Hoofdstuk 15

1.9K 105 29
                                    

Je sprong. Mijn hart stond stil en ik was bij je begravenis. Een harde plons. Mijn gedachtes waren weer bij het nu. Ik rende naar Matt toe. Je was in het water gevallen. In het zwembad. Matt sprong. Ook hij viel in het water. Zo snel als ik kon rende ik de trap af. halverwege val ik. Ik val op mijn hand. Ik bijt op mijn tanden om mijn tranen in te houden en sta op om de trap af te rennen.
"Matt! Ally!" ik ren naar mijn vriend toe die bij een huilende natte Ally zit. Ze knuffelen. Mijn hart voel ik in 3283994 stukjes breken. Ik draai me om en loop weg.

"Omg! Nash wat is er met je gebeurt?!" Hayes kijkt geschokt naar mijn hand. De pijn is verschrikkelijk, maar de pijn in mijn hart ondragelijk. Ik haal mijn schouders op. "Niks, laten we gewoon terug naar de show gegaan." Zeg ik alsof net niet de persoon die het meest betekent voor mij zelfmoord heeft geprobeerd te plegen. "Nee." "Hayes, laat me met rust, ik heb nu even geen zin in grapjes!" Cameron zie ik aanlopen. Hij heeft het allemaal gehoord. Hij wil me vast en zeker wel helpen. "Hayes heeft gelijk, je moet echt naar het ziekenhuis. En trouwens de show is sowieso afgelast. Ik rijd je wel." Ik zucht maar loop dan toch achter Cameron aan.

Ally pov

Hoe lang zit ik hier al? Hoe lang lig ik al te huilen in Matt's armen? Als dit de hemel is dat is het iets heel anders dan dat ik met had voorgesteld. Matt hoor ik gerustellend woordjes fluisteren. Geeft hij om me? Ik ben duidelijk niet dood. Waarom moest ik nou in dat vervloekte zwembad vallen? Dat had ik niet gepland.

Tranen veeg ik uit mijn ogen. Matt kijkt me recht in mijn ogen aan. Hij heeft ook gehuild. Meerdere mensen hoor ik om ons heen rennen. Het voelt niet alsof ze er zijn. Alsof alleen Matt en ik hier zijn. Hij buigt zicht naar me toe. Een paar natte koude lippen komen op mijn lippen. Een plotselinge vermoeidheid overheerst me en ik kan Matt niet meer wegduwen, ik laat het toe.

Ik knijp hard in Matt zijn hand als ik voor de kamer sta. We hebben alle twee een dag in het ziekenhuis moeten blijven. Voor de zekerheid. "Adem uit." Fluistert Matt me toe. Als we bij de kamerdeur staan adem ik uit. Ik kan er gewoon niks aan doen dat ik zo zenuwachtig ben. Het is gewoon zo. Na een flinke ruzie moet ik weer met de groep praten. Matt zegt dat ze me nog steeds in de groep willen. Omdat ik het niet geloof moet ik face-to-face met ze praten. Uit mijn zak pak ik mijn telefoon. Gebroken maar wonder boven wonder nog steeds heel. Precies op het goede moment belt Lisa. "Sorry Matt, deze moet ik echt opnemen, ik kom zometeen." Matt knikt kort en loopt dan de kamer in. Er is veel lawaai daarbinnen. Ik zucht kort en neem dan op.

{A=Ally, L=Lisa}

A) Hey Lisa hoe is het?

L) WTF Ally wat bezielde je, je had me beloofd geen zelfmoord te plegen, weet je niet hoe geschrokken ik was. Ik was echt bang dat ik je nooit meer zou zien.

A) Sorry, het spijt me oke, ik zag het gewoon niet meer zitten.

L) Je moet echt terug komen

A) wat, hoe bedoel je?

L) Ally, dit kan nog een keer gebeuren. Blijf gewoon in de zomervakantie daar bij je familie en kom daarna terug

A) Hmmm

L) Ik wil je gewoon niet kwijt

A) Ik wil terug naar huis, maar deze zomer blijf ik dan hier. Dan kunnen we samen onze school afmaken. Ik zal het er gelijk over hebben als ik thuis ben met mijn moeder.

L) Dus je komt terug?

A) Na de zomervakantie, dat beloof ik.

L) Ga niet meer met die Magcon mensjes om. Er zit een luchtje aan. Ik vertrouw ze niet.

A) Sorry, Lisa maar dat kan ik je niet beloven. Er is veel gepraat en tussen hun en mij gaat het weer goed. Ik ga zelfs met ze mee touren en er is nog wat.

L) Shit, Ally, wie?

A) Matt, maar ik moet gaan

L) Wanneer gaan jullie het bekend maken?

A) Ik weet niet. Maar ik moet nu echt gaan!

L) We praten later en doe het veilig he!!!

Ik hang op en doe mijn telefoon terug in de zakken van mijn hoody. Ik doe mijn ogen dicht en loop de kamer in.

----------------

Sommige hoofdstukken hebben meer reads dan andere, is dit wat fouts betekent dit dat mensen het niet kunnen lezen 😱😱. Tell mee. Volgend hoofdstuk bij 1K reads 😌.

I love every single one of you x
XNienke

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu