Hoofdstuk 14

1.8K 105 20
                                    

Mijn telefoon gooi ik wanhopig tegen de muur. Tranen rollen over mijn wangen. De deur doe ik op slot. Voordat iemand mij nog tegen kan houden. Net op tijd, want ik hoor al geklop op de deur. Ik veeg mijn tranen weg en loop naar het kleine balkonnetje. Zonder naar beneden te kijken ga ik op de rand zitten. Het waait hard en het gaat waarschijnlijk regenen. Een deur hoor ik open gaan. "Ally! Nee!" ik sluit mijn ogen en spring.

Nash' pov

Tranen wellen op in mijn ogen als ze de kist in de grond laten zakken. Ik zie de jongens en Mahogany bloemen op haar graf gooien. Witte en rode rozen. Laura pakt een blaadje en leest voor. "Ally, toen ik je voor het eerst zag sprong mijn hart open. Iets wat ik altijd heb gemist in mijn hart was er weer." Ik zie haar even glimlachen bij de gedachte. "Wist je nog toen we bij de Starbucks waren en we precies hetzelfde bestelden?

Na een paar uur bij ons thuis had je al een stalker, nash." Ze kijkt me met veel verdriet aan. "Jullie waren mijn OTP, je vertelde me over je twitter account. Je was er trots op. Het was je 2e leven. De volgende dag ging je met veel tegenzin met mij mee naar Magcon. Daar werd je gekust door Shawn. Je vond hem duidelijk leuk.

Na een geweldig duet. Het beste duet ooit viel je flauw. Nash heeft de hele nacht bij je gezeten. Wat er overdag na het opnemen van het filmpje is gebeurt ga ik hier niet zeggen." Ik bloos als Laura me weer even kort aankijkt. "Jullie kregen verkering. Die dag daarna kreeg je met Matt. Hij vroeg of je mee wilde op tour. Je zei nee. Iedereen wilde je mee. Jij bleef nee zeggen. Jullie zouden erg schattig geweest zijn. Net zoals Shawn en jij.

Maar jij kon er niet tegen en maakte het uit met alle 3. Geen jongens meer en het beviel je. De dag op onze PreVerjaardag gingen we shoppen. Ik kwam Nash tegen toen jij hulp nodig had. Jullie hadden het erg gezellig en alles over de verkering was uitgepraat.

De volgende dag was je verjaardag. Aan het begin was je blij. Maar na de middag sloot je je helemaal af. Ik snapte niet wat er was. Misschien had je alleen een slechte bui? 3 dagen lang sloot je je op in je kamer. Toen kwam de dag nabij. We gingen naar Magcon. Jij wilde absoluut niet, maar ging wel. Voor mij. Na een gesprek met je vriendin leek je weer wat beter.

Niet dat je me aankeek. Toen kreeg je die berichtjes. Ik zag ze zelf ook. Ik kon het gewoon niet geloven. In het hotel ben je gelijk naar het dak gevlucht. Ik heb je niet meer gezien... geen afscheid meer kunnen nemen. Je bent nu weg, met een haat gevoel over mij. Misschien is dat wel de beste straf die ik kon krijgen. Ik was niet de goede zus die ik moest zijn. En het spijt me." Ze gooit een witte roos in het graf en loopt terug naar haar plek.

Nu is het aan mij. Ik pak de brief uit mijn zak. Hij lag naast een auto. Vast en zeker verloren. Ik kuch en begin. "Lieve Ally, ik wist niet wat er gebeurt was. Ik kwam er pas achter nadat ik mijn oude berichtjes las. De meiden hadden onze telefoon afgepakt. Ik had het nooit moeten toelaten. Want weet je Ally, ik vind je leuk.

En ik zou je graag in de groep willen. Wij hebben je nodig, ik heb je nodig. X Nash." Ik stop het briefje in mijn zak en ga verder. "Voordat de show begon besloot ik mijn Twitter weer eens te checken. Ik was er al een paar dagen niet meer op geweest omdat ik alsmaar met mijn gedachtes bij jou zat. Ik zag wat de meiden hadden gedaan en verwijderde gelijk alles. Ik was geschokt. Waarom deden ze dit nou? Jij stuurde een nieuwe tweet.

Mijn hart sloeg een paar slagen over. Je wilde zelfmoord plegen. Ik liet mijn telefoon vallen en wilde gelijk naar je toe! Matt ging achter mij aan. Hij had nadat je in slaap was gevallen naar zijn kamer gebracht. Hoe kon ik je nou niet opgemerkt hebben? Matt was sowieso een betere partij voor je geweest. Het spijt me echt. De deur van Matt zijn kamer zat op slot. Matt sloeg op de deur. Je opende niet. Zouden we te laat zijn? Na veel duwen kregen we de deur open. Mijn oog viel op de beanie die je op de grond had laten vallen. Matt schreeuwde wat en rende naar het balkon. Op dat moment sprong je. Ik had je niet kunnen redden. We waren te laat..."

-----------------------------------------------

Omg ik ben zo gemeen. Ik geef jullie een nieuw hoofdstuk en dan is dit het 😂. DIT IS BTW NIET HET EINDE. Er komen nog een hooooop hoofdstukken. Vanuit andere povs. Misschien. Ik kom hier nog op terug 😘.

XNienke

Btw: 600+ READS IK FLIPTE HEM Even. ZOU DIT VERHAAL 1000 READS KUNNEN KRIJGEN DAT LIJKT ME NAMELIJK ZO AWSOEM

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu