11.~

77 10 1
                                    


İyi okumalar.

Umarım beğenirsiniz..

          ************************

Dolunay; 17 yaşındadır. Babasının mafya olması nedeniyle iş için düşmanının çok değer verdiği birisini öldürmesi gerekmektedir. Bu nedenle düşmanının karısını öldürür. Bunlar yaşanırken Dolunay 14 yaşındadır. Karısının ölümünden bir yıl sonra daha da güçlenen karşı taraf Sarp Korkmaz'ın karısını yani Dolunay'ın annesini öldürür. Dolunay 15 yaşında annesini kaybeder. Sarp Korkmaz karısından sonra Dolunay'a daha çok bağlanır. Fakat Sarp Korkmaz'ın gözünden kaçan bir şey kaçar. Karşı tarafın 16 yaşında bir oğlu vardır. Sarp Korkmaz karısının ölümünden sonra karşı tarafı öldürür ve 16 yaşındaki erkek çocuk annesinin ve babasının intikamını almak için and içer...

Özlem; 17 yaşındadır. Özlem anne baba ve abisi ile yaşayan mutlu bir aile idi. Özlem, Dolunay, Beste ve Tuana ilk okuldan beri arkadaşlardı fakat liseyi okuması için Mardin'e ailesinin yanına gider. Aslında ailesi İstanbul'da yaşıyordu fakat Özlem'in babasının şirketi taşındığı için Mardin'e taşınırlar. Özlem o sırada 12 yaşındadır. Ortaokulunu teyzesinin yanında bitirir ve lise için Mardin'e gider. Özlem babasının şirketinin batmak üzere olduğundan evlenmek zorunda kalır fakat daha 16 yaşındadır ve böyle bir şeyin asla olmayacağını belirtir. Babası daha çok zorlar. Özlem'in evlenmemesini isteyen annesi ve abisi Özlem'i İstanbula teyzesinin yanına tekrar gönderirler. Özlem orada Tuana'nın gittiği liseye gider ve orada Dolunay ve Beste'yi de görür. Fakat Tuana'nın bursu yüzünden tekrar ayrılırlar.

Beste; 17 yaşındadır. Beste İstanbul'da yaşamaktadır. Babasını saçma sapan bir kan davası yüzünden kaybeder ve annesi ile beraber yaşamaya başlarlar. Beste bunları yaşarken 13 yaşındadır. Beste'nin annesi Beste 16 yaşındayken Edirne'ye anneannesinin yanına gideceğini söyler fakat beste İstanbul'da kalır. 

Tuana; 17 yaşındadır. Tuana Berkay ile lise ikinin yaz tatilinde tanışırlar ve sevgili olurlar. İkisi de birbirlerini çok seviyorlardır. Tuana bu ilişkiden kimseye bahsermese de lise üçün ilk aylarındayken kızlara söylemiştir. Bunlar yaşanırken Berkay lise dörde gidiyordur fakat özel okula gidiyordur. Tuana devlet okulunda okuduğu için okul çıkışında buluşuyorlardır. Tuana anne ve babasının ısrarları ile özel okulların bursluluk sınavına girer. Aslında özel okulları çok sevmese de belki sevgilisi Berkay'ın okuduğu okula düşebilir diye çok üstelememiştir. Birinci dönemin son aylarında Berkay tuana'dan ayrılır. Daha bunu atlatamazke üzerine babasını kaybeder fakat bilmediği bir şey daha vardır.

Berkay; 19 yaşındadır. Babasının mafya olması nedeniyle kendisi de mafya olur. Gitti okul babasına aittir. Fakat babasını kaybeder ve okulu annesi devr alır. Babasının mafyalık makamına kendisi geçer. Tuana'dan önce İlayda ile sevgilidirler fakat ondan istediği sevgiri alamıyordur Tuana'yı görünce ona aşık olur ve hem sevgisine hem kendisine tutulur. Fakat İlayda'nın Berkay'ı bırakacak gibi bir niyeti yoktur. Lise dörtdün birinci döneminde İlayda denen kız Berkay'ı sarhoş edip onunla yatar üstelik hala Tuana ile sevgiliyken. Fakat Berkay'ın elinde olan bir şey değildir çünkü İlayda Berkay'a olabildiğince içirip sarhoş eder. Berkay İlayda'yı bunu kimsenin öğrenmemesi için İlayda'yı tehtit eder. Fakat İlayda Berkay'a daha çok bağlanır ve babasına söyler. Babası da Tuana'nın babasını öldürür. (Buraları biliyorsunuz biraz kısa kestim.

Ateş; 19 yaşındadır. Berkay ile babalarının arkasaşlığı üzerine tanışırlar. 12 yaşından bu yana arkadaştırlar. Baran ve Görkem ile de böyle tanışırlar. Fakat görkem'in hikayesi daha sıradışıdır. Bu dörtlü okula bir sene geç başladıkları için 19 yaşında lise dörde gidiyirlardır.

          ***********************

Görkem ve Öykü'nün hikayesini buraya yazmayacağım. Daha sonraya artık.

Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın★★★

Kara AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin