Hoofdstuk 6

2.9K 129 20
                                    

"Wat gaan we doennn?" Vraag ik met een kinderstemmetje. "Uhm, Cam gaat pas FaceTimen over 3 uur. Dus misschien een Q&A op mijn YouTube account? Alleen als je wilt." "Waarom geen truth or dare zonder de truth. Of ben je bang?" "Pfff, ik bang, nee! Laten we het doen." Ik lach om zijn reactie.

"Maar we hebben geen videocamera." Merk ik op. "Ik heb er altijd een bij me." Knipoogt hij naar me. Iehlll. Alsof hij er iets ander mee bedoelt. Zoals. Nee iehl. Dat bedoelt hij vast niet. Toch. Shawt app mind.

"@NashGrier: Dare video maken met @AllyJohnson. #NashlyIDareYou"

"@AllyJohsnon: Dare video maken met @NashGrier #NashylyIDareYou"
Binnen 5 seconden is het al aan het trenden en hebben we meer dan genoeg vragen/dares. Nash zet de videocamera klaar en start hem. Hij gaat naast me zitten en we beginnen.

{N=Nash, A=Ally}

*intro*

N) Oke ik begin

A) Ehr, oke

N) I dare you om 15 shirtjes aan te doen in 2 minuten.

A) Okeeee

Ik loop naar mijn kledingkast, pak 15 shirtjes en doe ze voor de camera aan.

N) Oke haha, doe maar weer uit.

Ik doe alles uit en ga weer zitten.

A) I dare you om in een jurk en op hakken buiten te rennen

N) Geef me maar een jurk

Ik loop naar mijn kast en pak voor Nash een grote jurk en hakken. Zonder zich te schamen kleed hij zich om. En ik moet eerlijk zijn het staat hem goed. Hij rent over straat als ik hem film. Mensen kijken ons raar aan.

N) I dare you om het water in te springen met al je kleren aan.

A) Serieus

Ik sprint naar beneden en spring het koude water in. Doorweekt loop ik weer naar boven. Nash heeft het vanuit mijn raam gefilmd. Ik doe al mijn doorweekte kleren uit en pak een grote trui. Nash kijkt me verbaasd aan. Ik bloos.

N) Oke, laatste nu

A) Uhm, I dare you om je telefoon te kussen

N) Haha graag

Hij pakt zijn telefoon en kust zijn telefoon uitgebreid. Wacht...

A) Hey! Dat is mijn telefoon! Geef terug.

N) Haha oke, dit was het weer voor deze week

Ik doe de videocamera uit en spring weer op het bed. Net op tijd want Cam belt al. Nash sluit de zijn telefoon aan op de Mac en gaat naast me liggen op het bed.

{C=Cam, N=Nash, A=Ally}

C) Hey Nash en Ally

N/A) Hey Cam

C) Hoe gaat het Ally?

A) Best goed. Ik werd wakker en was weer helemaal beter.

C) Beetje raar. Maar fijn!

N) Waar zijn de andere jongens?

C) Applebee's

C) Ally alles oke?

A) Ehhh, ja. Ik voel me even niet goed worden

C) Moet ik anders gaan ophangen?

A) Nee hoor

N) Ally misschien is dat beter

A) Nee nog even

C) Haha maar even tussendoor. Hebben jullie wat?

N) Nee maar we zijn wel hele goede friends geworden

C) Dat is fijn

N) Yup

C) Morgen moeten we weer verder. Dus kom je op tijd terug Nash.

N) Ja

C) Ally weet je zeker dat alles oke is>

A) Ja

N) Haha

C) Lowl, ik ga doei

A) Doei!

N) See ya later

Ik sluit mijn computer en draai me om naar Nash.

*lol, skipt wat daarna gebeurde*

~verwijdert voor suus' oogjes~

*skipt naar avond (ik ben de skipper des skippers)*

Ik zwaai naar Nash. Hij gaat naar de boys en ik zal hem een tijdje niet zien. Jammer. We hebben trouwens soort van relatie nu, maar in het geheim. Hij mocht het ook niet tegen zijn vrienden zeggen. Media en zo. Ik vertrouw Nash nu wel een beetje, maar de andere nog niet. Ach we spreken elkaar later wel weer, via de telefoon. Ik sluit het raam en wil in mijn bed gaan liggen als ik een geklop op mijn deur hoor.

"Binnen..." Roep ik. Mijn zus komt binnen met twee grote bakken thee. Ze gaat naast me zitten en staart voor zich uit.

Alsof ze wil huilen. Of nee wacht. Ze verbergt iets. Een glimlach vormt zich op haar gezicht.

"Hoe was het?" Vraagt ze me opeens bloedserieus. "Uh, ik weet niet. Het was fijn. Denk ik." "Hebben jullie nu wat?" "Nou, eigenlijk wel."

"Omg, haha. Je hebt 12/12 wist je dat?" "Nee..." "En je volgt er maar 4 of 3/12 terug." "Oeps." "Meid, je bent genius." Ze knuffelt me heel random. Oke. Spontaan. Mijn telefoon trilt. Een sms van Shawn.

--------------------------------------------------------------

Heeeeeey, 2 updates in 3 dagen 😱. Dat kan maar 1 ding betekenen: IK HEB EEN TOPDAG GEHAD. Naja, niet vandaag, maar gister. Laat ik maar zeggen dat het erg gezellig werd met een jongen 😏. Anyway, op mijn 1e account (nienkee72) Heb ik 2 verhalen staan dus ik zou zeggen, als je wilt, lees het 😊. Maarjaaaaaa ik ben net gebeld waaaaaant de doodskuur ligt eindelijk in de winkel 😱😱😱. (Je weet wel dat 3e boek van de maze runner) dus baaaaaaay

XNienke

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu