Ebben a részben +18 jelenetek vannak, szóval ennek függvényében olvassátok!
A Malfoy-kúriában csend honolt. Hope és Draco szinte az egész nyarat együtt töltötték. Hol New Orleansban, hol pedig Angliában. Hope családja kissé tartózkodóan fogadta a fiút, de örömmel látták. Persze, hogy nem akarták, hogy a tribridnek összetörjék a szívét. Kol meg is fenyegette a szőkét, hogyha bántani meri a hercegnőjét, akkor puszta kézzel kinyírja. Természetesen a Mikaelson család próbált természetesen viselkedni, akkor amikor a szőke ott volt, hiszen a titkukat nem tudhatja meg. Ez többé kevésbé ment is.
Most a nyár utolsó előtti hetén a szerelmespár Angliában feküdt az üres Malfoy-kúriában. Draco szülei elmentek valami titkos találkozóra, ők pedig a fiú szobájában beszélgettek.
- Hmm... jó volt ez a nyár. - somolygott Hope mosolyogva. A szőkének támaszkodva feküdt és a kezét simogatta.
- Azt mondod? - nézett le rá Draco, játékos szemekkel. Hope viszonozta a tekintetét és mosolya még szélesebbre tárult.
- Azt. - emelkedett fel és adott egy puszit a szőke szájára. Azonban Draco nem hagyta ennyiben. Magához húzta a lányt és szenvedélyes csókba fonódtak. Még egyszer sem feküdtek le egymással és mást sem igazán csináltak. Csak csókig jutottak. Hope mindig várni akart vele, amit Draco türelmesen fogadott. A fiú olyan oldalát mutatta meg, amit más nem láthatott. Csak Hope. Érzelmes, gyengéd és vidám. Sokat nevetett, ami az egyik legszebb hang a tribrid számára. A lány nem is értette, hogy miért nem mutatja ezt az oldalát a világnak. Később majd megkérdezi, de most az agya elkalandozott, mivel Draco a nyakát csókolgatta.
Lágyan, de szenvedélyesen. Hope már a szerelme felé fordult és az ölében ült. Draco mindkét kezével a lány derekát fogta, miközben csókokkal hintette be a nyakát. Hope a fiú hajába túrt és úgy élvezte a kényeztetést. A szőke keze elbarangolt a lány testén és minden kis négyzetcentimétert felfedezett.
Csókba fonódtak össze, miközben mindkettejük a másik testét érintette. Hope, Draco kidolgozott hasát és mellkasát simogatta. Egy kis időre abbahagyta a csókot és lassan, kínzóan fosztotta meg a fiút a pólójától. Végig egymás szemébe néztek és mindegyiküknél tükröződött a vágy és a tűz. Hope tekintete elszakadt Dracotól és a szőke felsőtestét kezdte méregetni. Elismerően hümmögött.
- Mi az? - kérdezte Draco egy szívdöglesztő mosoly kíséretében.
- Tetszik. Megmásznám. - mondta Hope, miközben a szemét le sem véve járta be a kezével Draco testét.
- Megmásznád? - nevetett jóízűen a szőke. - Ilyet sem hallottam még.
- Ohh, fogd be. - forgatta a szemét a lány és újra szerelme ajkaira tapasztotta a sajátját.
Draco engedelmesen fogadta, de a vágy marni kezdte. Férfiassága ágaskodott és alig várta a beteljesülést. Hope hozzá simult, amivel megérezte a fiú merevedését. Forró nedvesség töltötte el és felnyögött, amikor Draco a mellét kezdte masszírozni. Nem bírta tovább, ezért a lányról is lekerült a póló. Felül már csak egy melltartó választotta el őket.
A szőke megszakította a csókot és a szemével falta fel Hope melleit. Száját nyalogatta, miközben kezeivel vizsgálta őket. Lassan lefejtette róla a melltartót, így már nem kellett a képzeletre bízni. Száját ráhelyezte és szívogatni kezdte, egyik keze a lány hajába túrt, a másik pedig azt a mellét kényeztette amelyiken nem az ajkával dolgozott. Hope érezte a gyönyört és a lüktetést, ami arra biztatta, hogy most meg kell tennie. Most elérkezett az idő.
ESTÁS LEYENDO
A Mardekáros Mikaelson
FanficTörténet egy nagy hatalmú tribridről és egy fiúról akinek nem volt választása. Hogyan fognak megküzdeni a különböző akadályokkal? Ellenségekből lehetnek barátok? Akár többek? ⚡️⚡️⚡️ - Miért nem akarod, hogy az e...