34-KIZIL

16 10 0
                                    

Bölüm şarkısı; Ghost Monroe-I am the fire

  Bacaklarımı daha uzun gösteren mini bir elbise giyip aynanın karşısında kendimi incelemeye başladım. Ellerimle belimi kavrayıp gözlerimi kısarak biraz daha inceledim. Neden kendimi mükemmel hissetmek için bir başkasına ihtiyaç duyayım ki? Makyaj çantamdaki bütün her şeyi yatağın üzerine yığıp aralarından en güzellerini seçtim. Bir tabureyi altıma çekip bacak bacak üstüne attıktan sonra ellerimle saçlarımı omzumun kenarına saldım.  En koyu kırmızı ruju seçip sürmeye başladım. Her bir katında kendimi daha güzel hissediyordum. Bu şey sanki gizli olan bir kutunun içindeki özel bir şeyi tüm arzularıyla dışarıya çıkartmak gibiydi. İnce bir eyeliner çektim, rimelle gözlerimi belirginleştirdim. Dolabımdaki en gösterişli ayakkabıyı çıkartıp giydim. Saçlarımı maşa yapıp omuzlarımdan aşağı dökülmesine izin verdim. 

  Aynaya baktığımda bu sefer hem özel, hem de güçlü bir kadın görüyordum. Oradaki kadın, bana göz kırpıyordu. Dekolteli elbise insanın ruhunu cezbedercesine asil duruyordu. O güzel gülüşümü yüzüme takındım. En özel silahım, en derin dekoltem gülüşümdü. Bu derinliği bir başkasında harcamak istemiyordum. Kendime yetebiliyordum, silahım bende olduğu sürece her şey güzeldi.     

GECE GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin