Aynada son kez kendime baktım. Çok az kalmıştı. Az sonra Ufuk gelip beni alcaktı.
"Tamam en güzel sensin." diye konuşan Şermin'e baktım. Eksik olur muydu hiç?
"Güzel oldum ama değil mi?" diye merakla sordum. Ben kendimi beğenmiştim ama Ufuk'un da beğenmesini istiyordum.
"Mükemmel oldun hem de." diyerek ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Az sonra düğününüz olduğuna inanamıyorum." dedi aynadan bana bakarken.
"Sadece abimle dalga geçecektik iş nerelere geldi." dediğinde güldüm. Gelinliğime bakmaya devam ettim. O sırada telefonum çalmaya başladı.
Şermin gidip aldı ve açtı. "Efendim abi." dedi gülerek. "O biraz uzakta da ben açtım telefonu."
Şermin'e doğru döndüm. "Yok götüremem." dedi keyifle. Ufuk ne dediyse kahkaha attı. "Kudur ne yapayım be. Gelince görürsün, seni bekliyoruz."
Telefonu kapatınca konuştu. "Seni çok merak ediyormuş da fotoğrafını istedi. Tabii ki mükemmel bir kardeş ve mükemmel bir arkadaş olarak kabul etmedim." Konuşma şekline gülerken camdan dışarı baktım.
Biraz sonra kuaförün önüne araba durmuştu. Sürücü koltuğundan Ufuk çıktı. Heyecanla ellerim titremeye başladı. Az sonra beni görecekti!
Çok geçmeden kuaförün kapısını çaldı Ufuk. Nefesimi tutarak kapıdan girmesini bekledim. Birkaç saniye sonra kapı açıldı ve içeri girdi.
Merakla sağına soluna baktı. Onu daha fazla meraklandırmamak için bulunduğum odadan çıktım. Çıkmamla beni gördü.
Baştan aşağı beni süzdü. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. En son gözlerime baktı. Bir dakika boyunca sessizce gözlerime baktı desem yalan olmazdı.
Sonra bana doğru geldi. Elimi tutarak bana yaklaştı. "Çok güzelsin." dediğinde kalbim daha da hızlanırken mutlulukla gülümsedim.
"Beyazın bir insana bu kadar yakışacağını düşünmezdim." derken yüzünü bana yaklaştırarak alnımdan öptü. "Çok güzelsin." dedi tekrardan.
Tuttuğu elimle onun elini sımsıkı sıkıyordum. Heyecandan ne diyeceğimi bile bilemiyordum.
Ufuk'un üzerini inceledim. Onu birkaç kez takım elbiseyle görmüştüm. Ama o zamanlar sadece bakıp geçiyordum. Şimdi kocama bakıyordum. Takım elbiseyle daha da yakışıklı olmuş yüzüne bakıyordum.
Düşelim bakalım tekrardan.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun." dedim gülümseyerek. "Düğünlerde herkes geline bakar bizde öyle olmayacak gibi görünüyor." dediğimde Ufuk sakince güldü.
"Hadi çıkalım artık. Herkes bizi bekliyor." Kafamı salladım. Ufuk'un elini tutarak kuaförden yavaş yavaş çıktım. Arabaya bindiğimde Şermin de hemen arka koltuğa kuruldu.
Ufuk kuaföre tekrar girdi. Ödemeyi yapacak olmalıydı. Ufuk'un ve ailesinin durumu çok iyi değildi. Bu yüzden abim tüm masrafları yarı yarıya karşılamayo teklif etmişti. Başta istemeseler de abimin yoğun ısrarı sonucunda kabul etmişlerdi. Bundan dolayı mutluydum. Zorluk çeksinler istemezdim. Sonuçta artık onlar da benim ailemdi.
"Abim nasıl bayıldı ama sana. Of çok güzelsin valla ben de bayılıyorum." Şermin'e başımı çevirdim.
"Ama ben de abine bayıldım." dediğimde güldü.
"Eh soyadı Güzel olanın kendi de güzel olur. Bayılacaksın tabii." diye keyifle konuştu. Bugünün en mutlu insanlarından birisi kesinlikle Şermin'di.
Ufuk arabaya bindiğinde ona baktım. O da bana baktı. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Ben de aynı şekildeydim.
"Sıtırma da sür arabayı abi. Bundan sonra hep bakarsınız birbirinize." diye konuşan Şermin'e güldüm.
"Şermin uğraşmasana bizimle." dedim. Şermin sadece güldü. Ufuk arabayı çalıştırdı. Aynı eve gidiyoruz gibiydi zaten. Evlerimiz karşı karşıyaydı çünkü.
Evin önüne geldiğimizde kalabalığı gördüm. Kapının önünde birçok insan vardı. "Şermin sen Ilgaz'ı yukarı çıkarırsın değil mi?" diye konuştu Ufum arabayı park ederken.
"O iş bende." deyip Şermin arabadan indi. Benim kapımı açtı. Ufuk'a baktım. "Biraz sonra tekrar görüşürüz." diye konuştum. "Biraz sonrayı iple çekiyorum." Dediğinde güldüm.
Arabadan indiğimde birkaç kişinin bize baktığını hissederek heyecanlandım. Düğün salonuna gittiğimizde daha da heyecanlanacaktım.
Şermin'le birlikte apartmana doğru giderken kafamı Ufuk'a çevirdim. Bana baktığını gördüm. Gülümseyerek el salladım. Gülümseyerek o da elini salladı.
Apartmana girip asansöre bindiğimizde Şermin'e baktım. "Öleceğim heyecandan." dediğimde Şermin ellerimi tuttu.
"Of nasıl mutluyum var ya." diye konuştu. Asansör durunca indik. Şermin zile bastı sonra geriye çekildi. "Ben gideyim, görüşürüz." dedi. Ona kafamı salladım.
Evin kapısı açılırken Şermin asasöre binmişti bile. Evin kapısını açan teyzemin kızlarından birisiydi. "Oha güzelliğe bak." demesiyle güldüm. "Teşekkür ederim." deyip eve girdim.
Beni gören herkes dikkatle bana bakmaya başlarken benim gözlerim annemi, ablamı ve abimi arıyordu. Onları görmek istiyordum.
"Annem nerede?" diye sordum yanımdaki kuzenime. "Diğer odadaydı, sen odana geç de çağırayım." dediğinde kafamı salladım. Odama doğru yürümeye başladım.
Odama girince hızla atan kalbime elimi yasladım. Bomboş odamda gözlerimi gezdirdim. Sadece yatağım ve çalışma masam vardı. Diğer her şeyi evimize götürmüştük.
Odamın kapısı bir anda açılınca hemen oraya döndüm. İçeri giren ablamdı. "Allah'ım şu güzelliğe bak, delireceğim!" diyerek koşup üzerime geldi ve bana sımsıkı sarıldı. Başörtümün bozulmasından korkarak dikkatle sarıldım.
Ablam geriye çekilip elimden tuttu. Beni etrafımda döndürdü. "Daha güzel gelin görmedim ben." dediğinde güldüm.
Odamın kapısı tekrar açıldı. Bu kez gelen annemdi. "Maşallah maşallah." derken bana yaklaştı. "Annem ne güzel bir gelin olmuşsun sen." dedi yanıma gelip bana sarılırken.
Gözlerim dolarken ben de anneme sarıldım. Annem geri çekilirken gözlerinden akan yaşları sildi. "Sen sakın ağlama annem. Ben duygulandım sadece." dedi hızla. Gözlerimin dolmasını engelleyemezken gülümsedim.
"Abim nerede?" Diye sordum. "Aşağıdaydı o." dedi ablam. Ben aşağıda görmemiştim. Abimin de beni gelinlikle görmesini istiyordum.
"Abla ara da gelsin." dediğimde ablam kafasını salladı. "Tamam ben ararım, sen otur şuraya." dedi. Yatağımın üzerine oturdum.
Ablam odamdan çıkarken annem yanıma oturdu. Sessizce beni inceledi. "Çok mutlusun değil mi?" diye sordu. Gülümsedim. "Çok." dedim iç çeker gibi.
Bu kadar mutlu olacağımı hayal etmemiştim.
Kapı açıldığında kafamız oraya döndü. Bu kez gelen abimdi. Hemen ayağa kalktım. Abim bana doğru geldi.
Baştan aşağı inceledi beni. Gülümsedi. "Ağlayasım geldi." derken bana sarıldı. Ona sımsıkı sarıldım. Benim de ağlayasım gelmişti.
"Ağlama ama." diye mırıldandım. Abim beni kendinden uzaklaştırarak alnımdan öptü. "Çok güzel olmuşsun abim." dedi.
Gülümseyerek gözlerine baktım. "Ömrün boyunca hep böyle gözlerinin içi gülsün inşallah." dedi. "Teşekkür ederim."
*
Bebişlerim...
Diğer bölümde de düğünü mü yazsam acaba? Daha yazmadım ama bakalım. :")
Düğünümüz çalgılı mı olsa acaba xkdöxödöcjfldl Giray'la Ufuk çiftetelli oynarlar ckdlxödlccö
Sınır yine koymuyorum çünkü bölüm yok elimde ama az vote ve az yorum gelirse bölüm atmam, haberiniz olsun. 🍃
Görüşürüüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birisi | texting
Short StoryBirisi: Özür dilerim Birisi: Sana bunu yapmamalıydım Ufuk: Sakın bana tek mesaj dahi atma. Ufuk: Yoksa kalbini kırarım. Birisi: Beni dinlemiyorsun Birisi: Hiç mi değerim yok senin gözünde? Ufuk: Zerre kadar değerin yok. Sadece Birisi'ydin. Artık o d...