10. Rejtélyből..

1.5K 75 0
                                    

Draco-t teljesen megigézték a lány mélykék szemei. Mintha csak egy óceánt nézne. Hope sem volt ezzel másképp és őt is elragadtatta a fiú szürke írisze. Jó ideig csak nézték egymást szavak nélkül. Merlinre! Mit művelek?! Agyalt a szőke fiú, mire nem várt fordulatot tett, ezzel meglepve mindkettejüket. Elvette a tekintetét a lányról és nagy hévvel legurította a kanapéról és az öléből. Hope nagy koppanással ért földet és iszonyúan dühös volt.

-Malfoy! Mi a fasz??! - kiáltotta megsemmisítő nézéssel Hope. Érezte, hogy uralkodnia kell magán különben..

- Mi az isten.. a szemed.. - hüledezett Draco, miközben felállt a kanapéról - Narancssárga - ment egyre közelebb a lányhoz, mert a kíváncsisága hajtotta. Nem is tudva milyen veszélyben lehet.

- Ne.. Ne gyere közelebb.. Kérlek - fordult el Hope és próbálta csillapítani magát. Ne kérlek, ne! Ezt ne most csináld. Nem láthatja meg.. Várjunk.. Vámpír is vagyok. Meg tudom igézni, hogy felejtse el. Vagy varázslókon nem működik? Nembaj egy próbát megért. - Malfoy!

- Magyarázd ezt meg..

- Nem láttál semmit. Elfelejted ami történt az elmúlt percekben. A szemem nem változott el. Kiabáltam veled, amiért ledobtál és ennyi - nézett mélyen a szőke szemébe a tribrid. A vámpír oldalát nem igazán használja, de hátha sikerül. Merlinre kérem sikerüljön. Ha nem fog, akkor ennél is nagyobb bajban leszek. Draco egy darabig csendben nézett, aztán felhorkant.

- Dehogy felejtem el! És láttam, hogy milyen volt ne hazudj nekem! - dühödött be a fiú.

- Ha nem dobtál volna le arról a rohadt kanapéról, akkor ez nem történt volna meg!

- Minek feküdtél az ölemben egyeltalán? Tudom hogy tetszek, na de ennyire.. - fintorgott Malfoy.

- TE HÚZTÁL VISSZA TE BAROM! - tárta szét a kezét idegességében Hope. Nem hiszem el, hogy folyamatosan tovább fokozza a dühöm.. El kell mennem az erdőbe megint. Ki kell innen szabadulnom. Ezzel otthagyta a fiút, de természetesen az követte.

Minek megy a Tiltott Rengetegbe? Meg akarja öletni magát? Mondjuk nem ő nem is érdekel, de én inkább messziről figyelem. Mit rejtegethet ez a lány.

Hope viszont nem szeretett kockáztatni, ezért az erdő belsejében szokott átváltozni. Ez most sem volt másként.
Francba! Szitkozódott Draco, de követte a félelmetes erdőbe is, ami megannyi veszélyes lény lakhelye. Hangtalanul próbált futni a lány után, nehogy elveszítse. De ez szinte esélytelen volt, bár a tribrid olyan ideges volt, hogy meg se hallotta a követőjét. A szőke nekiment egy ágnak, ami felvágta a vállát és vérezni kezdett. Basszus.. Szisszent fel a fájdalomra, de ezzel most nem akart foglalkozni.

Hope már majdnem elérte a célját, ahol biztonságosan át tud változni, aztán megérzett valamit. Vér.. Még friss. Körülnézett a farengetegben, amikor meglátta a szag forrását. Aranyvérű Draco Malfoy.. hogy sosem tudsz leszakadni rólam.. A lány nagy sóhajtás után elindult a fiú felé, hogy elássa a sebeit. Azonban ezzel fel kellett fednie a titkát, amire nem állt készen. Főleg nem Malfoy előtt.

- Malfoy! Tudom, hogy itt vagy. Vérzel.. segítek, de utána elátkozlak amiért követtél - forgatta meg a szemét, amíg Draco odaért és meglepődve nézett rá.

- Honnan tudtam, hogy vérzem? - nézett végig a lányon értetlenül. Ez egyre furább.

- Az mindegy. Menj fel a gyengélkedőre - utasította ellentmondást nem tűrő hangon. Nem fogja neki elmondani. Biztosan, hogy nem. De ő még itt marad, mert tényleg ki kell eresztenie a gőzt. Remélem Sirius itt lesz és megtudom vele beszélni a történteket.

- Nem! Amíg el nem mondod mi folyik itt, addig nem megyek sehova! - mordult fel a szőke és ujjával fenyegetően a lányra mutatott. De az nem félt tőle. Inkább csak felidegesítette. Megfogta a fiú ujját olyan erősen, hogy épphogy nem törte el. Az fájdalmasan felnyögött, de állta Hope tekintetét.

- Na ide figyelj Malfoy.. Nem fogok neked semmit sem mondani, mivel semmi közöd hozzá. És engem te ne fenyegess, mert eltöröm az ujjadat és miután ezt megtettem, olyan átkokat szórók rád, amik cafatokra szaggatnak és még a létezésükről sem tudsz - susogta vészjóslóan a fiú fülébe, újra narancssárgán villogó szemekkel - Megértettük egymást?

Draco még sosem látta ilyennek a lányt. Nagyon megijedt tőle, mivel el is hitte, hogy ezt megcsinálja. De közben meg felkeltette a figyelmét. Az ereje, a szeme.. Most mindent érdekesnek talált rajta. Meg akarta fejteni. Mintha egy rejtvény lett volna. Vagy egy kirakós. Össze kell rakni a darabokat és a végén lesz teljes a kép. Érdekelte. Nem szerelemből. Merlin segítsen.. Hanem rejtélyből.

Sziasztok! Bocsi ez rövidebb rész lett, de remélem nem bánjátok. Ahogy azt sem, hogy volt benne káromkodás. Remélem tetszik az írásom és köszönöm, hogy olvassátok. És a szavazatokat is. Nekem ezek nagyon sokat jelentenek. Szóval köszönöm. Ha bármi van amit szívesen látnátok még, vagy valami hozzászólás, azt szívesen várom. Jó olvasást! ❤️❤️

A Mardekáros MikaelsonWhere stories live. Discover now