4. ~

228 15 1
                                    


Yeni bölüm geldi,oy vermeyi unutmayın.

İyi okumalar

Umarım beyenirsiniz;

Hatırlatma:

Ben ilk başta bunu yapamayacağını engel olabilecegimi düşündüm,öyle de yapacaktım.

Ama geçenlerde yaşadığı şeyden sonra,onu bu yola çekemezdim. Sonuçta yeraltı mafyalarından biriydim ve bunu bilmiyordu.

Söylemeyi düşünmüyordum da korkar ve benden uzak durur diye düşünüyordum.

***************

Tuana'dan;

Sonunda gün bitti .Bugün bir derse girmemiştim çok da sorun olacağını düşünmüyorum .Eve gittim üzerimi değiştirdim.

Yarın için heyecanlıydım çünkü yarın kızlar bizim okulda devam edeceklerdi. İnşallah gelir gelmez başlarını belaya sokmazlar benim gibi .Ama onlar durur mu illaki bir şey çıkartırlar.

Neyse annemin yanına mutfağa gittim. Annemle biraz muhabbet sohbet ettikten sonra sofrayı kurduk. Babam şu günlerde hastanede yatıyor.

Geçenlerde başımıza kötü olay gelmişti fakat çabuk atmıştık .Ne oldu diye soracak olursanız Berkay'la ayrılmadan birkaç gün önce bilinmeyen kişi tarafından kasten trafik kazası geçirdi.

Bilerek isteyerek babamı ezmeye çalıştılar. Öyle bir şey olamaz.
Polisler olayı ve kimin yaptığını araştırdılar.

Fakat bulamadılar. Pilaka sahte araba çalıntı çıktı.Polisler bir kaç şeyden bahsettiler,tam anlamadım ama bunların mafya olabileceklerini ve bir şeyler söylemek istediklerini belirttiler.

Mafya mı ne işi olur bizimle .Ne yapmış olabiliriz .Hiç karşılaşmadık bile ,bende daha fazla araştırmadan hafızamda silmeye çalışıyorum

Babamın çabuk iyileşmesini diliyorum. Kardeşim 8 sınıfa gidiyor ,annem anasınıfı öğretmeni .

Sabahları annem kreşe kardeşim ve ben de okula gidiyorduk hep birlikte akşam yemeyi için sofraya oturduk.

Telefonumu sesini duyar duymaz Dolunay'ın aradığını gördüm ,hemen telefonumu açtım ve "efendim kanka" dedim.

Dolunay 'kanka dışarı çıkıyoruz 5 dakikaya hazır ol"dedi

Ben "oğlum yemek yiyorum" dediğim halde sözümü kesip "hadi hadi yoldayız Beste ve Özlem ile" dedi .

Bende tahammülsüzce "tamam kanka gelin"dedim.

anneme kızlarla kafa dağıtacağımızı söyledim ve sofradan kalktım.

Kırmızı askılı straplez dizimin bir karış üzerinde olan bir elbise giydim,saçımı salık bıraktım,kırmızı bir ruj sürdüm, fondöten geçtim ve rimel sürdüm son olarak ta eyeleyner çektim.

Ayakkabı olarak da yüksek topuk tabanı kırmızı bir siyah ayakkabımı giyindim dışarıdan korna sesi gelince kızların geldiğini anladım ve aşağıya indim.

Anneme seslendim "anneciğim kızlar geldi ben çıkıyorum "dedim .

Annem "tamam kızım çok geç kalma olur mu bir tanem"dedi.

Ben de "tamam anne mutfağa gelince temizlerim tamam mı ?sen uğraşma" dedim ve çıktım .

Arabaya bindim ve yola çıktık. Arabayı Dolunay'ın şoförü sürüyordu .Bir barın önünde durduk.

Şaşırdım ve "kızlar saçmalamayın sizi toparlayamam "dedim .

Beste" Ya kızım abartma ,biraz kafa dağıtacağız işte "dedi .

"Öyle olsun bakalım" dedim ve arabadan indik .Bara girdiğim gibi ter ve içi kokusu yüzüme vurdu .

Kızlar dağılmadan tekrardan" kızlar bakın içki konusunda çok abartmayın" dedim. uyarıcı bakışlarla

Hepsi bir ağızdan" tamam tamam" dediler umursamaz bir şekilde.

Ses çok yüksekte buralara alışık değildim. Dakika bir gol bir yanıma bir erkek geldi ve" vay çok güzelsin, bu geceyi benimle geçirmek istermisin"dedi.

Sinirle başından savmak "için s*kt*r git başımdan "dedim. sesimi duyulması için bağırarak.

Somurtarak yanımdan ayrıldı. Sevinmiştim, bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim .

Kızlar yanıma geldi ve "kimdi o "dediler.

Ben de "gereksiz Ya ,boşverin "dedim.

Kızlar içkileri içip oynamaya başladılar. Dört bir yana dağıldılar resmen. Kızları topladım bir araya tahammülsüzce" hadi gidelim artık ya, başka bir yere gidelim" dedim acı bakan gözlerimle.

Beste tam bir şey söyleyecekken bir silah patladı. Herkes çığlık çığlığa idi ve bir yerlere koşuşturuyordu. Kızları göremiyordum ,nerede bunlar bir silah daha patladı.

Karnımdaki acı ile yere düştüm. Berkay'ın seslerini duyuyordum. Hanilüzasyonn mu görüyordum ben.

Berkay silah çekmiş yanında da diğer 3 kişiler de vardı ve birileriyle çatışıyordu onların burada ne işi vardı ?ya da bunlar silah kullanmayı nereden biliyorlardı?

Kızları göremiyordum ,neredeler acaba. İnşallah onlara bir şey olmamıştır. Karnımdaki acı ile karnıma baktım, kanlar içinde yatıyordum.

Gözlerim artık bulanıklaşmaya başlamıştı .Berkay yanıma gelip "sakın uyuma ,gözlerini kapatma güzelim, bende kal ,Tuana beni duyabiliyor musun?" dediğini hatırlıyorum.

Bu acıya daha fazla dayanamayarak ve gözlerimin ağırlığını kaldıramayarak derin hissettiğim fakat hızlı uyanacağıma inandığım derin bir uykuya daldım...

Nasıl gidiyor?

Umarım beğeniyorsunuzdur.

Oy vermeyi unutmayın.

Bu arada ekleme yapmamı istediğiniz bir şey olursa yazın...

Kara AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin