27.05.2020
Sevgili Ilgaz
Bugün çok mutlusun. Bunu zaten asla unutmayacaksın.
Bugün asla ulaşamayacağını düşündüğün adamla bir hayata evet dedin.
Birkaç ay önce burada yazmıştın ya onu düşünmem bile yanlış diye. Şimdi onu düşünmeden geçirdiğin tek bir saniyen bile yok.
Mutlusun. İnanılmaz mutlusun. Bu mutluluğa zarar gelecek diye deli gibi korkuyorsun.
Yakın bir zaman içinde parmağına bir yüzük takacaksın.
Ufuk'un nişanlısı Ilgaz olacaksın.
Yıllarca yan yana olduğun, birlikte büyüdüğün adamla evleneceksin.
9 yaşından beri yanında olan Ufuk'la belki 9 belki, 19 yıl geçireceksin.
Hâlâ korkuyorsun. Yaşadığın hayat seni korkutuyor. Senin gibi büyüyecek çocuklara sahip olacaksın diye ödün kopuyor.
Ama içten içe de biliyorsun Ufuk senden vazgeçmeyecek. Ufuk seni üzmeyecek. Hep seveceksiniz birbirinizi.
Yine de korkmaya devam ediyorsun.
Korksan da ona doğru ilerlemeye devam ediyorsun. Belki de aşk denilen şey böyledir diye düşünüyorsun. Aşk hem korkup hem vazgeçmemektir diyorsun.
Ona sarıldın.
Yıllar sonra onu hissetmek o kadar farklı geldi ki sana. Sanki hâlâ kollarını bedeninde hissediyorsun.
Bundan sonraki hayatında hep hissedeceksin.
Verdiğin bu kararı ailene anlatmadın daha. İlk olarak kendine anlatmak istedin.
Doğrusu abin biliyor ama o sana küstü kendisini odasına kapattı. Bu satırı yazarken tebessüm ettin.
Annenden, ablandan ve abinden ayrılacak olmanın gerçeği yüzüne vurunca hüzünlendin. Onlardan ayrı bir hayatı hiç hayal etmemiştin.
Ama olsun diyorsun. Onlar kadar çok sevdiğin bir adamla hayatını birleştiriyorsun ne de olsa. Ailenden vazgeçmiyorsun ki sadece kendi aileni kuruyorsun.
Zaten hemen evlenip gidecek de değilsin. Şimdilik ailenle güzel günler geçirmeye devam edebilirsin.
Evlendikten sonra da onları göreceksin. Yine güzel günler geçireceksin. Sadece aynı evde yaşamayacaksın o kadar.
Şimdi git ve ailenle konuş. Sonra abinin gönlünü al.
Yine görüşürüz.
-Seni çok seven Ilgaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birisi | texting
Short StoryBirisi: Özür dilerim Birisi: Sana bunu yapmamalıydım Ufuk: Sakın bana tek mesaj dahi atma. Ufuk: Yoksa kalbini kırarım. Birisi: Beni dinlemiyorsun Birisi: Hiç mi değerim yok senin gözünde? Ufuk: Zerre kadar değerin yok. Sadece Birisi'ydin. Artık o d...