"Matt!!" Als ik Matt zie staan laat ik mijn koffers vallen en ren naar hem toe. Hij tilt me op en draait me rond alsof ik niks weeg. Mijn blik valt op Nash. Hij kijkt me met pijn in zn ogen aan. Hij ziet bleek en heeft donkere wallen onder zn ogen. Ik laat Matt los en knuffel de andere jongens. Nash pak ik ongemakkelijk vast.
"We moeten praten." Fluistert hij in mn oor. Ik slik en knik. "Laten we gaan. De andere wachten al op ons in het hotel." Onderbreekt Cam ons. Gezamenlijk lopen we naar de uitgang. Nash en ik ver achterop.
"Waar wil je het over hebben?" Vraag ik als de andere buiten gehoor zijn. "Het spijt me zo erg Ally. Ik had er voor je moeten zijn." "Hier hebben we het al over gehad..." "Nee je snapt het niet. Ik vind vind je leuk okey. En ik zal je altijd leuk vinden. Er is geen ander meisje op aarde die leuker is dan jij. En ik kan je niet laten gaan. Je betekent heel veel voor me." "Nee, jij snapt het niet. Wij. Jij en ik. Dat is over. Ik heb voor Matt gekozen. En daarmee moet je het maar doen." Dan loop ik weg en ren een stukje naar de anderen. Nash is vanaf nu verleden tijd.
*twee weken later*
De laatste twee weken waren waarschijnlijk de leukste ooit. Zo veel shows, meetings, foto's, YouTube filmpjes, snaps, liedje met Shawn en Jacob en natuurlijk duizenden vines. Morgen zou ik terug naar Florida vliegen. En dan, tsja dat zou ik nu gaan zeggen.
"Jongens!! Groepsbespreking!!." Roep ik door de gangen. Binnen 30 seconden zit iedereen in een kring in mijn kamer. Matt zit links van me en Cam zit rechts van me.
"Zoals jullie weten vertrek ik morgen naar Florida. Maat dat niet alleen, ik zal daar alleen maar het weekend blijven om mijn spullen te pakken en dan ga ik terug naar Nederland. Ik zit al langer met dit idee, want hier in Amerika, tsja. Het voelt gewoon niet altijd zo goed." Iedereen is stil. "Niet alles gaat op rolletjes en ik wil graag mijn school afmaken in Nederland."
Een ongemakkelijke stilte valt. Niemand lachte of maakte een grapje. We gingen elkaar allemaal ontzettend missen natuurlijk. Matt hoor ik naast me snikken en ook een paar andere kunnen hun tranen niet inhouden.
Die avond was misschien nog wel het beste. We besloten uiteindelijk er het maar het leukste van te maken. En dat was gelukt. We hebben de hele avond door gefeest.
Van de aankomt in Florida tot het moment dat ik weer zou vertrekken ging in een waas voorbij.
*op het vliegveld*
Mijn hart stond stil toen ik de hele groep op me af zag rennen. Dit kwam totaal onverwachts.
"Je kon ons toch niet zomaar achterlaten zonder afscheid te nemen." Roept Cam naar me.
Lachend en huilend spring ik hem om de hals. Ik knuffel iedereen. Nash geeft me 2 cadeautjes. Eentje van hem en eentje van de hele groep. Als laatst kom ik bij Matt. Ik slik een brok in me keel weg. Ik wist wat me te doen stond.
Ik geef Matt een dikke knuffel en ruik nog eens naar zn haar. Dit zou ik zeker missen. "Matt, ik heb er over nagedacht, en wilde het liefst niet dat het zo moest eindigen maar-" Mijn stem schiet 14 octaven omhoog. "Ik maak het uit." Zijn mond valt open van verbazing.
Door de pijn in mijn hart kan ik hem niet aankijken. Maar ik weet dat dit het beste is. Voor ons allebei. Ik neem snel afscheid van mijn moeder en zus en loop dan door de duane heen, zonder om te kijken. Alsof het allemaal maar een droom was en niet de mooiste tijd uit mijn leven.
Op naar huis. Naar thuis.
-------------------------------------------------------
Laatste hoofdstuk... OMG ik begin bijna te janken in de klas. Waarom? Het maakt me overemotioneel.
Wat ik bijna was vergeten te vertellen is dat ik eindelijk 'Girl Online' heb gekocht 😍. Ik raad het je echt aan, superleuk boek.
Wat ik je alvast kan verklappen over het volgende boek is dat die 2 weken waarin Ally met de jongens is, (dat heb ik in dit boek niet beschreven) in flashbacks terug komen in het volgende boek.
XNienke
JE LEEST
The Boys ||Magcon #1
FanfictionAlly heeft nog nooit van Magcon gehoord, maar na een belangrijke brief veranderd alles en ze besluit om naar Amerika te gaan om bij haar tweelingzusje Laura te gaan wonen. Laura blijkt een groot fan van Magcon te zijn en doet er alles aan om ook haa...