💫💫
Her şey bir deprem etkisiyle beynimde yankılanırken durumun ciddiyetini ne kadar inkar etmeye çalışsam da şu an bu evde olduğum gerçeğini değiştirmiye yetmiyordu bu inkarım.
Yağmur dan kaçmaya çalışırken doluya tutulmuştum .Bendeki de ne biçim şanstı girecek başka ev mi yoktu Artık algılamakta zorluk çekiyordum zaten yeteri kadar olayların şokunda olduğum için günlük anlama kotamı çoktandır doldurmuştum. Serpil beni tehdit ederken ciddi miydi ? ya da gerçekten öldürürler miydi ? Bu caniliği bana yapabilirler miydi? sırf bu gece onlara katıllmyacağımı söylediğim için mi bu acımasızlığı .
Ben bu düşünceler içersinde kaybolurken gözyaşlarım daha fazla gözümde tutunamadığı için benden habersiz aşağıya doğru yol aldı. Birden kulağımda yankılanan sesle içinde bulunduğum düşüncelerden sıyrılıp bana seslenen kızıla döndüm .
"Boş yere zırlamanın bir yararı yok eğer serpil hazırlan diyorsa konu bitmiştir "
Yanımdakinin acımasız sözleri kulağıma çarpıp beynimin içinde zikzaklar çizerek bin bir türlü karmaşa yığınının içinde anlam kazanmaya calışıyordu.
Pelin yanıma doğru geldi .
"Hadi hazırlayalım seni zaten sadece bu gece kalıcaksın "Başımı olmaz anlamında salladım .
Kızıl olanı hareketlerime katalanamıyormuş gibi bıkkın bir nefes verdi dışarıya ,bu kızın benle derdi neydi ,tavırları çok garipti .Ne yapmış olabilirim ki buna ?
"Bak sen arkalarda kal ,onlar istemediği sürece yerinden kıpırdanma ,gözlerden uzak dur "
Peline baktım sessinde şefkat barındırıyordu ancak bu yetmiyordu buradan kurtulmam lazımdı .
"Sen de ne abartın , zevk almaya bak ,inan bana hayatında yaşamıyacağın kadar güzel anlar geçireceksin üstüne para da kazanacaksın "
"Simay tamam gitme kızın üstüne "
Şu kızıl başka yerde elimde olsa kesin gebertmiştim ,söyledikleri o kadar igrençki midemin bulanması an meselesiydi bana kendimi para karşılığında bir fahişe gibi onların altlarında yatmamı söylüyordu tabi onlarin işi buydu onlara göre normaldi
beni anlaycaklarını bile sanmıyorum eğer biri bedenimi görucekse ya da birliktelik yaşayacaksam bu çok özel ve değerli biri olmamlı benim için .Bunları düşünürken bir yandan bana seçtikleri sırt dekolteli önden baya açık mini bir elbiseyi giyinmeye başladım. Bunun yanında çantamdaki telefonu düşünüp kurtulma çareleri arıyordum .
Üstümü tam giyinip banyo aynasından kendime baktım. Üstumdeki elbise bile eğri duruyordu. Yüzüme gelirsek eger tüm ışıltısını kaybetmiş ,sönük kalmıştı.
Yüzümde olan çizikler ya da ufak darbeler beyaz tenimin üstünde hemen belli oluyorlardı. Tenimin hasaslığından dolayı en küçük bir yara bile yüzümde sırıtıyor gibi duruyordu ama biliyordum ki elbiseyi giydirdilerse makyajı da yapacaklardı.
Böylelikle ruh gibi yüzümü makyajla örteceklerdi. Ne kadar istemesem de daha fazla zorluk çıkartmaya gücüm yoktu.
Banyodan çıktığımda 3 ünün de gözleri direkt benim üstümde sabitlenmişti . Beğeni dolu bakışlarını üzerimde gezdirirken simayın elindeki telefon gözüme takıldı.
Simay benim oraya baktığımı farkedip tellefonu yüzüme doğru sallayarak
"Kusura bakma telefonunu aldım çantandan , gece biz tatlı anlar yaşarken polisin üstümüze baskın yapması gibi bir ihtimali ortadan kaldırmak zorundayım ."Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZLİĞİN FISILTISI
Teen FictionMahur ,genç bir üniversite öğrencisidir. Abisinin baskılarına rağmen hem okuyup hem çalışarak hayatta tutunmaya çalışan tek gayesi güzel bir gelecek olan bir kızdır. lakin oturtmaya çalıştığı düzeni karşılaştığı olaylar karşısında sekteye uğrar. ...