Yeni bölüm...
Uzun bir bölümle tekrardan buradayım:)
Umarım beğenirsiniz;)
**********************
Tuana'dan;
Bu gün çok erken kalktığımdan dolayı uykum gelmişti. Yukarıdaki odanın kimin olduğunu gerçekten çok merak ediyordum. Bunları düşündükçe daha çok uykum geliyordu. Yukarıya çıktım ve kaldığım odaya girdim. Biraz uyusam iyi olacaktı. Geçtiğimiz günlerde çok yorulmuştum. Düşüncelerin arasında kendimi uykuya bıraktım.
***********************
Dolunay'dan;
Can sıkıntısından patlayacaktım ve kafa dağıtacak hiç bir şey yoktu. Berkay da ortalıkta yoktu. Görkem'in yanına dâhi gitmek istemiyordum, bu yüzden Ateşin yanına gittim ve
"Telefonumu.alabilir miyim?" dedim düz bir sesle.Bir kaç saniye bir şey demeden bana baktı. Cevap vermeyeceğini anladığımda "Sadece instegrama falan gireceğim, canım çok sıkıldı" dedim.
"Lütfen" diye ekledim sonuna. Kendisi de telefonla uğraşıyordu.Biz neyiz burda? Patlayacağım birazdan.
Oturduğu yerden kalktı ve
"Bekle" dedi.Başka yapılacak bir şey var sanki?
Geldiğinde elindeki telefonuma uzandım. Tam alacağım sırada birden uzaklaştırdı ve kart yerini açtı. İçindeki kartı aldı ve telefonu tekrar bana uzattı.
"Ben burada arkadaşımın yanında kalıyorum. Gitmek isteseydim şu an burada olmazdım"dedim ve telefonu onun elinden aldım.
Ahh sonunda!
2 hafta oldu olmadı telefonsuzum. Bu benim için rekor gibi bir şey. Hemen telefonu açtım. Bir sürü mesaj gelmişti. İlk olarak instegrama girdim. Konuştuğum bir çocuk vardı. Evet, bundan bundan hiç bir zaman söz etmemiştim.
Bir sürü cevapsız aramalar, mesajlar, görüntülü aramalar. Tek tek hepsine baktım. Eski okulumdaki arkadaşlarım yazmışlar. Konuştuğum kişinin ismi Onur. Bu olaylardan önce yaklaşık 2 aydır konuşuyorduk fakat ben bunu kızlara söylememiştdim. Ondan da 28 mesaj 6 cevapsız arama vardı.
İnstagram'dan da bir sürü mesaj vardı takip eden kişilere baktım +338 takipçi artmıştı 23 Bin takipçim vardı. Onur'a döndüm.
@onur_34
"Neredesin sen?"@onur_34
"neden cevap vermiyorsun?"@onur_34
"Aç şu telefonu!"@onur_34
"Endişeleniyorum"
gibi bir sürü mesaj atmıştı.@Dolunaykorkmazz
"uzun süre telefon elimde değildi. Kusura bakma, şehir dışındaydım. 2 haftaya görünürüm" yazdım. Anında görüldü oldu.@onur_34
"Nerede nerede?"@onur_34
"Sen şehir dışında keyif yap, ben burada kafayı yiyeyim."@onur_34
"Oo hanımefendi'ye bak!?"
yazdı.@Dolunaykorkmazz
"Onur sinirlenmene gerek yok, tamam bakamadım cevap veremedim kusura bakma"
yazdım.@onur_34
"Dolunay dalga mı geçiyorsun?" dedi.Sesli mesajı başlattım ve
@Dolunaykorkmazz
"Neyin dalgasından bahsediyorsun sen ya?! Sana güzel güzel söylüyorum, şehir dışındayım kusura bakma. Sen hala tersliyorsun! Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun Onur!? Sen böyle değildin!? Bir şey diyeyim mi? Oraya dönene kadar mümkünse konuşmayalım. Çünkü seninle konuştukça daha çok sinirleniyorum tamam mı? Bu kadar derdin arasında bir de senin triplerini çekemem ben Onur!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Aşk
Teen Fiction(DEVAM EDİYOR) (💢İsim değişti💢) (💢KAPAK DEĞİŞECEKTİR💢) "Eski ismi 'BİR AŞK SAYFASI'idi" ***************************************** Hayatını ailesi ve küçüklükten beri arkadaş olduğu üç kız kardeşi ile sürdüren bir kız. Hayatını sadece annesi ve 4...