22~

25 9 1
                                    

Yeni bölüm:)

Uzun bir aradan sonra tekrar buradayım.

Keyifli okumalarr...

        *************************

Özlem'den;

Dolunay'ın ediği şeyle aklıma Tuana'yı sorduğumda Berkay'ın tepkisi geldi. Hemen bunu dile getirdim ve
"Ben de Tuana'yı sorduğumda bana kızarak tepki vermişti" dedim. Üçümüz de durumun ne olduğunu bilmiyorduk. Kaşlarımız çıktık bir şekilde birbirimize bakıyorduk...

         ************************

Tuana'dan;

Beni bir eve getirmişlerdi. Bıktım istemediğim bir yerde zorla tutulmaktan ya. Kapı kitli ve ben tek başıma burada oturuyordum. Bu sefer kim neden beni kaçırsın? Bunlar Berkay'ın adamı olsa çoktan Berkay burada olurdu. Daha fazla dayanamadın ve kapıya doğru ilerledim.

Kapıya vurarak
"Açın kapıyı! Kimsiniz?! Ne istiyorsunuz benden?! bırakın beni!" diyerek sitem ettim. Kapının kilidi açılırken 2-3 adım geriledim. İçeriye uzun boylu, gözleri masmavi, hafif kumral bir adam girdi ve kapıyı kapatarak tekrar kilitledi. karışık sakallarıyla çatık kaşları onu korkunç gösteriyordu. Önümden geçerek koltuklardan birisine oturdu.

"Ben neden buradayım diyorum size anlamıyor musunuz?!" dedim. Adam "Geç otur, konuşalım" dedi sakince. Sinirle gülerek bıkkın bir nefesle
"Ben ne diyorum? Sen hala konuşmaktan bahsediyorsun ya?! bırakın beni!" dedim bağırarak sert bir şekilde.

Bana baktı ve
"Geç otur dedim. Anlamıyor musun?!" dedi bağırarak. Dediği gibi yaptım. karşısındaki koltuğa oturdum.
"Eveet. Şimdi buraya neden geldiğini öğreneceksin. Bak, dediğimi yapınca dediğin de oluyormuş" dedi. Ben
"Neden buraya getirdiniz beni?! diye sordum tekrar.
"Konuşmak için. Söylediklerimden sonra hala Berkay'ı sevecek misin? Onun yanında duracak mısın? Göreceğiz" dedi.

"Anlamadım? Ben zaten Berkay'ın yanında isteyerek durmuyordum ki. Bundan sana ne? Ben kimseyle konuşmak istemiyorum tamam mı!? Şimdi beni evime götür!" dedim. "Berkay'ın yaptıklarını öğrenmek istemiyor musun? Oysa ki bence bu bilgiler hayatını değiştirecek" dedi.

Merak etmedim de değil açıkçası.
"Merak ettin değil mi?"
Bir şey söyleyemedim. Hafif sırıtarak bana bakıyordu.
"O zaman başlayalım, ne dersin?" dedi.
"Neden şimdi bunları anlatıyorsun?" dedim.
"Çünkü Berkay'ın yanında sevdiği kimse kalmasın istiyorum. Yalnız başına geberip gitsin, tıpkı babama yaptığı gibi" dedi.

Pek bir şey anlamamıştım. Devam etti
"Şu an sana zarar verebilirim, sırf acı çeksin diye. Seni öldürebilirim ama ben onun yavaş yavaş bitmesini istiyorum, acı çekerek. Eğer bu anlattıklarımdan sonra hala onun yanındaysan sevdiklerine yani önce sana zarar verebilirim, ki zaten söylediklerimden sonra pek sevineceğini sanmıyorum. Yani seni seni bir nevi ondan kurtarıyorum" dedi.

Nasıl bir psikopat bu? Bir de zevkle anlatıyor.
"Ben gitmek istiyorum" dediğimde bıkkınca bir nefes verdi ve
"Sevgilinin bir katil olduğunu biliyor muydun?" dedi.
Ne!? Ne katili ya?! Neden bahsediyor bu psikopat.
"Ne saçmalıyorsun sen!?" dedim.
"Doğruları, ve sadece bir kişiyi değil. Başta benim babamı, sonra bir sürü adamı öldürmüş bir adam Berkay" dedi. Ne diyeceğimi bilemiyordum.

Yalan söylüyor olmalı. Ama neden bana yalan söylesin ki? Berkay gerçekten onun babasını öldürmüş  de kendince intikam almaya mı çalışıyordu? Nasıl böyle bir şey yapabilir? Neden birini öldürür? Bir kişi de değil, bu adamın dediğine göre birçok kişiyi öldürmüş.

Kara AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin