Yeni bölümm...;)
İyi okumalar umarım beyenirsiniz..Hatırlatma:
İçimdeki tüm negatif enerji kalkmıştı üzerimden.Adımlarımı hızlandırdım ve artık okula varmıştım. Yok artık ,bu kadar şanssız olamam herhalde. Allahım sen yardım et bana.
Kapıda dikilmiş barut gibi. Ben nasıl geçecem oradan. Saçmalama Tuana,ben niye utanacakmışım. A.a. Büyük bir cesaretle yürümeye başladım. Tam kapıdan geçecektim ki, aman Allahım olamaz!
Kolumdan tuttu ve durmamı sağladı. Sayesinde durdum ve ona baktım.
"Ne var!" Dedim sert bir şekilde gözlerine bakarak. Kulağıma yaklaştı ve
"Okulumuza hoş geldin küçük kız"dedi sinsice gülerek. Bakışlarımı ondan çektim ve kolumu tutan eline baktım.
"Bıraksana be " dedim sert bir şekilde.
"Yetişmem gereken bir ders var ABİCİM"diye ekledim ardından. Abicimi bastırarak söylemiştim.
Birden yüzü düştü be ne ara oldu anlamadan tekrardan sinsice gülmeye başladı. Nihayet kolumu bırakmıştı. Yoluma devam ettim ve sınıfımı öğrenmek için müdürün yanına gittim.
O kişi ile aynı sınıfta olmam imkansızdı. Çünkü o benden bir yaş büyüktü. Müdürden sınıfımı öğrendim ve sınıfıma gottim. Kapıyı çaldım ve içerideki hocanın komutuyla içeriye girdim.
Hoca"Hoşgeldin canım. Kendini tanıtıp boş bir yere oturabilirsin"dedi.Adımı soyadımı söyledim ve boş bir yere oturdum.
Ders boyu öndeki iki kız bana bakıp durmuştu. Zengin züppesi işte,klasik okulun popiler kızı rolünü oynuyorlar. Onlar bana ters ters baktıkça bende onlara sert sert bakıyordum.
Ders bitmişti ve hoca sınıftan çıktı. Ders boyu bana bakan iki kız bana doğru yürümeye başladı ve sarı düz saçlı olan elini sıraya hafif vurarak bana bakmaya başladı.
Ne diyeceğini az çok biliyordum. Diğeri siyah ve kıvırcık saçlı idi. Sarışın olan konuşmaya başladı.
"Bana bak kızım,bu sınıfın popiler kızı biziz. Eğer bize bir yanlışın olursa kendini yok say. Hıh,senden pek bir şey beklemiyorum açıkçası ama yine de değerimi bil sana önceden haber veriyorum ,haddini bileceksin, yoksa sen zararlı çıkarsın ,ona göre"dedi.
Bana,b-bana he
"Öylemi,egonuzdan gecilmiyor.egonuzdan arınınca geriye hiçbir şey kalmayacak olan insanlar varmış su hayatta. Şuna bak babanızın parasını yiyorsunuz,bir de gelmiş kendi emeğimle kendi başarımla geldiğim okilda bana racon kesiyorsunuz. Asıl siz haddinizi bilin. İlla zenginsiniz paranız var diye istediğiniz kişiyi ezebileceğini mi düşünüyorsunuz? Siz kimsiniz. Babanız o paraları kolay mı alıyor sanıyorsunuz? Bir ihaleyi kaybedince bütün şirketiniz batınca iflas edince geriye ne kalacak. O yüzden bırakın insanlara ego tarslamayı, kendinize gidin bir dost bor arkadaş yapın. İkiniz de rezilsiniz"dedim.
Bayağı bir ağır konuşmuştum. Bundan sonra bana bulaşlamlar herbalde. Zengin züppeleri işte ne olacak. Sarışın olan tam ağzını açacakken arkadan hoca
"Bu sözlerden sonra konuşacak bir şeyin kaldığını düşünmüyorum,İlayda'cım. Yerine geçebilirsin"dedi.
"Sen de geçebilirsin gamze"diye ekledi ardından. Sarışın düz saçlı olanın adı İlayda'ymış,siyah kıvırcık saçlının ise Gamze.
Iyyy hiç sevmediğim isimler bir de. Neyse içimi döktüm resmen. Öyle böyle derken öylen teneffüsü gelmişti. Derslerden çok bunalmıştım.
En ağır dersleri de bu güne denk getirmişler anasını, sakinleşmek ve kafa dağıtmak için kantine indim.
Sıcak çikolatalı kahve aldım ve yanında simit in iyi gideceğini düşünerek bir de simit aldım.
Masalardan birine oturdum ve düşünmeye başladım. Düşüncelerimi bozan yanıma gelen sınıf arkadaşım Yavuz oldu.
Gözlerime bakıp tebessüm ederek
"Selam,nasılsın "dedi.
Evett burdada keselimm.nasıl gidiyor.
Yorum yazmayı ve oylamayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Aşk
Teen Fiction(DEVAM EDİYOR) (💢İsim değişti💢) (💢KAPAK DEĞİŞECEKTİR💢) "Eski ismi 'BİR AŞK SAYFASI'idi" ***************************************** Hayatını ailesi ve küçüklükten beri arkadaş olduğu üç kız kardeşi ile sürdüren bir kız. Hayatını sadece annesi ve 4...