14~

63 10 0
                                    

Herkese merhaba

Şu zamanlar bölümler düzenli olarak gelmiyor ama ilerleyen zamanlarda düzene girecektir.

ÖNEMLİ!!(!!BURAYI OKUYUN!!)

(ÖZGEÇMİŞE YAZMAYI UNUTMUŞUM, ARALARINDA DOLUNAY ZENGİNDİR. ÖZLEM'DE ONUN KADAR OLMASA DA,    TUANA VE BESTE ORTA DERECEDELERDİR.)

Umarım bölümü beğenirsiniz.

İyi okumalarrr...

Hatırlatma;

'Bataklık? Biliyorum olum. Ama o adamla düşman olmamamız gerekiyor.' dedi. Görkem' neden abi?' diye sordu. Berkay ' çünkü o benim, dayım' dedi. Neee!! Olamaz böyle bir şey. Berkay ve Dolunay kuzen oluyor. Ben şu an komada uzun bir kabus görüyorum galiba. Şimdi Berkay ile Dolunay kuzen oluyor.

           ************************

Ben şu an komaya girmiş ve uzun bir süre kabus görüyorum galiba. Görkemin şaşkınca gülme sesini duyuyordum.

Görkem söze girdi;
"Özlem'e seni Tuana'nın yanına götürebilirim dedim-" derken Berkay sözünü keserek;
"Ne dedin sen!?"dedi. Allah'ım şu Görkem vicdanlı çıktı galiba.

Görkem sözüne devam etti;
"Ama kabul etmedi, çünkü ona bir daha geri dönemeyebileceğini söyledim"dedi. Berkay;
"Niye böyle bir şey yaptın olum?" Demesinin ardından Görkem;
"Valla knk Allah var güzel kız, ne yapsam ben de senin gibi bir dağ evine kapatıp beni sevmesini mi bekleliyim" diyerek gülmeye başladı.

Pezeveng ruh hastasına bak! Öldürürüm lan ben bunu, bir de pişkin pişkin gülüyor. Tam kapıyı açacaktım ki Berkay söze girdi;
"Saçmalama lan! Bir kere Tuana beni seviyor, sadece affedemiyor. Çünkü zamana ihtiyacı var, ben de bırakırım büyük ihtimalle"dediği an ayaklarım yerden kesilmişti.

Beni hemen evime götürsün istiyordum. Görkem'in sesi ile irkildim;
"Neyse ben bu akşam biraz kafa dağıtacağım. Bir şey olursa Ateş'i yönlendirirsin" dedi. Berkay;
"Bıkmadın mı lan her gece her gece, içip içip bir şey hatırlamıyorsun da, bırak artık olum, alışkanlık ettin iyice" dedi.

Görkem;
"Ne abi yaa! Hem ben mi zorluyorum onları" Açık konuşmuyorlardı ama anlamıştım. Görkem her gece başkasıyla... Töbe yaa, piç" kapı sesini duydum. Görkem gitmişti. Kapıyı yavaşça açtım, odadan çıktım ve bir anda arkamdan birisi sarıldı.

İki elini kollarımla beraber belime sardı ve burnunu saçlarımda gezdirerek kokumu derince içine çekti.
"N-ne yapıyorsun!? Bırak!"dedim sesli bir şekilde.
"Şşştttt" deyince bunun Berkay olduğunu anladım. Başka birisi de olabilirdi, malum evde ve dışarıda bir sürü adam var ve bu adamlar hiç de tekin insanlara benzemiyor. Başka birisi olma ihtimalini düşünmem normal.

İttirmeye çalışarak bir yandan da konuşuyordum;
"Sen beni nasıl bir pisliğin içine soktun böyle? Biriniz kendi idtedi diye zorla kızı eve hapseder. Biriniz kimseye bir şey söylemesin diye kızı ölümle tehtit eder. Diğeri desen? Diğerinin yaptığını adamlık sanım 'ben de mi yapsam'diye düşünüp her gece içip içip başka kızlarla yatar..-

"Bir dakika bir dakika, o son cümle ne öyle?"
"Neyse o"
"Sen bizi mi dinledin?"
"Tek takıldığın bu mu gerçekten?" Karşısında dik dik ona bakıyordum.

Berkay söze girdi;
"Başka kızlarla yatmıyor o"
"Yaa öyle mi? O zaman her gece içip içip kendisinin zorlamadığı kişilerle ne yapıyor acaba, alışkanlık haline getirmiş bir de, iğrenç"
"Sen neden hemen fesata kaçtın ki? Dövüşüyor içiyor evet kafa dağıtması için adamları da zorlamıyor çünkü parasını alıyorlar ve şu an bunu sana açıklamak zorunda değilim, neden bu kadar taktın ki?"
" O benim arkadaşımın ismi geçen cümleyi kurdu, arkadaşlarını, arkadaşlarımdan uzak tut" dedim.

Kara AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin