Hoofdstuk 19.2

1.4K 83 0
                                    

Lieve Ally

Het spijt me zo. OMG ik kan niet uitleggen hoe erg het me spijt. Ik hou van je. Ik weet gewoon niet meer hoe ik verder moet.

Je liefhebbende zus, Laura.

Geschokt laat ik het papier vallen. Shit. Ik ren naar Laura's kamer en doe de deur open. Ze is er niet. Ik ren naar mijn moeder's kamer en gooi hem open. "Mam, waar gaat Laura naartoe als ze haar hoofd leeg wilt maken?" Mijn moeder lijkt even na te denken.

"De cliff, wat dan?" "Shit." Ik gooi de deur weer dicht en ren naar buiten. Op mijn telefoon Google ik naar de dichtstbijzijnde cliff. 2 km hier vandaan. Snel sms ik Cam de route. Ik adem diep in en ren.

Voor een bos twijfel ik even. Moet ik hier echt doorheen om naar de cliff te komen? Brr... Op een iets lager tempo ren ik door het bos heen. In de verte zie ik een zwarte schaduw. "Laura!" Gil ik. Ik ren naar de gedaante toe. "Ally kom niet dichterbij, anders ga ik springen." Laura zet een stap achteruit. Dichter naar de afgrond.

"Laura, doe me dit niet aan. Ik kan niet zonder je. En mama ook niet." "Mama is toch alleen maar aan het werk en jij haat me voor altijd." "Niet waar, Laura ik zal altijd van je houden."

"Echt?" "Ja!" Ik stap een stal dichterbij. "Maar ik doe je toch alleen maar pijn." Ze laat zicht vallen. Even denk ik dat ze in de afgrond is gevallen, maar het is de grond. Ik ren naar haar toe en hou haar vast. De afgrond negerend. In de verte hoor ik iemand aanrennen. Cam. Waarschijnlijk.

Mijn hoody wordt langzaam aan natter door de tranen van Laura. Cam blijft op een afstandje staan. Hij snapt dat we even alleen moeten zijn.

"Rustig maar Laura, alles komt goed." Ze snikt nog harder. De cliff kan ik niet meer zo goed negeren, dus ik zou eigenlijk willen dat we hiervan weg kunnen. Ik heb geen hoogtevrees maar in vallen heb ik geen zin. Nu ik eindelijk wil leven wil ik ook echt wel leven. Ik doe een stap terug en gebaar dat Cam kan komen. Hij tilt haar op en loopt door het bos. Waarschijnlijk naar zijn auto.

"Zet haar maar voorin. Ik ga wel achterin." Zeg ik tegen Cameron.

---------------------------------------------------------------------------------

Er komt dus een tweede deel van dit verhaal en ik heb al 3 hoofdstukken geschreven daarvan ☺️. Maar waarschijnlijk post ik die pas na de vakantie. Aju c

XNienke

The Boys ||Magcon #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu