet nog wat met mijn zus." Ik geef Cam een knuffel en loop dan naar binnen. Ik loop direct naar mij kamer. Mijn moeder loopt achter me aan. Met haar moet ik ook nog even praten. Als ze weer mijn kamer uit wilt hou ik haar tegen.

"Mam, kan je nog even blijven?" Ze komt naast me zitten op het bed. "Je weet natuurlijk dat ik ga touren, maar ik zou graag weer terug naar huis toe gaan na het touren. Ik hou heel veel van je, maar met Laura kan ik het niet zo goed vinden en ik heb niet het idee dat ik me hier-" Mijn moeder onderbreekt me gelijk. "Ally, het is goed. Maar ik hoop dat wel dat je vaker langs komt." Ik knik en knuffel mijn moeder. "Ga maar slapen. Dat is goed voor je." Ze loopt mijn kamer uit en ik laat me achterover vallen op mijn bed.

Papiergekraak hoor ik onder me. Verbaasd pak ik de brief en lees het.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben van plan 'wonderkind' ook op dit account te plaatsen (gaat nog wel tijdje duren maar ik wilde het wel alvast mededelen) EN SUPER BEDANKT VOOR AL DIE LIEVE BERICHTJES IK HOU VAN JULLIE. Okeey, ik moet maar eens Latijn gaan leren, doooeeeiiiixx

XNienke

Comment? Vote? Geenidee?

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu