De volgende dag word ik wakker door een heerlijke broodjesgeur. Als ik merk dat er iemand mijn kamer inloopt, doe ik snel alsof ik slaap. "Ally ik weet dat je wakker bent." Hoor ik mijn zusje haar stem. "Haha, ik meen het anders loop ik weer weg met het ontbijt hoor en dan heb je geen lekker eten." Mijn ogen springen gelijk open.
"Dat dacht ik al." Hoor ik haar grinniken. Ze springt naast me op mijn bed met het dienblad. Terwijl ze een broodje voor me smeert pak ik mijn telefoon.
"@AllyJohnson1: samen met @LauraJohnson ontbijten. Over een paar dagen touren!"
Ik volg maar 20 mensen. Ja.... Daar ga ik binnenkort verandering in brengen. Maar eerst eten!!
"Waar is je laptop?" Vraagt Laura. Met mijn volle mond brabbel ik wat. Ze lijkt het niet te begrijpen. Ik wijs naar mijn rugtas. "Wat gaan we kijken?" Vraag ik al ik mijn eten doorslik. "Twilight." Antwoord ze met een grijns. "Geen twilight." Zucht ik diep.
Team Jacob. Jazeker. Ik ben team Jacob. Heb je zijn buik, wat zeg nou, sixpack al gezien? Wat een lekkerding.
"@AllyJohnson1: #teamJacob."
Gelijk antwoorden mensen met hun team. Team Jacob gaat winnen. Ik voel het aan mijn botten. Als ik me weer op de film richt schrik ik me de pleures.
"OMG is dat Jamie Campbell Bouwer OMG." Schreeuw ik uit als ik me dichter naar het scherm beweeg. Hij is zo'n lekkerding. In deze film niet echt zo maar. "Wie da hek is dat?" Vraagt mijn zus verbaasd.
"Je kent hem echt niet. Nou hij speelt in TMI zeg maar Jace en dan is er ook nog een boek van en OMG hij is zo hot!" Mijn zus onderbreekt mijn fangirlen. "En waar staat TMI voor?" "The Mortal Instruments duh. Lees jij ooit wel boeken?" "Nee eigenlijk nooit." "Okeey. Laten we dan maar verder gaan kijken." Antwoord ik droog. Met deze meid valt hier niet over te fangirlen.
---------------------------------------------------------------
Ander hoofdstuk vanavond nog.
Vinden jullie school ook zo vermoeiend?
XNienke
JE LEEST
The Boys ||Magcon #1
FanfictionAlly heeft nog nooit van Magcon gehoord, maar na een belangrijke brief veranderd alles en ze besluit om naar Amerika te gaan om bij haar tweelingzusje Laura te gaan wonen. Laura blijkt een groot fan van Magcon te zijn en doet er alles aan om ook haa...