4- LAVİNİA NİNNİSİ

229 31 4
                                    

Gözlerimi açtığımda duvarlarım kan kırmızısı rengini almış, aralarında siyah çatlaklar vardı. Balkonun önünde dikilen, adının 'anne' olduğu melek görünümünün altında uyuyan şeytanı uyandırmıştım... Veylin vadisinden, derin uykusundan uyandıran çocuksu çığlıklarım onu yanıma çağırmıştı. Ölümün çiçeğini andıran bir bebek, kucağında belirdi... Kulağıma tamunun müziği doluştu. Ezgileri ise kafamın içinde öldürdüğüm geçmişimi bir bir canlandırıyordu.
"Bak!" dedi nefretle. Korkarak yüzüne baktım. Gözlerim her ne kadar istemesem de, onun gözleri ile buluştuğunda o güzel ninni can buldu etrafta. Bir o kadar güzel, bir o kadar da ölümcül.

"Bak bana güzelim, işte ben buradayım ama şimdi arkandayım. Adım Gecenin Mavi Gölgesi. Bak bana güzelim, öldürdüğün anılarını diriltelim, benim adım Gecenin Mavi Gölgesi. Gel bana güzelim, annene gel, şeytanına gel. Seni var eden ben, şimdi aklındayım adım Gecenin Mavi Gölgesi. Aç gözlerini kızım, ben buradayım. Gel benimle tamunun derinliklerine. Gel benimle kızım, yaşatacağım seni veyl'de. İşte ben buradayım; adım artık Gecenin Karanlık Gölgesi"...
Ona doğru boyun eğerek adım attım. "Geliyorum anne." Onun elinin tutamıyordum, arada göz perdemin izin vermediği bir duvar vardı. Arkamda beliren babamın varlığını hissettim. O da bana elini uzatıyordu... Hafifçe tebessüm ederek ninniyi söylemeye başladı.

"Bak bana güzelim, işte ben buradayım ama şimdi benimlesin. Adım Mahperinin Çiçeği. Bak bana güzelim, seninle yeni anılar yaratacağız. Gel bana güzelim, babana gel, koruyucuna gel. Seni var eden ben, adım Mahperinin Çiçeği. Aç gözlerini kızım, ben buradayım. Gel benimle ay ışığının sonsuzluğuna. Gel benimle kızım, dirilteceğim seni behiştin safderun sularında. İşte ben buradayım, adım Mahperinin Çiçeği."

Adının 'anne' olduğu melek görünümünün altında uyanan şeytan, tamunun en derin veyline gitmek üzere çekilmişti. "Ben geldim kızım, adım Mahperinin Çiçeği." Babama doğru döndüm ve ona ağır adımlarla ilerledim, elini tuttum.

"İşte geldim baba; beni çağırdın, kızını çağırdın. Buradayım baba, benim adım Mahperi. Sana bakıyorum baba, seninle yeni anılar yaratalım. Seninle geliyorum baba, götür beni ay ışığının sonsuzluğuna. Açtım gözlerimi Mahperinin Çiçeği, benim adım Mahperi. Dirilt beni behiştin safderun sularında. Seninle geliyorum baba, benim adım Mahperi. Şefkatine kat beni baba, sevgin ile doyur beni. Ben senin kızınım, benim adım Mahperi."

Ona doğru ilerledim, elini tuttum. Gece mavisi gözleri, kalbimi ısıtacak kadar güzeldi...
"Hadi götür beni baba, benim adım Mahperi."

Veyl: Cehennemde bir vadi
Tamu: Cehennem
Mahperi: Ay güzeli, ay perisi
Behişt: Cennet
Mihrimah: Ay ve Güneş
Lavinia: Ölüm çiçeği

GECE GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin