"Maar waarom reageert hij dan zo overbezorgd?" "Waarschijnlijk geeft hij meer in je dan je in eerste instantie denken zou." Dat is gewoon eng.
"Wat moet ik doen?"
"Geef hem vooral geen valse hoop." "Zo ver kon ik ook wel denken." "Ik wil je alleen maar helpen hoor." Ik zucht diep. "Sorry, het maakt me gewoon erg prikkelig." Verontschuldig ik me.
"Maakt niet uit. Ik sms je wel als er een geniaal idee in me opkomt. Ga nu maar, ik denk dat de taxi beneden een beetje ongeduldig wordt." Ik kijk uit het raam en zie inderdaad een taxi. Was me nog niet opgevallen.
"Ga je niet mee?" Vraag ik mijn zus verbaasd. "Nee, sorry ik ben zo slecht in afscheid nemen." Ik zie dat Laura haar tranen met veel moeite inhoud. En ik krijg zo veel medelijden dat ik haar dicht tegen me aantrek. Normaal ben ik niet zo knuffelig, maar voor vandaag maak ik een uitzondering.
Ook mijn moeder komt nu naar binnen en doet mee met de groepshug. Ik ben de eerste die zich terugtrekt. "Ik ben snel terug, dat beloof ik." Ik geef ze alle twee nog een kus, maar loop dan toch met waterige ogen het huis uit en stap in de taxi.
*skipt naar na vliegreis*
Ondanks mijn warme kleding voelt het toch koud als ik weer op vaste land kom. Misschien ook omdat dit een van de rotste vluchten ooit was. Alle spieren in mijn lichaam doen niet normaal veel pijn. Gelukkig zie ik Matt zodirect weer. Ik begin al te glimlachen bij het idee. Mijn telefoon voel ik trillen in een van mijn zakken. Een berichtje.
{M-Matt, A-Ally}
M) Hey, we staan in de aankomsthal
A) We?
M) Gilinsky, Johnson, Cam en Nash zijn er ook
Ik slik even bij de naam Nash.
A) Gezellig! Ik wacht nu op mn stuff. Ben er in hooguit 10 minuutjes.
M) Ik kan niet wachten om je weer in mijn armen te nemen
A) Cliche, maar ik zie mn spullen, aju x
M) Totzo x
Ik stop mijn telefoon tevreden weg en pak snel mijn koffers van de band.
-------------------------------------------------------------
Hierna nog maar 1 hoofdstuk en dan... Dan klaar. Oja en een nawoord die ik om 12 uur 's nachts heb geschreven. Maar ik ga me bed uit doeii
XNienke
JE LEEST
The Boys ||Magcon #1
FanfictionAlly heeft nog nooit van Magcon gehoord, maar na een belangrijke brief veranderd alles en ze besluit om naar Amerika te gaan om bij haar tweelingzusje Laura te gaan wonen. Laura blijkt een groot fan van Magcon te zijn en doet er alles aan om ook haa...